Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tyytyväinen omistaja..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moritz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei taasko se alkaa?

Luetelkaa pelit joita PS2:lle ja Cubelle odotatte, ok?

Se joka väitti omistavansa 20 MAHTAVAA peliä PS2:lle ne luetelkoon. Ainakaan itse en löydä edes kaivamalla PS2:lle 20 tajunnanräjäyttäjää (Halo - Vice city). Hyvä kun ei vaan riitä (HAH!).

Itse Boksille odotan kuin kuuta nousevaa mm. Apex, Fable, Knights of the Old Republic, Operation Flashpoint: Cold War Crisis,
Rainbow Six: Raven Shield, Panzer Dragoon Orta, Shenmue II,
Brute Force, Ninja Gaiden, Sudeki,Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth ....

Ja noi on niitä joita eniten (ei siis kaikki odottamani pelit) odotan.


Ja jo olemassa olevissakin riittää ostettavaa enemmän kuin lompakko antaa myöten...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Se joka väitti omistavansa 20 MAHTAVAA peliä PS2:lle ne luetelkoon.

Kertoisitko vielä, kuka tuollaista väitti?

Tosin voisin luetella enemmänkin suositeltavia pelejä PS2:lle, mutten halua tehdä tästä ketjusta konsolisotatannerta. Omistamistani Xboxin peleistä en keksi huippupelejä kuin ehkä sen ensimmäisen. Se ei tarkoita, että loput olisivat roskaa. Ja jos jotain Xboxin kehuttua peliä en omista, tarkoittaa se sitä, ettei pelin aihe kiinnosta, vaikka laadukkaasta tekeleestä voisikin olla kyse.
 
Jossain mielessä harmittaa, etten ostanut peli kuutiota, vaan ostin xboxin. Mutta toisaalta, Xbox oli hyvä hankinta. Jos oisin ostanut kuution, niin olisin kaipaillut Haloa ja Splinter chell:ä.

Olen ihmetellyt mikä minussa on, kun Sonyn pelikoneet eivät ole koskaan kiehtoneet minua. Kun PS1:n ilmestyi siirryin pc puolelle, kun nämä uudet koneet tuli ostin Xboxin. Jokin Sonyn toiminnassa vaan inhottaa minua, mutta en osaa sanoa mikä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Niin, mutta jotenkin tuntuu että Xboxille on suhteessa eniten roskaa tarjolla. Tosin pitää muistaa että toinen tykkää tyttärestä, toinen isoäidistä. Ja joku kuulemma jopa Nemistä, joten makuasioista ei pidä kinastella. Vaikkakin se on elämän suola. ;)
Eiköhän kaikille konsoleille löydy oma osuutensa roskasta, mutta pakko kyllä myöntää, Xboxille löytyy IMO vähiten hyviä exclusive-pelejä tällä hetkellä. Halo ja Project Gotham Racing ovat oikeastaan ainoat nyt kun Splinter Cellikin on tulossa muille konsoleille. Eiköhän tilanne kuitenkin parane sitten kun noita avannon listaamia pelejä alkaa ilmestymään (yksi toivon mukaan tulee jo ensi viikolla ;)).

Ja kyllä, onneksi joku jopa tykkää Nemistäkin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Itse ostin vähän aikaa sitten Xboxin, peleinä minulla on JSRF ja Sega GT 2002 ja kumpikaan ei oikein säväytä!! (Keskiverto peliä)
Olen ruvennut miettimään, että onko Xboxin pelitarjonta todellakin vain kahden pelin varassa?? (Splinter Cellin ja Halon juuri ja juuri)
Kun minun tapauksessani ei pelkästään hyvät pelit kelpaa.
Katsoin tulevia pelejä, niin mitään erityisen hyvää ei ole puolen vuoden sisällä tulossa. Ja jos on niin ovat tulossa myös muille koneille! :(
Kun on omistanut PS2:n ja omistaa GC:n niin alkaa myös kritiikkiä tulla pelien suhteen ja kaikki pelit eivät enää kelpaakkaan. Kun aidan toisella puolella on parempi tarjonta.

Olenkin ruvennut hankkimaan Ea sportsin peliä ja lisää ohjaimia, että edes kavereiden kanssa saisi Xboxista jotain irti! (Ja tiedän, että Ea sportsin pelit eivät ole mitään loistavia)

Näin ajattelee yksi Xbox omistaja. :(

Anteeksi nyt mielipiiteeni ja muistakaa, että itse omistan xboxin!!!
Sanokaapas nyt niitä muita loisto peliä xboxille, jos kerran viestini niin vihastuttaa. Kertokaa sitten jos olen väärässa.
Ja kun Pleikkarin ja Cuben otitte esille, niin Cube on ollut markkinoilla vasta 7 kuukautta. Ja peliä nyt minulla on:

Nyt:
-Super Mario Sunshine
-Eternal Darkness
-Resident Evil
-Waverace: Blue Storm
-Starfox Adventures
-Star Wars Rogue Leader

Tulossa:
-Metroid Prime
-Zelda
-Resident Evil Zero ja 4
-Wario World
-Mario Kart
-Super Monkey Ball 2
-Final Fantasy Crystal Chronicles

Nämä ovat mielestäni sellaisia peliä joita kelpaa pelata ja uusia tulossa!!

PLAYSTATION 2 PELIÄ EN ALA EDES LUETTELEMAAN. NIITÄ TULEE AIVAN LIIKAA!! ENEMMÄN KUIN CUBELLE!


EDIT: Case Closed!! (For Me!)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce

Nyt:
-Super Mario Sunshine
-Eternal Darkness
-Resident Evil
-Waverace: Blue Storm
-Starfox Adventures
-Star Wars Rogue Leader

EDIT: Case Closed!! (For Me!) [/B]

Onneksi jokainen ihminen on yksilö, sillä eikös juuri tuo SMS valittu cuben pahimmaksi pettäjäksi? En tarkoita että se tekisi pelistä huonoa. Starfoxistakin olen kuullut hiukan laimeita lausuntoja (jopa e-razorilta) ja sama pätee myös resident eviliin, tulevat versiot pelistä varmaankin ovat parempia. En koita sanoa cuben pelitarjonnasta mitään... metroidia kyllä kelpaisi katsella uudelleenkin =)


Eiköhän kaikille konsoleille löydy oma osuutensa roskasta, mutta pakko kyllä myöntää, Xboxille löytyy IMO vähiten hyviä exclusive-pelejä tällä hetkellä. Halo ja Project Gotham Racing ovat oikeastaan ainoat nyt kun Splinter Cellikin on tulossa muille konsoleille. Eiköhän tilanne kuitenkin parane sitten kun noita avannon listaamia pelejä alkaa ilmestymään (yksi toivon mukaan tulee jo ensi viikolla ).

Johtuisikohan tuo siitä että xboxilla taitaa matemaattisestikkin olla tällä hetkellä vähiten exclusive pelejä? =)

Toki exclusivet ovat kovin juttu pelimarkkinoista puhuttaessa, mutta itselleni kelpaa myös multiplatform pelit, koska ne on LÄHES poikkeuksetta Xboxilla parhaimpia =) Splinter cellin cube (saati sitten ps2) versiosta ei vielä uskalla sanoa, mutta jos hommat menee niinkuin erittäin monen pelin kanssa, vie Xboxin versio taas voiton, ja se riittää minulle =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert


Kertoisitko vielä, kuka tuollaista väitti?



Mitä ihmettä? Oon ihan varma että jossain viestissä luki "hyvä vain ei riitä" ja jotain että PS2:lla on 20 'tajunnanräjäyttäjää' (ei siis tolla sanalla, mutta samalla merkityksellä). Nyt en kyllä sitä viestiä löytänyt. Hmm...outoo.

Kuitenkin. Luetelkaa ne PS2sen tulevat pelit, oke? Cubelta tuli jo, missä on PS2 edustus...Aina vaan puhutaan PS2sen tulevista peleistä, mitä ne on??!?! GTA7?

EDIT: taitaa taas tämäkin siirtyä tai lukittua...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Kuitenkin. Luetelkaa ne PS2sen tulevat pelit, oke? Cubelta tuli jo, missä on PS2 edustus...Aina vaan puhutaan PS2sen tulevista peleistä, mitä ne on??!?! GTA7?

Puhutaan niistä PS2-peleistä niille tarkoitetuilla alueilla. Tiedän sitä paitsi jokaiselle konsolille vain muutaman tulevan pelin, joiden hankkimista jo suunnittelen. Paljon kiinnostuneempi olen nykyisistä peleistä ja niillä mitataan mielestäni konsoleiden paremmuus.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Puhutaan niistä PS2-peleistä niille tarkoitetuilla alueilla. Tiedän sitä paitsi jokaiselle konsolille vain muutaman tulevan pelin, joiden hankkimista jo suunnittelen. Paljon kiinnostuneempi olen nykyisistä peleistä ja niillä mitataan mielestäni konsoleiden paremmuus.

Huoh..No joo. Puhutaan niistä siellä.

Kun kerran noista tulevaisuuden peleistä joku mainitsi, ja muutenkin keskustelu mennyt omien koneiden ylistämiseen, ois ollu kiva tietää mitä te PS-pojat odotatte...Ette kai mitään kun tuntuu niin vaikeata olevan, ei meinaan ole eka kerta ku yritän saada infoa sitä kuitenkaan saamatta...

Ei mitään sota juttuja kuitenkaan. Xboxin tulevaisuus näyttää musta hyvältä. PS2sen tulevaisuudesta en tiedä mitään, vaikka olenkin yrittänyt etsiä tietoa.Listoilla näkyy vain joitain multiplatformeja tai jotain totaallista b-luokan kamaa. Kai sieltä jotain on hyvää on tulossa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Kun kerran noista tulevaisuuden peleistä joku mainitsi, ja muutenkin keskustelu mennyt omien koneiden ylistämiseen, ois ollu kiva tietää mitä te PS-pojat odotatte...
Eiköhän nuo PS-pojat (ja juupajaapa) odota niitä vakiomessiaita, eli uutta PES:iä, MGS:ää, GTA:ta, GT:tä ja jouluksi taas uutta hypipompipeliä joko Naughty Dogilta tai Insomniacilta... jee jee
 
Mitä siihen cuben ja ps2:n splinteriin tulee, niin tosiasia on, että näiden koneiden hardis -puoli ei yksinkertaisesti riitä tuomaan ruudulle samanlaista splinteriä kuin boxin, jossa siis dynaamisella valaistuksella/varjostuksella on erittäin suuri rooli. Pahoin pelkään, että syntyy tuollainen 6.5:n pisteen peli. Saman valaistuksen, joka splinterissä on, cubekin on pystynyt prosessoimaan vain pelissä, jossa on esi-renderoidut taustat (resident evil). Kantani ei ole puolueellinen, olenhan kaikkien noiden pelikoneiden onnellinen omistaja.
 
Ylös Bottom