Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Eipä näy vieläkään... :confused:

Kävin vakoilemassa PS-puolella, ja sain selville, että ainaki Store päivittyy vasta illalla. Luulisi, että viimeistään samoihin aikoihin peli olisi meidän boxaajien käsillä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Jos pidetään sormet pois näppikseltä siihen asti, että demo on ilmestynyt. Nuo "ei vieläkään..." -viestit eivät ole erityisen kiinnostavia. :)
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Miten tossa maassa voi oikein kääntää sen vihun kun vaikeimmalla tasolla pelaa niin se pääsee aina siihen päälle ja hakkaa armottomasti nyrkilllä eikä maha mitään.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Mitenkä ihmeessä tuota vastustajaa voi monottaa päähän?:confused:
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Miten tossa maassa voi oikein kääntää sen vihun kun vaikeimmalla tasolla pelaa niin se pääsee aina siihen päälle ja hakkaa armottomasti nyrkilllä eikä maha mitään.

Ei kandee päästää sitä vastustajaa siihen päälle:). No ei vaa se on aika vaikee se vaikein taso. Pitää osata kontrollit jos meinaa voittaa vaikeimmalla. Ja siihen ylös pääsyynkin on monta mahdollisuutta, mutta koita vääntää oikeeta tattia johonkin suuntaan tai laita vaikeusastetta pienemmälle...
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Miten tossa maassa voi oikein kääntää sen vihun kun vaikeimmalla tasolla pelaa niin se pääsee aina siihen päälle ja hakkaa armottomasti nyrkilllä eikä maha mitään.

Jos pelaat Shogunia vastaan vaikeimmalla tasolla,ei ylös pääsy ole ihan helppoa.
Liddell kuitenkin pystyottelija ja Shogun taitaa myös tuon painimisen.

Toistaiseksi olen voittanut vasta kolmanneksi vaikeimmalla tasolla tuon Shogunin,
vaik ei ole kyl kovimmalla tasolla koitettu ku vasta kerran.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

No siis kokoajan pelaan liddellillä, pakko ostos tää peli kyllä on, on kyllä niin makee :D expertillä pirun vaikeata kyllä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

No siis kokoajan pelaan liddellillä, pakko ostos tää peli kyllä on, on kyllä niin makee :D expertillä pirun vaikeata kyllä.

Onneksi. Olisi aika huolestuttavaa, jos pelin ensimmäisenä peluupäivänä pystyisi vaikeimmalla tasolla dominoimaan yhtä maailman parhaista ottelijoista. Itse ainakin toivon, että tässä todellakin ne kaksi viimeistä tasoa ovat sitä tasoa, että varsinkin vaikeimmalla, tulee kunnon onnistumisen tunne kun voittaa. Ja että voi oikeasti saada turpaankin ja kunnolla, varsinkin vaikeimmalla.

Toistaiseksi olen vasta pelannut parilla ensimmäisellä ja yhteensä ~5 ottelua. Sen verran vielä vaatii totuttelua. Pakko todeta, että toistaiseksi on ainakin kohdallaan oikeastaan kaikki. Toki kavereiden liikkeet ovat vähän "robottimaisia", mutta eivät kuitenkaan häiritsevästi. Kaikki muu on sitä tasoa, että peli on yksi parhaista peleistä tämän vuoden puolella, ellei paras.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Joo ei tolle muay thai ukolle matossa pärjää mitenkään :D Se tulee siihen päälle ja mättää ja eipä siinä mitään mahda, siinä sitten odottaa tuomarin päätöstä lopettaa ottelu tai knockouttia.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Joo ei tolle muay thai ukolle matossa pärjää mitenkään :D Se tulee siihen päälle ja mättää ja eipä siinä mitään mahda, siinä sitten odottaa tuomarin päätöstä lopettaa ottelu tai knockouttia.

Shogun on hyvä gnp:ssä, tämän lisäksi ihan hyvä puolustamaan matossa ja pystyy periaatteessa lukottamaankin(onhan tuolla bjj tausta). Itseasiassa Shogun on teoriassa juuri parhaimmillaan siinä että on kaikessa hyvä, vaikkei missään ole ns. paras.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Aivan loistava<3
Shogun on paljon parempi kun kuihtunut vanhus Liddell...todellakin ostoon.
19.05.09 sitten rahat kasaan ja päivä vapaata.

E: Monotus on ihana, kaatu ..jo.. 2min sisäl 1 rd..
E2: 1:15 monotuksella 1 rd.

Luin foorumeilt et joku veti 16sec jätkän kumoon 1rd, aika nice.


E3: Mun enkka on vaan 30sec Shogunilla =( No...ei Liddell sentään saanut kertaakaan lyötyä minua..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Liddelillä pärjää kyllä vaikeimmallakin Shogunille tai ainakin minä pärjään.
Voitan n 3 ottelua 5. Liddelillä on ensiluokkainen mattoonviennin puolustus,
jos sitä osaa käyttää niin ei Shogun saa edes mattoon asti.
Sit jos se saa mattoon, niin on tosi vaikeeta päästä sieltä edes päälle.
Kun pääsee päälle niin sit slammilla tatamiin ja heti ylös:).
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Aivan loistava<3
Shogun on paljon parempi kun kuihtunut vanhus Liddell...todellakin ostoon.
19.05.09 sitten rahat kasaan ja päivä vapaata.

E: Monotus on ihana, kaatu ..jo.. 2min sisäl 1 rd..
E2: 1:15 monotuksella 1 rd.

Luin foorumeilt et joku veti 16sec jätkän kumoon 1rd, aika nice.

Mun ennätys on 21sec KO Liddelillä...
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Aivan loistava<3
Shogun on paljon parempi kun kuihtunut vanhus Liddell...todellakin ostoon.
19.05.09 sitten rahat kasaan ja päivä vapaata.

E: Monotus on ihana, kaatu ..jo.. 2min sisäl 1 rd..
E2: 1:15 monotuksella 1 rd.

Luin foorumeilt et joku veti 16sec jätkän kumoon 1rd, aika nice.

Mun enkka on 9sek :cool: eka suojaa hetken, sitten heittää Liddellin ''spinning fist'' suoraa nassukkaan.

EDIT: nyt 5minuutin päästä alkaa JIM:iltä The Ultimate Fighter!
 
Ylös Bottom