Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tyttöpelejä XOlle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acidnator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Acidnator

Member
Huvittaisi tämmöisen vekottimen hankinta, mutta kas kummaa, hallituskin tarvitsisi pelattavaa. Tasohyppelyt mallia Spyro ovat olleet PS1llä huudossa, mitä vastattavaa XOlla olisi tähän kysyntään? Muutenkin kaikki hameväelle sopivat pelit saapi ilmoittaa! :)
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

Acidnator sanoi:
Huvittaisi tämmöisen vekottimen hankinta, mutta kas kummaa, hallituskin tarvitsisi pelattavaa. Tasohyppelyt mallia Spyro ovat olleet PS1llä huudossa, mitä vastattavaa XOlla olisi tähän kysyntään? Muutenkin kaikki hameväelle sopivat pelit saapi ilmoittaa! :)

Täällä hallitus tykkää pelata Unoa, Wormsia ja Guitar Hero II.
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

Täällä taas on kelvannu mm. Hexic HD, Zuma, Guitar Hero 2 sekä Harry Potter: The Order of the Phoenix.

Edit: Unohdin ihan Eets: Chowdownin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

Viva pinata, guitar hero 2, project gotham racing 3 (kyllä) ja kameo on maistuneet taalla. Guitar hero 2 on ollu ehdoton suosikki, ei vain hetken iloa.
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

leveilkää nyt vielä enemmän.
minä kun en saa tuota kauniimpaa osapuolta edes guitar heroon tarttumaan kun valmiiksi on se "en mä osaa" asenne.
jtn fucking guild warsia se kyllä on jaksanut pc:llä tahkota, pöh ja pah
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

pelle sanoi:
leveilkää nyt vielä enemmän.

En tosiaan ainakaan minä leveile... nimittäin GH2 upposi niin kovaa, että välillä (kun on lapsiakin ja peliaikaa rajallisesti) tuntuu ettei meinaa itse päästä olenkaan itse pelaamaan mitään muita pelejä..
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

pelle sanoi:
jtn fucking guild warsia se kyllä on jaksanut pc:llä tahkota, pöh ja pah

Vaihdetaan naisia. Olen jo pitkään koittanut tutustuttaa omaa avovaimoketta Guild Warsin ihanaiseen maailmaan.

Tarttisin nimittäin kyvykästä parantajaa. :D
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

Scatterbrain XO sanoi:
En tosiaan ainakaan minä leveile... nimittäin GH2 upposi niin kovaa, että välillä (kun on lapsiakin ja peliaikaa rajallisesti) tuntuu ettei meinaa itse päästä olenkaan itse pelaamaan mitään muita pelejä..

Tästä taloudesta löytyy kaksi kitaraa, pistän emännän aina soittamaan bassoa tai rytmikitaraa. Ei siitä soolokitaristin hommasta oikein tule mitään. :p
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

Tässä taloudessa emännälle on kelvannut: Viva Pinata, Zuma ja Settlers of Catan
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

Acidnator sanoi:
hallituskin tarvitsisi pelattavaa.
Höh minä jo innostuin, että boksille tulee tyttöpelejä. :( Nojoo, laitetta ei itselläni ole, mutta meillä pelataan pleikkarilla GuitarHeroa ja tasohyppelyitä.
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

pelle sanoi:
kun valmiiksi on se "en mä osaa" asenne.

Joo sama täällä, mutta sain kyllä kokeilemaan Pirates Of The Caribbean pelin demoa, mutta muuten ollut aika nihkeää. PC:llä tosin innostui aikanaan pelaamaan Sims 2:sta tuntitolkulla :D
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

Meillä hallitus pelaa... uskokaa tai älkää...Dead or Alivea. :D
Ja silloin kun sitä pelataan, niin ei missään nimessä saa mennä häirittemään. :eek:
 
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

Oma vaimo sekos aivan totaalisesti Viva Pinatasta.

Myös Lumines ja monet muut Live Arcade puzzlet ovat maistuneet.

Ei se perkele lähde GoW co-oppiin vaikka kuinka vonkais... :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tyttöpelejä XOlle

Viva Pinata tuntuu uppoavan enemmän kuin hyvin,
myös forza motorsport 2:n pinkki-rellu tallissani on emännän käsialaa.
geowiakin on kokeiltu, mutta ei tuntunut uppoavan (timesplitters-sarja kelpaa kyllä).
 
Ylös Bottom