Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uefa Euro 2008

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja partio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

partio

Member
7580795.jpg

Julkaisupäivä 17.4.2008

Ominaisuudet:
· Voita UEFA EURO 2008 Pelaa yhtenä 52 joukkueesta aina alkukarsinnoista alkaen tässä todellisuudelle uskollisessa UEFA EURO 2008 -pelissä.
· Ole maasi kapteeni Pelaa itsenäsi yhdessä kolmen ystävän kanssa, ja ottakaa jokainen oma asemanne kentällä. Puhaltakaa yhteen hiileen viedäksenne joukkueenne voittoon, mutta muistakaa, että vain yksi teistä ansaitsee kapteenin arvon! Kehitä pelaajaasi läpi kahdeksan tason ansaitaksesi oikeuden johtaa maatasi kohti turnausvoittoa.
· Pelaa itsenäsi Luo itsestäsi pelaaja ja liity sankareidesi rinnalle! Lyö pelipaitaan oma nimesi, kerää kokemusta palloilusankarina ja kasvata kykyjäsi ja mainettasi.
· Battle of the Nations Edusta maatasi verkkopeleissä ja kamppaile kiivaasti viedäksesi maasi turnauksen huipulle. Ansaitse pisteitä niin itsellesi kuin joukkueellesikin. Jos todella uskot, että maasi ansaitsee turnausvoiton, nyt voit todella todistaa sen!
· EURO Online Knockout Draw Kamppaile muita pelaajia vastaan 16 hengen turnauksissa ja ansaitse maallesi pisteitä.
· Todentuntuiset rangaistuslaukaukset Koe rankkareiden haastavuus sellaisena kuin kentällä olevat sen kokevat. Terästä itsesi ja hermosi ja tee se maali, joka varmistaa joukkueesi paikan UEFA EURO 2008 finaaleissa.
· Interaktiiviset voitonjuhlat Tee maali ja ohjaa pelaajasi liikkeitä, kun juhlit vastatehtyä maalia.
· Dynaaminen sade ja muta Eurooppalainen talvisää on tarkasti mallinnettu vastaamaan oikeita peliolosuhteita. Koe, miten piiskaava sade ja mutavelliksi muuttuneet kentät vaikuttavat pelin kulkuun.
· Koti- ja vierasjoukkueen strategia Tekoäly matkii kansainvälistä jalkapalloa luomalla strategisia ja puolustukseen keskittyviä muodostelmia, kun se yrittää tavoitella tasapeliä.
· Todentuntuiset stadionit Kisaa kaikilla kahdeksalla virallisella UEFA EURO 2008 stadionilla
· Joukkueen managerit Seuraa sivulla seisovien managereiden reaktioita, kun he kannustavat tai pettyvät joukkueesi suoritukseen.
· EA SPORTS -pelimoottori EA SPORTS:in jalkapallopelimoottori on paras jalkapallosimulaattori koskaan! Alati parantuva moottori panostaa maalivahdin suoritukseen, törmäyksiin sekä kikkoihin, jotka tekevät tästä parhaan EA SPORTS jalkapallopelin!
· Karsintojen seuraaminen Pelaa karsintoja kampanjana ja ota ohjat käsiisi avainhetkillä, jotka vievät maasi jälleen yhden askeleen lähemmäs kohti Euroopan arvostetuinta palkintoa.
- Dynaamiset pistetilastot Reaaliaikaiset pelaajien pistetaulut muuttuvat pelaajien suoritusten perusteella, joka simuloi todellisen kisakauden äkillisiä muutoksia.

Nuo ovat EA Suomen sivuilta.

Kovana jalkapallointoilijana ihan mielenkiinnolla odotan peliä. Epäilyttää vaan tuo pelattavuus, mitä tasoa mahtaa olla. Olisi loistava juttu jos se olisi tehty Fifa 08:n pohjalle, mutta ilmeisesti tässä on joku oma pelimoottori kehitelty? Nimittäin 2006 kisoista tehty vastaavanlainen peli oli visuaalisesti hieno, mutta pelattavuus oli sitten jotain ihan muuta. Tästä odotan kyllä enemmän.

Mitenkäs muilla, onko odotuksia peliä kohtaan?

Vastaus: Uefa Euro 2008

itseänikin rupesi peli kovasti kiinnostamaan kun lueskeli ominaisuuksia...varsinkin kun voi pelata yhdellä pelaajalla "uran" niin se houkuttaa kovasti, kun fifa08:sissa on kyllä mahtava pelata vain yhtä pelaajaa ja yrittää tehä peliä, puolustaa taikka koittaa tehä maaleja:)
pistetään peli mietintä myssyyn kun noita houkuttavia peliä olis taas kesällä tyrkyllä:confused::D

Mitenkäs muilla, onko odotuksia peliä kohtaan?

Periaatteessa kyllä, mutta vähän sylettää. Niin mikä? Se, että FIFA 08 tehtiin maajoukkueiden osalta tahallaan vajaaksi, että voidaan sitten kunnolla rahastaa tässä sitten EM-kisojen avulla ja laitetaan ne maajoukkueet.

Odottelen kovasti, että joskos sitten FIFA 09 tarjoaisi välivuoden kunniaksi sekä maajoukkueita(sellaiset ~100 olisi toiveissa, eli ~55 Euroopasta, ~10 E-Amerikasta, ~15 Afrikasta, ~10 P- ja Keski-Amerikasta, ~10 Aasiasta&Oseaaniasta) ja seurajoukkueita ainakin ne mitkä 08:ssa, lisänä ehkä muutama lisää E-Amerikasta(esim. Colo Colo ja muutama muu maanosan kuuluisin joukkue). Ei toki muutkaan seurat olisi haitaksi.

Kieltämättä laittoi minutkin ihmettelemään, miksi hitossa Fifa 08:iin ei esimerkiksi Afrikasta ole kuin muutama tiimin? Fifa 09 kyllä saisi tuoda rutkasti joukkueita lisää. Muuten ei mitään kauheita parannuksia näin heti tulee mieleen. Pelinopeus on mielestäni Fifa 08:ssa juuri sopiva. Se tuo peliin mukavasti realisuutta. Läpi meno kentän läpi ja maali vielä päätteeksi on käytännössä mahdotonta, jos osaa vähänkin pelata. Toisin on PES 08:ssa. Pelinopeus epärealistinen ja pelaajista pääsee läpi heittämällä. Toki kyllä varmasti Fifa 09:iin tulee parannuksia ja hyvä niin. Kyllähän 08:sta löytyy vielä vaikka kuinka paljon parannettavaa, ei siinä. Ainoa vaan, että pelinopeutta ei mentäisi muuttamaan. Nyt se on perfecto.

Tosiaan tuo Uefa Euro 2008 pelattavuus on mielenkiintoinen kysymys. Jos peli yltäisi Fifa 08:n tasolle, olisi se pakkohankinta. Epäilen kyllä vähän.. Demoa odottelen innolla. Se olisi vielä enemmän rahastusta jos peliä on menty muuttamaan radikaalisti Fifa 08:a nähden (huonompaan suuntaan) ja lisätty vain muutama vaivainen Euroopan joukkue lisää.

Ensimmäistäkään yksinpeliä en Fifa 08:a ole pelannut tekoälyä vastaan. Sama juttu tässä todennäköisesti. Live ja kaveriporukka jyrää ainakin minulla näissä futis- ja lätkäpeleissä. Aivan erilaista pelata oikeita ihmispelaajia vastaan kun vääntää tuskissaan tekoälyä vastaan. Minua se ei vain oikein palkitse, jos pesen teköälyn, oli tekoäöy sitten miten vaikealle asteelle säädettykin.

Kieltämättä laittoi minutkin ihmettelemään, miksi hitossa Fifa 08:iin ei esimerkiksi Afrikasta ole kuin muutama tiimin?.

Sama vaivaa valitettavasti kaikkia fudispelejä. Tai siis sekä PES:ä että FIFA:a. Ei tule nyt mieleen kuin FIFA Road to the World Cup tjsp. missä on ollut hyvin eri maanosien maajoukkueita. Mielestäni jotenkin vaan tyhmää ettei voi yhdistää sekä maajoukkueita että seurajoukkueita samassa pelissä. Pelin peli-ikä kun selvästi silloin kärsii. Ja samalla sitten kynnys ostaa nousee. Tuntuu että EA:lla vähän lyhytnäköisesti näissä ajatellaan.

EA SPORTS -pelimoottori EA SPORTS:in jalkapallopelimoottori on paras jalkapallosimulaattori koskaan! Alati parantuva moottori panostaa maalivahdin suoritukseen, törmäyksiin sekä kikkoihin, jotka tekevät tästä parhaan EA SPORTS jalkapallopelin!

Jotenkin pisti tuo itsensä mainostaminen pahasti silmään, mutta muuten kuullostaa hyvältä.
Jäädään odottelemaan lupausten lunastamista.

Puolustus, missä pelaa? Vaikka vaikeustaso olikin suhteellisen helppo, niin kyllä tuossa aivan liian helposti mentiin puolustuslinjasta läpi. Tempokin oli vähän liian nopea. Paljoa peli ei maksaisi uutena suhteessa muihin uusiin peleihin, mutta tälläisenään en tiedä tarjoaako se myöskään juuri mitään. Ainakin kun ei mukana ole kuin Euroopan maajoukkueita käsittääkseni.

Puolustus, missä pelaa? Vaikka vaikeustaso olikin suhteellisen helppo, niin kyllä tuossa aivan liian helposti mentiin puolustuslinjasta läpi. Tempokin oli vähän liian nopea. Paljoa peli ei maksaisi uutena suhteessa muihin uusiin peleihin, mutta tälläisenään en tiedä tarjoaako se myöskään juuri mitään. Ainakin kun ei mukana ole kuin Euroopan maajoukkueita käsittääkseni.
Todellakin samaa mieltä. Puolustus oli turhan vaikeaa, pääsee parilla syötöllä ja juoksemalla puolustulinjan läpi. Pelinopeus mennyt väärään suuntaan. Miksi ihmeessä he menevät muuttamaan sitä, joka oli Fifa 08:ssa lähes täydellinen? Liian arcadelta muistuttaa ikävä kyllä. Visuaalisesti taas ihan hieno. Siinä ja siinä meneekö hankintalistalle. Huonompaan suuntaan oltiin menty. Se on mielipiteeni.

Todellakin samaa mieltä. Puolustus oli turhan vaikeaa, pääsee parilla syötöllä ja juoksemalla puolustulinjan läpi. Pelinopeus mennyt väärään suuntaan. Miksi ihmeessä he menevät muuttamaan sitä, joka oli Fifa 08:ssa lähes täydellinen? Liian arcadelta muistuttaa ikävä kyllä. Visuaalisesti taas ihan hieno. Siinä ja siinä meneekö hankintalistalle. Huonompaan suuntaan oltiin menty. Se on mielipiteeni.

Tempoa olisi voinut nostaa ihan pikkaisen, samoin pelaajian sulavuutta sekä reaktioita. Nyt kuitenkin menty aivan liian pitkälle näissä ja se kyllä ikävästi syö peli-iloa. FIFA 08:ssa joutui oikeasti tekemään töitä maalien eteen, tässä taas tuli tehtyä 4 maaliakin 4minsan otteluissa.

Mun mielestä tempo oli hyvä, mutta juurikin noita pelaajien reaktioita oisi pitänyt hiukan parannella. Ja nyt todellakin on menty arcademaiseen suuntaan. Ei tarvitse enää maalien kanssa tuskailla, päinvastoin. Fifassa 08:ssa et neljän minuutin ottelussa juurikaan mitään ehdi. Tässä siinä ajassa on syntynyt jo maali-iloittelut. Ei näin.

Mun mielestä tempo oli hyvä, mutta juurikin noita pelaajien reaktioita oisi pitänyt hiukan parannella. Ja nyt todellakin on menty arcademaiseen suuntaan. Ei tarvitse enää maalien kanssa tuskailla, päinvastoin. Fifassa 08:ssa et neljän minuutin ottelussa juurikaan mitään ehdi. Tässä siinä ajassa on syntynyt jo maali-iloittelut. Ei näin.

Jooh ei itse pelin temmossa kauheasti vikaa, mutta pelaajien temmonvaihtelut ja juuri nuo reagoinnit olivat mitä olisi voinut parannella. En tosiaan varmaankaan tätä nyt hanki.

Itse en ole peliä päässyt kokeilemaan, mutta eikö se ole ihan kiva, kun EA julkaisee kaksi kertaa vuodessa jalkapallopelin, että toinen on vähän enemmän arcadea? Minulle FIFA 08:n demo oli vähän liian realistista, kun noilla puoliaikapituuksilla, en päässyt koskaan laukomaan ja tein konetta vastaan varmaan yhteensä kaksi maalia. Koko versiosta olisi varmaan saanut paljon enemmän irti, mutta luulen että hieman nopeampi tempo sopisi minulle (ja monelle muulle) hyvin. Eihän tuo kuitenkaan yhtä nopea ole kuin uusin PES?

Mä kyllä ihmettelen, että miksi ihmeessä pelit pitää muuttaa arcade-suuntaan. Mä en löydä siihen yhtään järkevää syytä. Kertokaa mulle. En pidä arcadesta, eikä sellaista tarvitse tehdä.

Mä kyllä ihmettelen, että miksi ihmeessä pelit pitää muuttaa arcade-suuntaan. Mä en löydä siihen yhtään järkevää syytä. Kertokaa mulle. En pidä arcadesta, eikä sellaista tarvitse tehdä.

Luulen, että yllättävän moni pitää arcadesta toisin kuin sinä. Itse vaadin realistisuutta esim. jääkiekkopeliltä. Jalkapallossa sopiva arcaden ja realistisuuden välimaasto on hyvä. Tosin aikaisemmat PESsit ovat olleet hyviä, mutta uusin FIFA oli vähän liian realistinen (kuten jo aiemmin sanoin) minulle. PES 2008 meni sitten jo yli. Hieman nopeampi tempo kuin FIFA 08:ssa olisi minulle mieleen, kuitenkin niin, että peliä pitää rakentaa eikä se olisi pelkkää päästä päähän juoksemista.

Niin ja tuossa 08:ssa todellakin tarvitaan sitä pelinrakentelu. Jokaisella on mielipiteensä ja minun mielipide on, että pelissä ei tarvitse olla arcadea laisinkaan. Mieluummin pelaa 0-0 pelejä kuin 4-4 pelejä, siis ihmispelaajaa vastaan juuri. Maalintekokin on paljon palkitsevampaa kun onnistuu tekemään hienon maalin rakentelmalla peliä hitaasti omalta alueelta. Pes 08 on kyllä täydellistä kuraa mitä olen pelannut sitä. Arvostelutkin ovat kyllä mielestäni laitettu aivan yläkanttiin. Pes 08 on muuttunut aikaisemmista pesseistä kyllä niin paljon ettei lähes tunnista, että kyseessä on Konamin menestynyt futispelisarja. Fifa 08 vei voiton tänä vuona 100-0.

Sinuna harkitsisin vakavasti Fifa 08:n hankkimista ja syventymistä peliin kunnolla. Sitten kun olet pelannut muutamakymmentä matsia, pitkillä peliajoilla, huomaat kyllä eron arcaden ja realistisen futiksen välillä. Uskon, että paljon Fifa 08:a pelanneena kävisit pitämään siitä, kun maalintekokin alkaa onnistumaan ja peli kulkemaan. Minä en kyllä pysty millään siirtymään enää Fifa 08:sta Pessin ääreen.

Niin ja tuossa 08:ssa todellakin tarvitaan sitä pelinrakentelu. Jokaisella on mielipiteensä ja minun mielipide on, että pelissä ei tarvitse olla arcadea laisinkaan. Mieluummin pelaa 0-0 pelejä kuin 4-4 pelejä, siis ihmispelaajaa vastaan juuri. Maalintekokin on paljon palkitsevampaa kun onnistuu tekemään hienon maalin rakentelmalla peliä hitaasti omalta alueelta. Pes 08 on kyllä täydellistä kuraa mitä olen pelannut sitä. Arvostelutkin ovat kyllä mielestäni laitettu aivan yläkanttiin. Pes 08 on muuttunut aikaisemmista pesseistä kyllä niin paljon ettei lähes tunnista, että kyseessä on Konamin menestynyt futispelisarja. Fifa 08 vei voiton tänä vuona 100-0.

Sinuna harkitsisin vakavasti Fifa 08:n hankkimista ja syventymistä peliin kunnolla. Sitten kun olet pelannut muutamakymmentä matsia, pitkillä peliajoilla, huomaat kyllä eron arcaden ja realistisen futiksen välillä. Uskon, että paljon Fifa 08:a pelanneena kävisit pitämään siitä, kun maalintekokin alkaa onnistumaan ja peli kulkemaan. Minä en kyllä pysty millään siirtymään enää Fifa 08:sta Pessin ääreen.

Kyllä vain. FIFA 09:ssa toivoisin 08:n vain pientä korjausta pelaajien reagoimiseen ja rytminvaihtoihin. Pallon kontrolloiminen voisi olla vähän "paremmalla tuntumalla" samalla kun se ei kuitenkaan helpottaisi vastutajien ohittamista liikaa.

Tämän lisäksi oikeastaan en kaipaisi itse peliin kuin muutamia muutoksia, 1)erikoistilanteiden luominen. Eli jos pelaat kautta, niin voisit valita mitkä pelaajat/pelipaikat menevät mihinkin eri tilanteisiin. Voisi vaikka 2-3 eri "kuviota" siis kehittää ja niitä sitten eri napeilla "juoksuttaa läpi" kulmissa&vapareissa riippuen mitä tahtoo. Peli on muuten jo todella hyvä ja realistinen, mutta on naurettavaa että PES08 oli ensimmäinen varsinainen jalkapallopeli missä sai edes vähän vaikuttaa esim. kulmiin(eli käskeä 2-3 pelaajaa ylös). 2)Maalivahteja pitäisi vielä parantaa. Varsinkin keskityksiin maalivahdit lähtevät liian vähän. Näillä merkittävimmillä ja ylläolevilla pienillä muutoksilla saisi FIFA 08:sta FIFA 09:n huippupelin.

Kummallista että minun marketplaceen ei ole tämä peli vieläkään ilmestynyt :eek::mad:

Ylös Bottom