Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)

Onko Roadcraftin pelaajia, onko tää joku bugi vai miksen pysty recallaa ajoneuvoja, mobile operation on alueella mut sil ei voi tehä muuta ku vinssaa. Lukenu netistä et joku bugi ja koittanu eri keinoja kuten myydä ajoneuvoja jne mut mikää ei tunnu auttavan, tossa "neljännessä" mapissaki oli tusina tokenia käytettävänä mut eipä pysty käyttää.. Ei sillä kyllä voin ajella kentän toisesta päädystä asfalttikoneet toisee päätyy muttamutta :D

Eli se Warden Kochevnik ATV? Kyllä tuolla Recall itselläni ainakin toimi moitteetta viikonloppuna pelatessa, alustana Xbox. Jos taas kyseessä on se Strannik niin siitä en osaa sanoa, en ole pahemmin käyttänyt kyseistä laitetta pelissä.

Viimeksi muokattu:
Eli se Warden Kochevnik ATV? Kyllä tuolla Recall itselläni ainakin toimi moitteetta viikonloppuna pelatessa, alustana Xbox. Jos taas kyseessä on se Strannik niin siitä en osaa sanoa, en ole pahemmin käyttänyt kyseistä laitetta pelissä.
Joo tässä saatto nyt käydä sellanen lapsus että oon ottanu haastellisen pelin ja sen kohdan oon just laittanu vaikeeks ettei recalia voi käyttää.. voihan hitto ja oon jo neljännessä mapissa ja lukemattomia tunteja.. No näillä mennää nyt sit, toki baseen voi spawnaa sillä 10k hinnalla. Mutta niitäkää ei kovin lähellä tiettyjä alueita ole.

Ylös Bottom