Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Acidnator sanoi:Huvittaisi tämmöisen vekottimen hankinta, mutta kas kummaa, hallituskin tarvitsisi pelattavaa. Tasohyppelyt mallia Spyro ovat olleet PS1llä huudossa, mitä vastattavaa XOlla olisi tähän kysyntään? Muutenkin kaikki hameväelle sopivat pelit saapi ilmoittaa!
Näyttää niin hyvältä etten uskalla edes ehdottaa, en muuten pääse itse pelaamaan ollenkaan!WoeIsYou sanoi:
pelle sanoi:leveilkää nyt vielä enemmän.
pelle sanoi:jtn fucking guild warsia se kyllä on jaksanut pc:llä tahkota, pöh ja pah
WoeIsYou sanoi:Vaihdetaan naisia. Olen jo pitkään koittanut tutustuttaa omaa avovaimoketta Guild Warsin ihanaiseen maailmaan.
Tarttisin nimittäin kyvykästä parantajaa.
Scatterbrain XO sanoi:En tosiaan ainakaan minä leveile... nimittäin GH2 upposi niin kovaa, että välillä (kun on lapsiakin ja peliaikaa rajallisesti) tuntuu ettei meinaa itse päästä olenkaan itse pelaamaan mitään muita pelejä..
Moonwolf sanoi:
Höh minä jo innostuin, että boksille tulee tyttöpelejä. Nojoo, laitetta ei itselläni ole, mutta meillä pelataan pleikkarilla GuitarHeroa ja tasohyppelyitä.Acidnator sanoi:hallituskin tarvitsisi pelattavaa.
pelle sanoi:kun valmiiksi on se "en mä osaa" asenne.
Paolo sanoi:Ei se perkele lähde GoW co-oppiin vaikka kuinka vonkais...