Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tyrkyllä lippuja Koneistoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pteittinen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pteittinen

New Member
PlayStation.com starttaa tänään kilpailun, jossa arvotaan 10 kpl kolmen päivän lippuja Koneistoon.

Koneisto on Helsingissä 25.-27. heinäkuuta järjestettävä elektronisen musiikin festivaali, jonka esiintyjälistalla ovat ulkomailta mm. Moloko, Miss Kittin, Si Begg, Datarock ja London Elektricity, sekä Suomesta mm. Acid Kings, Giant Robot, Imatran Voima, Accu, Marko Laine ja Jori Hulkkonen.

Kilpailu ilmaantuu näkyviin hieman myöhemmin tänään, osoitteessa http://fi.playstation.com.

Sony vois suoraa lähettää yhen vaparin mulle (vinkki vinkki).

;)

Lehdistölippuni ei ole vielä saapunut :confused: Toivottavasti ei ole hukkunut postiin, kuten ilmeisesti kävi E3-lipuilleni...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Lehdistölippuni ei ole vielä saapunut :confused: Toivottavasti ei ole hukkunut postiin, kuten ilmeisesti kävi E3-lipuilleni...
Mul on täs sama ongelma. Mikäköhän Sonyn pojilla on nyt ongelmana...

Eikai tässä joudu oikeasti maksamaan tosta lipusta. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Konemusiikki on Saatanasta. En menisi, vaikka ilmaiseksi pääsisin.
Mitä mitä? Jokos se pleikkari kakkosen Emotion Engine on ruvennut säveltämäänkin?

Anteeksi kuinka?
Emotion Engine - tuo epäjumala ylimmäinen. Peräti itse paholainen. Olisin kovin huolissani jos tämä härveli rupeaisi noita koneiden nappeja soittelemaan. Jos sen sijaan erehdyin, niin olen pahoillani. Tässä tapauksessa tämä ns. konemusiikki lienee edelleen ihmisten tekosia. Yllättävän paljon niistäkin härveleistä saa ns. sielua ulos. Ja yllättävän vähän tätä henkistä osastoa kuuluu esimerkiksi sankarihevisarjassamme a'la Maiden ja Stratot. Yäk.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Onko sähkökitara kone?

Ymmärrät varmaan käsitteen "konemusiikki". Kitarat eivät kovin läheisesti siihen liity.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Jos sen sijaan erehdyin, niin olen pahoillani.

Eipä mitään.

Ja yllättävän vähän tätä henkistä osastoa kuuluu esimerkiksi sankarihevisarjassamme a'la Maiden ja Stratot. Yäk.

Maiden, vaikkei mikään suurin suosikkini olekkaan, pieksee jok'ikisen kikkelitrance-kipaleen 6-0. Kuin myös Strato, vaikka onkin kohtalaisen surkea yhtye. Kerro myös ihmeessä, miten tämän "sielun" havaitset.

Ja tämän voisi siirtää järkevämmälle alueelle.

...tämän voisi siirtää järkevämmälle alueelle.
Thanks!

Kitaroista sen verran, että muun muassa eurodance-scenessä käytettiin kyllä ahkerasti kitaraa 2000-luvun taitteessa. Esimerkiksi sellaiset nimet, kuten ATB ja York, nousivat maineeseen nimen omaan jytkeeseen yhdistetyllä kitarasoundillaan.

Maiden, vaikkei mikään suurin suosikkini olekkaan, pieksee jok'ikisen kikkelitrance-kipaleen 6-0. Kuin myös Strato, vaikka onkin kohtalaisen surkea yhtye. Kerro myös ihmeessä, miten tämän "sielun" havaitset.
.

Kikkelitrancelle lienee korrektimpi nimitys karvanoppatrance. En kyllä vetäisi yhtäläisyymerkkejä konemusiikin ja tämän Rantarockscenen välille. Tai siis tämän massiivisen konemusiikki sateenvarjon alle mahtuu monenmoista.

En nyt siis lähtökohtaisesti lähde tuomitsemaan musiikkia sen esittämistavasta lähtöisin. Moni konemusiikkiyhtye tekee itse asiassa paljon orgaanisempaa musiikkia kuin nämä Pro Tools -helveteissä nauhoittelevat heavy- yms yhtyeet.

Sielu havaitaan sillä, että musiikki kutkuttelee käpyrauhasta, jossa sielu asuu. (Pätkä rautalankaa - tämä oli läppä.)

Mainittakoon nyt sekin että olen heavybasisti. Samalla kun meni viimeisetkin uskottavuuden rippeet, niin tulee näin hienovaraisesti osoitettua, että ei täältä mikään E-type kirjoittele.

Kikkelitrancelle lienee korrektimpi nimitys karvanoppatrance.
Kiksu.
Mainittakoon nyt sekin että olen heavybasisti. Samalla kun meni viimeisetkin uskottavuuden rippeet, niin tulee näin hienovaraisesti osoitettua, että ei täältä mikään E-type kirjoittele.
Kumpi on pahempi, heavybasisti vai E-type? :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto

Kumpi on pahempi, heavybasisti vai E-type? :p
Niin kyllä mä ihan mielelläni olisin E-type. Siitä toimenkuvasta saisi ainakin makeat naurut. Nykyinen toimenkuvani lähinnä aiheuttaa päänsärkyä ja luutuneita sormenpäitä.

.
Kikkelitrancelle lienee korrektimpi nimitys karvanoppatrance. En kyllä vetäisi yhtäläisyymerkkejä konemusiikin ja tämän Rantarockscenen välille. Tai siis tämän massiivisen konemusiikki sateenvarjon alle mahtuu monenmoista.

Juu tiedän. Mielestäni tuo sankariheviheitto oli vain varsin typerä, koska sankarihevillä ja "kunnon" hevillä/metallilla ei ole sen enempää yhteistä (tosin tämän varmasti tiesit). Enkä myöskään menisi Maidenia välttämättä kovin vahvasti sankarihevi-genreen tunkemaan.

Väitteesi musiikin sielukkuudesta meni edelleen hieman ohi, mutta ei se mitään.

Juu tiedän. Mielestäni tuo sankariheviheitto oli vain varsin typerä, koska sankarihevillä ja "kunnon" hevillä/metallilla ei ole sen enempää yhteistä (tosin tämän varmasti tiesit).
Juu tiedän. Joskus vaan huvittaa se seikka, että pahimmat "konemusiikki on Saatanasta" -tyypit usein itse kuuntelevat musiikkia, jossa arvostetaan kellontarkkaa ja nopeaa tilutusta. Yhtään en ihmettele miten E-typen kaltaiset henkilöt ovat siirtyneet kasariheviosastosta eurotranceen. Yhtä munatonta musiikkia molemmat.

Ja nämä tietysti onneksi ovat makuasioita. Niistähän tunnetusti voi kiistellä; faktoista ei.

Ja en usko mihinkään sieluun mutta ehkäpä jonkunlainen inhimillisyys oli se sana jota tuolta jostain kaukaa hain. Moni syntsapoppoo onnistuu sen tavoittamisessa vallan mainiosti.

Ylös Bottom