Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Pertsa69

KonsoliFIN Alumni
Joo enpäs huomannut tästä pelistä infoa täältä, joten kysynpä että
Mistä löytyisi kunnon ohjeet mattopainiin?
Häviän yleensä matsit niin että toinen tulee istumaan rinnan päälle ja hakkaa, itse en voi tehdä tilanteessa oikein mitään.

edit: nyt opin jo hieman tuota periaatetta, mutta en vaan itse saa oikein sitä ukkoa pysymään siinä päällä ku kaveri jo pyörähtää eka iskun jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Eikö edelleenkään löydy ketään opettamaan? Mikki olisi kiva siinä opettaessa.
Ei tästä tuu mittää :D en vaa osaa tota oikeeta tattia käyttää... Exectalla näyttäs olevan platinaa. onko enää peliä?
Pitääkö tuota pirun tattia pyöritellä mieluiten rauhallisesti vai nopeasti?
Itse menen aina lukkoon ja heiluttelen randomina nopeasti tietty :D
Erityisesti tarvitsen apua tähän ground & pound ongelmaan.,
 
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Tee Tutorialin mattopaini harjoitukset ajatuksella. Nyrkkisääntönä voisi sanoa, että paina L1 tai L2:ta ja pyörittele oikeaa tattia 1/4 kierrosta ylhäältä oikealle, alhaalta oikealle jne. Lisäksi X, O, jne. painelemalla voit mätkiä kaveria.
 
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Tutoriaalia oon koittanu aina 5 kertaa ja sit niitä harjotus matseja mut en pärjää ees easyllä matossa kunnolla :D
Joo pitää kokeilla tuota 1/4 osaa oikealle illemmalla.
 
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Typerä kysymys mut pakko varmistaa ku kaveri teki tän saman virheen aluks; Kai pyörität oikeeseen suuntaan? :) Ei se meinaan niin hirveen vaikeeta oo, ja toi on melkeenpä ainoa ongelma mitä keksin :D Eikä nopeudella oo väliä, ehkä helpointa olis alottaa pyörittelemällä sopivan hitaasti et sun peukalos tottuu siihen liikerataan, sit myöhemmin nopeuttaa sitä. Ja matsin aikana teet sen pyörähdyksen, palautat tatin keskelle ja teet sen uudestaan, niin kauan et se onnistuu. Harvoin se mullakaan ekalla kerralla onnistuu, paitsi jos teen sen oikeen rauhallisesti. Kaveri kyl takkus kans aikansa tuon mattopainin kans mut nyt ku se vihdoin hahmotti sen nii se vie mua matossa niinku kuoriämpäriä :(

edit: Tuota 1/4 kierrosta en ymmärrä :x Eikös se oo klo 11 -> klo 6.. Tai 12 - 6, ite lähen aina kello yhestätoista pyöräyttämään, eli enemmänki 1/2 kierrosta ja rapiat päälle :)
 
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Typerä kysymys mut pakko varmistaa ku kaveri teki tän saman virheen aluks; Kai pyörität oikeeseen suuntaan? :) Ei se meinaan niin hirveen vaikeeta oo, ja toi on melkeenpä ainoa ongelma mitä keksin :D Eikä nopeudella oo väliä, ehkä helpointa olis alottaa pyörittelemällä sopivan hitaasti et sun peukalos tottuu siihen liikerataan, sit myöhemmin nopeuttaa sitä. Ja matsin aikana teet sen pyörähdyksen, palautat tatin keskelle ja teet sen uudestaan, niin kauan et se onnistuu. Harvoin se mullakaan ekalla kerralla onnistuu, paitsi jos teen sen oikeen rauhallisesti. Kaveri kyl takkus kans aikansa tuon mattopainin kans mut nyt ku se vihdoin hahmotti sen nii se vie mua matossa niinku kuoriämpäriä :(

edit: Tuota 1/4 kierrosta en ymmärrä :x Eikös se oo klo 11 -> klo 6.. Tai 12 - 6, ite lähen aina kello yhestätoista pyöräyttämään, eli enemmänki 1/2 kierrosta ja rapiat päälle :)

Typeriä kysymyksiä ei olekkaan, on vaan typeriä vastauksia...
Elikkäs itse oletan että tattia pitää pyörittää oikealle?
Teen yleensä niin että koitan klo 12-2 tai 12-10 tai sitten klo 10-3 tai 3-10
tai 6-4 tai 6-8 tai 4-8,8-4 noita olen aina koittanut sekaisin...

eli onko noi vasemmalle pyöräytykset turhia? Entäs tarkkoitatko että tattia pitää oikeasti pyörittää ympärin vaiko vain tuota esim. 11-6 asti sehän on 3/4 kiekkaa eikö?
 
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Jos pyörität vastapäivään nii 7 - 12 myötäpäivään niin 11 - 6. Molemmilla on sama vaikutus eli valittet vaan itelles sopivamman vaihtoehdon. 11 - 6 on mun mieleen :) Ja L1 pohjas tulee erilaiset liikkeet, yleensä se nyppää pään irti vastustajan käsistä. Ne on helppo muistaa ku hetken harjottelee :)
 
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Mantelille aivan valtavan iso kiitos neuvoista :p Ainakin nyt harjotuksissa hakkasin tietokoneen expertillä 100/0.
Ongelmana oli että en vaan osannu ;) enkä varmaankaan ollut pyörittänyt tattia tarpeeksi vaan jonki 3/5 kiekkaa.
Nyt onlineen testaamaan ja voittamaan! tai sitten ei :D
 
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Mantelille aivan valtavan iso kiitos neuvoista :p Ainakin nyt harjotuksissa hakkasin tietokoneen expertillä 100/0.
Ongelmana oli että en vaan osannu ;) enkä varmaankaan ollut pyörittänyt tattia tarpeeksi vaan jonki 3/5 kiekkaa.
Nyt onlineen testaamaan ja voittamaan! tai sitten ei :D

Herra on hyvä. :p Toivottavasti meni hyvin
 
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Joo rupesin pärjäämään. Tulipahan tyrmättyäkkin muutamia. :)
 
Vastaus: UCF 2009 Undisputed -peliapu [PS3]

Jos pyörität vastapäivään nii 7 - 12 myötäpäivään niin 11 - 6. Molemmilla on sama vaikutus eli valittet vaan itelles sopivamman vaihtoehdon. 11 - 6 on mun mieleen :) Ja L1 pohjas tulee erilaiset liikkeet, yleensä se nyppää pään irti vastustajan käsistä. Ne on helppo muistaa ku hetken harjottelee :)

Käykö tämä sama vinkki tuohon UFC:n 2010? En kehtaa uutta topikkia vääntää kun tuskin eroavat paljoa toisistaan..? :rolleyes:
 
Ylös Bottom