Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UEFA Euro 2008 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ede
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Argh, Konsolinetissä olikin hinnoitteluvirhe :D 59 sinnekin pistetty, mutta onneksi selviän 4 euron lisämaksulla kun sen 49 oon jo maksanu :cool:
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Argh, Konsolinetissä olikin hinnoitteluvirhe :D 59 sinnekin pistetty, mutta onneksi selviän 4 euron lisämaksulla kun sen 49 oon jo maksanu :cool:
mäkin maksoin ton 49, eikä ainakaan vielä oo mitään lisämaksupyyntöä kuulunut :)
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Noniin, nyt on tullut ekat pelit tahkottua tätäkin peliä..
Vallan mainio peli, täytyy sanoa.. Luonnollisesti Suomella aloitin matkan kohti EM-kisoja ihan kaikki harjotuspelit mukaan lukien.. Ukrainalle ja Valko-Venäjälle on kärsitty varamiehisellä kok.panolla harkkamatseissa tiukat tappiot, mutta karsinnoista on puhtaat paperit, 4 peliä, 4 voittoa.. Myös Portugali kaatui yllättävän helposti 4-0 kotona (vrt. voitin Armenian 1-0).. Pro tasolla pelailen vielä.. Ihmetyttää vaan kun ei mulla tunnu mistään siirtyvän tonne "Battle of the Nations":iin ne pisteet mitä saa peleistä.. Kun siellä on se maiden välinen kisa.. Muilla mailla nousee koko aika pisteet mutta Suomella ei, vaikka parhaani teen :D Noh, jos pistettäis hitaan päivityksen piikkiin :cool:
Netissä ehdin myös yhden pelin pelailla, jotakin puolalaista jantteria vastaan.. Saksalla helppo 4-0 voitto Espanjasta..

E: Vielä kun sais ton "Hype":n pois tosta otsikosta :p
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Aika hyviä kommentteja peli saanut eri keskustelupalstoilla. Itellä on vielä peli muoveissa ja taitaa testaaminen mennä huomiseen.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Aika hyviä kommentteja peli saanut eri keskustelupalstoilla. Itellä on vielä peli muoveissa ja taitaa testaaminen mennä huomiseen.

Sama täällä. Huomenna masiinaan.

Lisäksi myös haikea olo. Noin 8 vuoden yhteiselo PESSIN kanssa sai surullisen lopun kun vaihdoin pelisarjan Euro 2008 peliin. Tuntui vaan demon perusteella "siltä oikealta". Taustalla oli elämää suurempi pettymys uusimpaan pessiin ja n.5 kk mietinnän jälkeen oli pakko vaihtaa uuteen paremman toivossa.

Mielenkiinnolla kyllä odotan myös syksyä ja uusia ulottuvuuksia molempien pelisarjojen suhteen.

On se raakaa.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Mä en oikein tajua, miten arvostelijat ja yleensä paljon muutkin pelaajat tykkäävät enemmän tälläisestä arcade futiksesta. Niinkuin arvostelijat sanoivatkin Fifa 08:sta, että ollaanko menty liian realistiseen suuntaan. Mielestäni sekin parempi kuin painottaminen päästä päähän juoksemiseen. Puolustus ei enää kiinnosta ihmisiä. Ja Uefa Euro 2008:ssa todellakin on tapahtunut muutos arcademaiseen suuntaan. Tiedä sitten vaikuttaako tuo PES-sarja näihin mielipiteisiin, koska todellisuudessahan nuo PESsit olivat aika kovaa arcadea (ainakin siltä ne tuntuvat kun siirtyy fifa 08:sta pes-sarjojen pariin). Sanokaapa, mikä tässä on niin hyvää, että arvostelijat antavat kehuja tälle niinkin paljon? Minä en ymmärrä, en sitten millään.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Mä en oikein tajua, miten arvostelijat ja yleensä paljon muutkin pelaajat tykkäävät enemmän tälläisestä arcade futiksesta. Niinkuin arvostelijat sanoivatkin Fifa 08:sta, että ollaanko menty liian realistiseen suuntaan. Mielestäni sekin parempi kuin painottaminen päästä päähän juoksemiseen. Puolustus ei enää kiinnosta ihmisiä. Ja Uefa Euro 2008:ssa todellakin on tapahtunut muutos arcademaiseen suuntaan. Tiedä sitten vaikuttaako tuo PES-sarja näihin mielipiteisiin, koska todellisuudessahan nuo PESsit olivat aika kovaa arcadea (ainakin siltä ne tuntuvat kun siirtyy fifa 08:sta pes-sarjojen pariin). Sanokaapa, mikä tässä on niin hyvää, että arvostelijat antavat kehuja tälle niinkin paljon? Minä en ymmärrä, en sitten millään.

En ole kokeillut kaksinpeleinä ja siinä tosiaan voi olla, että pallo on liian vaikea saada pois vastustajalta ja sitä kautta pelaaminen menee liian arcemaiseksi. . Mutta lähinnä kun oon pelannut Be a pro ja captain your county-pelimuotoja world class-tasolla, niin niissä pelaaminen on hauskaa yksin tai kaverin kanssa samalla puolella. Ei mitenkään mennä liian nopeasti päästä päähän. Kyllä nykyään jalkapallossa on tarkoitus hyökätä nopeasti myös välillä, eikä joka tilanteessa hieroa palloa hitaasti keskikentällä ja puolustuksessa. Ja joutuuhan tossa rakentaa peliä konetta vastaan. Esim. jotain san Marinoa vastaan on turha odottaakaan pääsevän nopeaan hyökkäykseen kun puolustuksessa makaa 9 pelaajaa koko ajan. Ja ei niistä pakeista ohi mennä juoksemalla, ainakaan omilla taidoillani. Oon ehkä kerran päässyt pakista ohi 1 vs 1 tilanteessa. Pelaaminen konetta vastaan näyttää aika aidolta hyökkäyspelin osalta.


En osaa vertaa Fifan tekoälyyn kun oon pelannut sitä nini vähän, mutta pes2008:n tekoälyn uefa2008 hakkaa. Be a pro:ssa kone pelaa aivan riittävän hyvin ja järkevästi. Välillä jopa oikein yllätti koneen fiksut ratkaisut be a prossa.

Mutta tosiaan iso miinus, että palloa ei saa kovin helposti pois(tai sitten en vaan osaa, sekin hyvin mahdollista yhden illan pelien jälkeen). Konetta vastaan se ei ihan kauheasti häiritse kun kone kyllä ottaa pallon hyvin pois ja ei se pallon pois ottamisen vaikeus sinänsä tulostaululla näy.. Mutta kaksinpeleissä voisin kuvitella sen häiritsevän paljon. Jos pallon pois ottaminen ja puolustamisessa liikkumisen tarkkuus olisi samalla tasolla kuin vaikka pes5:ssa niin peli olisi musta joku 9- arvoinen. Siis pelillisesti. Pelattavaahan on aika vähän tässä. Nyt ehkä just 8 arvosanaksi be a pron ansiosta osittain. Parempi kuin PES2008 ja Fifaan en pysty vertaa kun oon pelannut sitä niin vähän.

Lisätään vielä, että jos seuraava Fifa olisi tällainen, mutta pallon pois ottaminen olisi helpompaa ja liikkuminen puolustuksessa vähän tarkempaa niin kelpaisi kyllä mulle seuraavan vuoden futispeliksi. Vähän esim 360 asteen käännöksissä meinaa puolustavana tippua kyydistä, että niitä pitäisi vähän hidastaa tai sitten et oma pakki iskisi hyökkääjän tiukemmin kiinni. Ton ongelman uskoisin näkyvän enemmän vielä tosiaan kaksinpelissä. Tosin ihan arvailen kun en ole kaksinpeliä pelannut. Syöttely on tehty tosi hyvin musta tässä pelissä, syöttömittari on loistava uutuus. Pelailen lähinnä be a pro:ta, että noi jotkut miinukse ei sinänsä siinä haittaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Lisäsin juttuni sittenkin tohon edelliseen tekstiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Lisäksi myös haikea olo. Noin 8 vuoden yhteiselo PESSIN kanssa sai surullisen lopun kun vaihdoin pelisarjan Euro 2008 peliin. Tuntui vaan demon perusteella "siltä oikealta". Taustalla oli elämää suurempi pettymys uusimpaan pessiin ja n.5 kk mietinnän jälkeen oli pakko vaihtaa uuteen paremman toivossa.
Itselle tuli täysin sama fiilis. Tosin itse en aio PESsistä luopua, mutta tää Uefa Euro 2008 on mielestäni paras futispeli sitten ps2:n PES6:n. Melkein jopa parempi kun ottaa huomioon grafiikan. Ehdottomasti paras futispeli mitä voi hd-telkkarilla pelata. Kun nuo ps2-pelit näyttää sen verran heikolta.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3]

Itselle tuli täysin sama fiilis. Tosin itse en aio PESsistä luopua, mutta tää Uefa Euro 2008 on mielestäni paras futispeli sitten ps2:n PES6:n. Melkein jopa parempi kun ottaa huomioon grafiikan. Ehdottomasti paras futispeli mitä voi hd-telkkarilla pelata. Kun nuo ps2-pelit näyttää sen verran heikolta.

Perkele sama homma täällä:D . Ite käyn huomenna ostamassa tän pelin. On tullu demoa
tahkottua aivan saatanasti.

Luultavasti tulee ens syksynä ostettua molemmat fudis pelit. Ainakin jos EA saa tehtyä vielä paremman pelin höystettynä täydellisellä lisenssillä.

Pessin tallissa olen ollut aina, mutta minkäs sille tekee jos yksinkertaisesti toinen tekee paljon paremman pelin. Toivottavasti seuraava Konamin tekele olisi sitä parasta futeballia mitä ollan ennen next-gen versioita nähty.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Onhan toi tyylikkään näköinen. Nyt kun tatti on tullut vähän paremmin tutuksi niin pystyy jo pelaa vaikeimmalla legendary tasolla tasaisia otteluita ainakin huonoimpia joukkueita vastaan. No just kyllä hävisin Ranskalla Albanialle 0-1, mutta oli itselläkin monta puolikkaista paikkaa ainakin tehdä maali. Perään voitto Englannilla Armeniasta 1-0. God save the queen ja rule britannia laulut raikas katsomossa sen jälkeen kun menin johtoon. Em kyllä huomaa koneen huijaamista vaikeimmallakaan tasolla ja se on hyvä niin voi pelata sillä. Pitää kyllä vielä toiseen kertaan kehua tota syöttösysteemiä, aivan loistavasti onnistuu syötöt pienessäkin tilassa, mutta jos sokkona kiirreellä syöttää niin pallo on hyvin usein vastustajan jalassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Onko joku testannu nettipeliä? Jos on, niin kertoisitko kokemuksia. Lag, aulat, pelimuodot, pelaajamäärät otteluissa, asetuksien säädöt jne.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Sanokaapas onko peli yhtä laginen/pätkivä, kuin demossa? Itsellä tuo ainakin pätkii melkolailla.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Onko joku testannu nettipeliä? Jos on, niin kertoisitko kokemuksia. Lag, aulat, pelimuodot, pelaajamäärät otteluissa, asetuksien säädöt jne.

Itelläkin kiinnostaa nämä. Voisiko joku, joka omistaa pelin, valottaa tietämättömiä. Onko tässä sellasta pelimuotoa kuten, onko se sit, Be a Pro, mutta kahdelle tai vaikka neljälle? Tarkoitan sitä että vaikka ite pelaan Vieraa, joku friendi interwebin toisessa päässä pelaa Maloudaa, ja jossakin päin verkko pari kaveria pelaa Anelkaa ja Henryä.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

saisko peliin pienen vinkin? ensin kokeilin 1 tähdellä vaikeusastetta joka oli liian helppo ja sit kun laitan 2tähteä vaikeusastetta niin niin maalinteko muuttuu minulle aika vaikeaksi:( kokemuksia multa pelaajilta miten saa MAALEJA ! !
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Itelläkin kiinnostaa nämä. Voisiko joku, joka omistaa pelin, valottaa tietämättömiä. Onko tässä sellasta pelimuotoa kuten, onko se sit, Be a Pro, mutta kahdelle tai vaikka neljälle? Tarkoitan sitä että vaikka ite pelaan Vieraa, joku friendi interwebin toisessa päässä pelaa Maloudaa, ja jossakin päin verkko pari kaveria pelaa Anelkaa ja Henryä.

Näin pystyy tekemään, vaikka samalla konsolilla kavereiden kanssa :cool: Ymmärtääkseni Be-a-prota pystyy pelaa jtn 8-10 pelaajaa samassa pelissä.. Näin ainakin Fifa 08:ssa :p
 
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Kirjoitin aikaisemmin näin: "En kyllä huomaa koneen huijaamista vaikeimmallakaan tasolla ja se on hyvä niin voi pelata sillä."

Tohon pakko sanoa kyllä se, että pallon pois ottaminen vastustajalta on kyllä huomattavasti vaikeampaa kuin koneella. Ja se on tän pelin huonoin juttu. Siis se on tosi hyvä, että kone ottaa pallon pois aika realistisen tehokkaasti. Puuttuu myös sellainen fyysisyys, että voisi töniä jonkun keijukaisen pallosta pois vaikka topparilla, nyt saa jahtaa välillä kauan ennen kuin saa pallon pois joltain virolaiselta paskahousulta. Vaikeampi tässä on saada palloa pois kuin uusimmassa pessissä jossa varsinkin netissä välillä sai juosta yhden pelaajan perässä monella pelaajalla ennen kuin pallon sai pois.

No pitänee vielä katsoa ohjekirjaa olisko jotain nappulaa jolla voisi paremmin töniä vastustajaa. Ja voi olla et oon vaan huono ottaa palloa pois? En ole EA:n futiksia pelannut aikoihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UEFA Euro 2008 [PS3 Hype]

Ei nyt suoranaista pätkimistä, mutta fps ei ole mikään päätä huimaava, selvää nykimistä havaittavissa välillä.

Ainakin mulla se demo rullaa sulavuudesta päätellen 60fps. Todella harvoin voi fps nytkähtää, kun veska potkaisee pallon käsistä. Välianimaatiot tökkii, mutta kuka niitä jaksaa katsoa.
 
Ylös Bottom