Mä oon parina edellisenä krapulapäivänä koittanut pelata snowrunnerin lisäreitä eteenpäin, mutta niiden kanssa alkaa jo tulemaan korvista se keinotekoinen pidennys ja viimeksi pelatessa tuli sitten mieleen
euro truck simulator 2.
Sekin tarjoaisi rauhallista ajamista jossa ei pahemmin kamera heilu ja siinä olis jopa tietkin kunnossa.
Katselin siitä parit videot ja mietin jo, että onko se kuitenkin liian rentoa kun videosta suurin osa oli lähinnä suoraa motaria, mutta päätin kuitenkin ottaa tänä aamuna testiin kun se vielä oli 5e hintaan tarjolla steamissa, pelasin muutaman tunnin ja sitten ostin vielä sen bundlen 20e hintaan missä tuli go east, kreikka ja skandinavia laajennukset sekä jotain kosmeettista kamaa.
Tämä oli taas niitä pelejä joissa ajokoulu on paaaaljon vaikeampi mitä se varsinainen rekan ajaminen liikenteen seassa tiellä.
Niitä perusteita tuli pelattua jotta peli opettaa kontrollit enkä olis puoliakaan päässyt läpi ilman ulkokameran käyttöä.
Varsinaista duunia tehtäessä sitten käytän ulkokameraa vain kun lopussa laitetaan rekka parkkiin.
Onneksi tässä on ihan kivan kattavat vaikeustaso säädöt joten mulla parkkeeraus tehdään ihan vaan suoraan ajamalla auto oikeaan kohtaan eikä peruutella tarvitse.
Jos tuokin on liikaa niin sitten tuon voi skipata kokonaan, mutta silloin jaa exp bonus saamatta.
Koska tätä on tarkoitus pelata vain päivä tai pari sillöin tällöin niin nappasin myös workshopin puolelta modin joka antaa tupla rahat ja kokemuksen niin pääsee joskus ostelemaankin jotain.
Nyt on lähinnä vain häirinnyt se kuinka tässä on monta kuvakulmaa ja niitä selataan painamalla dpadia ylös joten paluu siitä perus ulkokamerasta takaisin ohjaamoon vaatii varmaan viiden tai kuuden kuvakulman läpikäymistä.
Täytyy huomenna tutkia valikoita jos saisi ne tarpeettomat kuvakulmat pois tai sitten laittaisi ohjaamokuvakulman oman napin taa.
Tässähän on myös ihan natiivi vr moodi kunhan laittaa seuraavan rivin steamin käynnistys valikoihin:
Tuota tosin en ole vielä kokeillut enkä kokeilekkaan tämän vuoden puolella.