Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC KonsoliFiN -turnaus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JanRei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

hmm no kenet eilen tyrmäsin ortizilla kolmannessa erässä :o hanrei voisitko editoida ekaa viestiä, molemmat voittoni ovat siis tulleet submissionilla ja tyrmäyksellä eli siihen sarakkeeseen merkintä 2

spoon minut tyrmäsit eilen kolmannessa erässä, mutta se matsi ei koskenut enää tätä turnausta, kun meidän yhteinen matsi otettiin jo tossa alkuviikosta.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Joo ja Spoon mikä se juttu oli, kun eilen kutsuit peliin ja sitten kun tulin peliin olit jo lähtenyt. Etkä sitte viesteihi voinu vastailla? :confused:
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

metsanpeto Kahvi, winner metsanpeto by KO in round 1
metsanpeto - Asaism, winner metsanpeto by unanimous decision
metsanpeto - sammyx69, winner metsanpeto by submisson in round 2
qolazor - metsanpeto, winner metsanpeto by KO in round 1
kuutee - metsanpeto, winner metsanpeto by KO in round 3
JanRei - metsanpeto, winner metsanpeto by TKO in round 3
elastisk - metsanpeto, winner metsanpeto by KO in 2 round
nikkedikke - metsanpeto, winner metsanpeto by KO in 3 round
toogood4u82 - metsanpeto, winner metsanpeto by submission in 2 round
Manteli86 metsanpeto, winner metsanpeto by KO (erä oli joka toinen tai kolmas Manteli voi auttaa)
metsanpeto Wessu, winner metsanpeto by submission in round 3

11 - 3 - 10
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

ttu. nyt oon sisuuntunut kaikista niistä tappioista (olikohan niitä kolme vai viis vai kukahan sen sano?). jos hallitus lähtee nukkumaan niin otan vielä tänään matsia.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Toi spoon128 on ihme epeli kutsuin eilen kaverin matsiin ja vähän ajan päästä offline.. Luulis et kaveri vois edes kommentoida että en nyt tai että myöhemmin.. NIin ku kaikki ystävällisesti täällä.. Ei mitään Spoon128 se vaan katoilee :rolleyes: En mä sitä sano et jos on kiire jne niin pitää mitään kommentoida, mutta kyllähän tommonen vähän syljettää.. Vielä ku lukee muidenkin negatiivisia kommentteja niin mielikuvat vaan vahvistuu.. Ei mitään meitä on moneen junaan, mutta silti vois odottaa vähän parempaa asennetta..
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Toinen juttu koskas Janreille, Kahville, Spoon, anakonna, sammyx ja tuntsat:lle käy otteleminen? Olen osaa herroista kutsunut useastikin matsiin, mutta mystisesti ei ikinä ole käynyt..? Joten kertokaa aika niin mä tuun ottelemaan vaikka kolmelta yöllä jos se siitä on kiinni?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Tänään en pysty ottaa matsia firman juhlien takia.
Huomenna häihin, eli myöhään illalla ehkä.
Sunnuntaina ei ole mitään erikoista, eli silloin hoidan matsit alta pois viimeistään.

Edit:
Muutama mua onkin kysellyt aina silloin tällöin matsaamaan, eli näitä(herrat tietää itsensä) vastaan tilanne on se että mikäli en saa viikonlopun aikana peliä pelattua niin mulle tulee niistä decision tappio.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Spoon182 vs. Manteli86 - winner Manteli86 by KO in round 1
sammyx69 vs. Manteli86 - winner Manteli86 by KO in round 2
Wessu vs Manteli86 - winner Manteli86 by KO in round 2
qolazor vs Manteli86 - winner Manteli86 by TKO in round 3
toogood4u82 vs Manteli86 - winner Manteli86 by Submission in round 2
Kahvi vs Manteli86 - winner Manteli86 by Submission in round 2
Anakonna85 vs Manteli86 - winner Manteli86 by KO in round 1

Turpaan on tullu seuraavilta: TuntsaT, WRecCER, metsanpeto, Mikaonparas69, nikkedikke, kuutee, MikeThaFifa ja Asaism.

Eli 7-8-7 :S

Jäljellä olis enää JanRei ja elastisk. Tuosta Pahvista en tiedä onko se edes mukana turneessa enää, ei ainakaan oo kaveripyyntöön vastannu midn. Ja LauriH ei tainnu olla pelaajana mukana täs turnaukses?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Toinen juttu koskas Janreille, Kahville, Spoon, anakonna, sammyx ja tuntsat:lle käy otteleminen? Olen osaa herroista kutsunut useastikin matsiin, mutta mystisesti ei ikinä ole käynyt..? Joten kertokaa aika niin mä tuun ottelemaan vaikka kolmelta yöllä jos se siitä on kiinni?

Tänää ei mitää erikoista ohjelmassa nii käy periaattees millo vaa.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

12.06. klo 11.35

Toogood4u82 - Sammyx69 winner toogood4u82 Ko rd 1 2.21

Toinen voitto on tullut elastisk:sta, joten mun tilastot 2-9-2 :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

12.06. klo 11.35

Toogood4u82 - Sammyx69 winner toogood4u82 Ko rd 1 2.21

Toinen voitto on tullut elastisk:sta, joten mun tilastot 2-9-2 :rolleyes:

Ei ollu tos meiä matsis mitää järkee ku oli niin * lagine. Välillä kävi niin että jätkät oli paikallaan ja seuraava kuva oliki siitä ku sun jätkän jalka osuu mun jätkää päähän.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Ei ollu tos meiä matsis mitää järkee ku oli niin * lagine. Välillä kävi niin että jätkät oli paikallaan ja seuraava kuva oliki siitä ku sun jätkän jalka osuu mun jätkää päähän.

On toi pätkiny aikasemminkin.. silti mä oon ottanu tappion vastaan enkä ole vaatinu uusintaa, mutta jos sä välttämättä haluat uusinnan niin mikäs siinä.. Jokatapauksessa pätkiminen on kummallekin sama.. Jatkossa laita mulle viesti jos haluat keskeyttää pelin pätkimisen takia, koska olis se hyvä keskeyttää samantien se peli sitten.. Joskus oon pelannu ja on pätkinyt vielä enemmän.. Itse olen pelannu vaikka pätkii kuinka, joten mä en kyllä luovuta.. Mun mielestä olis vaan tärkeää saada edes kaikki pelit kasaan, koska sekin jo tuntuu haasteelta, kun jotkut on harvoin paikalla ja sitten ku ne on paikalla niin ei edes suostuta pelaamaan.. :rolleyes:
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

On toi pätkiny aikasemminkin.. silti mä oon ottanu tappion vastaan enkä ole vaatinu uusintaa, mutta jos sä välttämättä haluat uusinnan niin mikäs siinä.. Jokatapauksessa pätkiminen on kummallekin sama.. Jatkossa laita mulle viesti jos haluat keskeyttää pelin pätkimisen takia, koska olis se hyvä keskeyttää samantien se peli sitten.. Joskus oon pelannu ja on pätkinyt vielä enemmän.. Itse olen pelannu vaikka pätkii kuinka, joten mä en kyllä luovuta.. Mun mielestä olis vaan tärkeää saada edes kaikki pelit kasaan, koska sekin jo tuntuu haasteelta, kun jotkut on harvoin paikalla ja sitten ku ne on paikalla niin ei edes suostuta pelaamaan.. :rolleyes:

Kylhän sä paremmin ottelit ja ansaitsit voiton, mut se vaan että ois varmaankin tasasempi ollu jos ei ois pätkiny niin pahasti.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Kylhän sä paremmin ottelit ja ansaitsit voiton, mut se vaan että ois varmaankin tasasempi ollu jos ei ois pätkiny niin pahasti.

Sä saat päättää haluatko sen uusinnan..? Kyllä mä siihen suostu ettei ainakaan kenelläkään tule mitään epäselvyyksiä voiton suhteen.. Mut joo, sä saat päättää haluatko uusinnan?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Hyvää herrasmies-henkeä! :)

Jos tosiaan jatkossa jommallakummalla ottelijoista on kaamea lagi alusta, niin kannattaa laittaa viestiä. Yksinkertaisesti privaviesti: "lagia, rematch.".
Ja viesti on laitettava ekassa erässä, jotta vältytään näiltä "olisin ollut parempi jos...".

(Voi kun kuullosti tutulta :D)
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Sä saat päättää haluatko sen uusinnan..? Kyllä mä siihen suostu ettei ainakaan kenelläkään tule mitään epäselvyyksiä voiton suhteen.. Mut joo, sä saat päättää haluatko uusinnan?

Turhaan mitään revanssia otetaan kun meidän välisellä ottelulla tuskin on merkitystä playoffien kannalta. Ja oma vika oli kun en samantien pistäny viestiä.
 
Ylös Bottom