Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tyytyväinen omistaja..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moritz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Moritz
...vaikka kantaakin vihattua nimeä.:D

Erityisesti kun se kirjoitetaan väärin.

Napit eivät ole mielestäni mitenkään huonoissa paikoissa. Lähinnä se ohjaimen paksuus ottaa aivoon. Ohjaimesta ei saa kunnon otetta. Toisaalta en omista Xboxia (vielä), joten mielipiteeni rakentuu lyhyiden kauppatestailujen varaan. Kyllä se varmaan sulaa käteen (niin kuin jääpuikko perseessä) kun pelaa hiukan enemmän.

Onkos S yhtälailla paksu, vaikka muuten onkin pienempi?

Ja sitten voisin kysyä uudestaan, kun aikaisempiin kysymyksiin ei ole suvaittu vastata. Löystyykö tatit kummassakaan ohjaimessa (originaali - S). Jos löystyy, niin kummassa enemmän. N64 tatti oli aluksi hyvä, mutta lähti löystymään melko nopeasti. DC:n tatti oli jo valmiiksi hiukan hutera, mutta ei ole siitä mennyt mihinkään. GC:n tatti ei ole hievahtanutkaan. Tai siis on hievahtanut, muttei löystynyt.
 
Re: Re: Tyytyväinen omistaja..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ohjaimesta ei saa kunnon otetta.
Kaupoissahan on niissä demoständeissä sellaiset hirveät putket ohjaimen kiinnikkeinä, joka häiritsee hirveästi ohjaimesta kiinni pitämistä. Ainakin itseltäni kyseinen onglema katosi, kun olin vienyt boksin kaupasta kotiin ja aloin pelaamaan.
 
Sain Boksin joululahjaksi ja erittäin tyytyväinen olen. Pelejä omistan viisi kappaletta (SC, PGR, JSRF,DOA3 ja Sega GT) ja kaikki ovat joko hyviä tai erinomaisia. Miten paljon grafiikka muuttuu niillä johdoilla? Eipä ainakaan mun peleissä noita sahalaitoja löydy, vaikka ihan perus johdolla pelaankin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Eipä ainakaan mun peleissä noita sahalaitoja löydy, vaikka ihan perus johdolla pelaankin...
Juuri siksi niitä ei näy, jos näkyy muutenkaan. Minullakin on koko ruudun pehmennys, koska televisio ei tue S-video-kaapelia ja RGB:eessä kuva siirtyy vasemmalle ja oikea laita väreilee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Sain Boksin joululahjaksi ja erittäin tyytyväinen olen. Pelejä omistan viisi kappaletta (SC, PGR, JSRF,DOA3 ja Sega GT) ja kaikki ovat joko hyviä tai erinomaisia. Miten paljon grafiikka muuttuu niillä johdoilla? Eipä ainakaan mun peleissä noita sahalaitoja löydy, vaikka ihan perus johdolla pelaankin...

Mulla on splinterissä ihan kauheet sahalaidat pelaan s-videolla laajauvatelkkarissa en viittii näyttää kavereille sitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Mulla on splinterissä ihan kauheet sahalaidat pelaan s-videolla laajauvatelkkarissa en viittii näyttää kavereille sitä.
voiko tv:ssä olla vika ? mikä tv sulla on ?
 
Itse ostin vähän aikaa sitten Xboxin, peleinä minulla on JSRF ja Sega GT 2002 ja kumpikaan ei oikein säväytä!! (Keskiverto peliä)
Olen ruvennut miettimään, että onko Xboxin pelitarjonta todellakin vain kahden pelin varassa?? (Splinter Cellin ja Halon juuri ja juuri)
Kun minun tapauksessani ei pelkästään hyvät pelit kelpaa.
Katsoin tulevia pelejä, niin mitään erityisen hyvää ei ole puolen vuoden sisällä tulossa. Ja jos on niin ovat tulossa myös muille koneille! :(
Kun on omistanut PS2:n ja omistaa GC:n niin alkaa myös kritiikkiä tulla pelien suhteen ja kaikki pelit eivät enää kelpaakkaan. Kun aidan toisella puolella on parempi tarjonta.

Olenkin ruvennut hankkimaan Ea sportsin peliä ja lisää ohjaimia, että edes kavereiden kanssa saisi Xboxista jotain irti! (Ja tiedän, että Ea sportsin pelit eivät ole mitään loistavia)

Näin ajattelee yksi Xbox omistaja. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Itse ostin vähän aikaa sitten Xboxin, peleinä minulla on JSRF ja Sega GT 2002 ja kumpikaan ei oikein säväytä!! (Keskiverto peliä)
Olen ruvennut miettimään, että onko Xboxin pelitarjonta todellakin vain kahden pelin varassa?? (Splinter Cellin ja Halon juuri ja juuri)
Kun minun tapauksessani ei pelkästään hyvät pelit kelpaa.
Katsoin tulevia pelejä, niin mitään erityisen hyvää ei ole puolen vuoden sisällä tulossa. Ja jos on niin ovat tulossa myös muille koneille! :(
Kun on omistanut PS2:n ja omistaa GC:n niin alkaa myös kritiikkiä tulla pelien suhteen ja kaikki pelit eivät enää kelpaakkaan. Kun aidan toisella puolella on parempi tarjonta.

Olenkin ruvennut hankkimaan Ea sportsin peliä ja lisää ohjaimia, että edes kavereiden kanssa saisi Xboxista jotain irti! (Ja tiedän, että Ea sportsin pelit eivät ole mitään loistavia)

Näin ajattelee yksi Xbox omistaja. :(
Pitää paikkansa. Hyviä pelejä on vain kaksi eikä uusia tulossa. EA:n peleihin sen sijaan kannattaa panostaa.
 
Itse ostin vähän aikaa sitten Cuben, peleinä minulla on SSBM ja Luigi's Mansion ja kumpikaan ei oikein säväytä!! (Keskiverto peliä)
Olen ruvennut miettimään, että onko Cuben pelitarjonta todellakin vain kahden pelin varassa?? (Super Mario Sunshine ja Starfox Adventures juuri ja juuri)
Kun minun tapauksessani ei pelkästään hyvät pelit kelpaa.
Katsoin tulevia pelejä, niin mitään erityisen hyvää ei ole puolen vuoden sisällä tulossa. Ja jos on niin ovat tulossa myös muille koneille!
Kun on omistanut PS2:n ja omistaa Xboxin niin alkaa myös kritiikkiä tulla pelien suhteen ja kaikki pelit eivät enää kelpaakkaan. Kun aidan toisella puolella on parempi tarjonta.

Olenkin ruvennut hankkimaan Ea sportsin peliä ja lisää ohjaimia, että edes kavereiden kanssa saisi Cubesta jotain irti! (Ja tiedän, että Ea sportsin pelit eivät ole mitään loistavia)

Näin ajattelee yksi Cuben omistaja.

---

Kyllä sitä voi näköjään ottaa yhtä vammaisen asenteen Cubenkin kohdalla ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Kun on omistanut PS2:n ja omistaa GC:n niin alkaa myös kritiikkiä tulla pelien suhteen ja kaikki pelit eivät enää kelpaakkaan. Kun aidan toisella puolella on parempi tarjonta.

Itselläni on Xboxille juuri pelitarjonnan heikkoudesta johtuen vain viisi peliä. GameCubelle niitä on kertynyt kymmenen ja PlayStation 2:lle minulla on ehkä parikymmentä peliä, joista pidän. Mielenkiintoisten Xbox-pelien vähäistä määrää en silti harmittele, sillä parempia aikoja odotellessa voi pelata muilla konsoleilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kyllä tuossa on ihan pointtia. Xboxille omistan 4peliä ja kuutiolle 3peliä. PS2:lle 15.
Joo, tottakai. Kyllähän se auttaa, että on markkinoiden suosituin ja vuoden pitempään ollut markkinoilla kuin muut konsolit. Ei käy kieltäminen. Mutta on kuitenkin turha ottaa asenne, että jollekin konsolille (tässä tapauksessa Xboxille) ei löydy muita hyviä pelejä kuin EA Sportsin kamalia urheilupelejä. Kaikille konsoleille löytyy nyt hyviä pelejä ja kaikille konsoleille on tulossa hyviä pelejä... pitää vain ensin ottaa ne fanipoikalasit silmiltä.
 
PS2:n pelitarjonta on ollut kunnossa jo viime vuodesta. Gamecuben ja Xboxin pelitarjonta tuli kuntoon ennen joulua ilmestyneillä peleillä. Jokaiselle riittää pelattavaa. Jos monen koneen omistaja ei montaa peliä ole jollekin koneelle ostanut, kertoo se siitä, että hyviä pelejä on kaikille koneille jo niin paljon, että kaikkia ei ehdi pelata/hankkia, ei siitä, etteikö hyviä pelejä jollekin koneelle löytyisi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Joo, tottakai. Kyllähän se auttaa, että on markkinoiden suosituin ja vuoden pitempään ollut markkinoilla kuin muut konsolit. Ei käy kieltäminen. Mutta on kuitenkin turha ottaa asenne, että jollekin konsolille (tässä tapauksessa Xboxille) ei löydy muita hyviä pelejä kuin EA Sportsin kamalia urheilupelejä. Kaikille konsoleille löytyy nyt hyviä pelejä ja kaikille konsoleille on tulossa hyviä pelejä... pitää vain ensin ottaa ne fanipoikalasit silmiltä.
Niin, mutta jotenkin tuntuu että Xboxille on suhteessa eniten roskaa tarjolla. Tosin pitää muistaa että toinen tykkää tyttärestä, toinen isoäidistä. Ja joku kuulemma jopa Nemistä, joten makuasioista ei pidä kinastella. Vaikkakin se on elämän suola. ;)
 
Ylös Bottom