Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC Undisputed 2010 [X360]

Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Siis haluaako joku pähkinänkuoressa jotenkin selittää että miten IHMEESSÄ tuo careerin pelaaminen voi mitenkään onnistua?? Tuntuu että on täysi mahdottomuus pitää jätkän pisteet edes alhaisella tasolla ilman että tippuu pisteet alas, saati sitten jotenkin kehittää jätkää? Kertokaas nyt että oletteko päässyt eteenpäin careerissa ja mitenkä jätkän treenaaminen on onnistunut?
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Lagaako muillakin nettipelit? Itsellä laganut häiritsevästi jokaisessa nettiottelussa, mitä olen koittanut pelata.

Muiden pelejen kanssa ei ole ollut ongelmaa lagin kanssa, joten paskasti koodattu on UFC:n nettipeli.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Siis haluaako joku pähkinänkuoressa jotenkin selittää että miten IHMEESSÄ tuo careerin pelaaminen voi mitenkään onnistua?? Tuntuu että on täysi mahdottomuus pitää jätkän pisteet edes alhaisella tasolla ilman että tippuu pisteet alas, saati sitten jotenkin kehittää jätkää? Kertokaas nyt että oletteko päässyt eteenpäin careerissa ja mitenkä jätkän treenaaminen on onnistunut?

Niissä pisteissä on välietapit 30/50/70, josta pisteet ei enää laske alaspäin. Eli yksitellen taidot ensin 30:een ja sen jälkeen 50:een jne
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Olisiko porukat kiinnostuneita luomaan täällä oman Fight Campin kun se tulee käyttöön. Olis hyvä lyödä viisaat päät yhteen ja saada isompi jengi kokoon treenaamaan yhes.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Siis haluaako joku pähkinänkuoressa jotenkin selittää että miten IHMEESSÄ tuo careerin pelaaminen voi mitenkään onnistua?? Tuntuu että on täysi mahdottomuus pitää jätkän pisteet edes alhaisella tasolla ilman että tippuu pisteet alas, saati sitten jotenkin kehittää jätkää? Kertokaas nyt että oletteko päässyt eteenpäin careerissa ja mitenkä jätkän treenaaminen on onnistunut?
Välietapit niissä tosiaan on kuten mainittiin.
Itselläni meni ensimmäinen career harjoitelessa tuo koko systeemi, heti kun nousin ufc:en niin hävisin viisi matsia putkeen ja lensin sieltä pois. Pelaan advanced vaikeustasolla ja vaikuttaa ihan tarpeeks haastavalta.

Toisella kertaa on mennyt paljon paremmin.
Aina jos skill/atributes valikoissa näkyy laskua kannattaa niitä nostaa hieman etteivät kokonaan häviä.
Focused trainejä en ole vielä älynnyt, pojoja niistä ei tunnu milään saavan. Free sparringia pelkästään(manual tietysti), ite saan jotain 25-35 väliin per kerta pojoja.
Uusia liikkeitä olen harjoitellut aina trainingin ja sparrin välissä, tippuvat niin herkästi.

Itse olen kyllä ollut peliin tyytyväinen ja välillä tulee koneen kanssakkin hektisiä vääntöjä.
Monesti olen saanut väsytettyä vastustajan ja kun luulen, että varma voitto niin lasken suojauksen väärään aikaan ja häviän tyrmäyksellä. Mukavan haastavaa ja career mukavasti laajempi kun 09.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Siis haluaako joku pähkinänkuoressa jotenkin selittää että miten IHMEESSÄ tuo careerin pelaaminen voi mitenkään onnistua?? Tuntuu että on täysi mahdottomuus pitää jätkän pisteet edes alhaisella tasolla ilman että tippuu pisteet alas, saati sitten jotenkin kehittää jätkää? Kertokaas nyt että oletteko päässyt eteenpäin careerissa ja mitenkä jätkän treenaaminen on onnistunut?

Suosittelen opettelemaan duplex slam to side control, tms (minnesota campista ainakin löytyy). Sitä vaan spammaa pelkästään sparrauksessa, ni avot, pisteitä tulee sparrissa vaikeustasosta/sparrikaverista riippuen 40-200~ pojoa sessiosta. Statsithan on ne 30/50/70 jollein ei lähde tippumaan. Myös itse laittanut strenght, speed, cardion tappiin, et kaveri jaksaakin tehdä jotain sparrissa sekä campeissa. Kannattaa opetella myös noita mattosaloja, varsinkin kovimmilla vaikeustasoilla.. Nii ja mitä väsyneempi kaveri, ni sitä nopeammin nuo statsit tippuu.

Noista subeista kun on vinguttu, ni siinä on pari erilaista systeemiä joilla voi toteuttaa.

- Strenght submission, paina rs pohjaan ja päästä kun alkaa tärisee ja kuva zoomaantua (mitä parempi leveli subilla, niin sitä nopeammin voi päästää vapaaksi, vaatii harjoittelua..) -> päästä vapaaksi (voi myös lisätä shiningin tähän) Voi myös antaa lisä yankkia painamalla uudestaan Rs-tikkua.
Miinuksena, lähtee staminaa selkeä siivu pois epäonnistuessa ja sitä myöten tietysti submission rate tippuu. Tosin ainahan se tippuu epäonnistuneesta subista, mutta jos spammaat submissioneita ja aina epäonnistut, ni sitä vaikeammaksi submissionit on viedä loppuun..

- Shine submission, selkeä homma. cleaneja pyöräytyksiä, jolla saa tapettua hyvin ohjaimen.

Toiv. jotain apua vaikka kovin epäselvästi tuli kirjoitettua..
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Älyttömän hyvä peli, rupee vaan ottamaan aika hullusti päähän toi career moden sparringi ja trainingi -pelleily. No okei, se training nyt on ihan ok, mut sparring. Ei siis mitään järkeä. Ei helvetti sentää. Jos pitää nostaa aina yks kerrallaa yli 30, se on sinänsä aika mahdotonta, nimittäin sit ku on saannu sen yhen tietyn sinne kolmeekymppii nii sit kaikki muut skillsit onki nollilla. Ei mitää järkee, ei yhtään mitää. Olkoot realistista, mut on ainaki stnan ärsyttävää!

Ei ois kellää mitää neuvoi antaa et miten saa hyvin pidettyy noi statsit ylhäällä? Huhhuh..

Edit. Ja niin joo, sit jos pitäs vielä harjotella jotain uusia liikkeitä niillä campeilllä. No, toisaalta se voi olla et se vika on mussa, ku ei kukaa muu pahemmin oo valittanu asiasta... ehkä en sit vaan osaa.

Edit2. Joo tässä ku kattelee näitä mun ukon statseja niin Standing strikes offense ja defense 30, standing kicks offense ja defense 30. No mut mitäs sitte, loput statsit näyttää nollaa, submission def 7 ja offense 3, ja takedown defense 3. Pitääpi sitten vissii uus career alottaa, naurettavaa tää tämmönen...

Mut joo jos joku nyt vois mahollisimman pikasesti vähän neuvoo nii tulis ehkä vähä jotaa tolkkuu tohon careerii!
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Mikähän on vaikeustaso? Ite ainakin Expertillä kävi juurikin noin kun ei sparreista millään saanut tarpeeksi pisteitä. Vaihoin sitten Advancedille ja aloin saamaan aina yli 70 pistettä sparreista, jolloin statsitkin pysyivät ylhäällä. Kannattaa aina heittää jokaiseen statsiin yksi lisää ja sitten loput johonkin tiettyyn stattiin että sen saa sinne kolmeenkymppiin.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Mikähän on vaikeustaso? Ite ainakin Expertillä kävi juurikin noin kun ei sparreista millään saanut tarpeeksi pisteitä. Vaihoin sitten Advancedille ja aloin saamaan aina yli 70 pistettä sparreista, jolloin statsitkin pysyivät ylhäällä. Kannattaa aina heittää jokaiseen statsiin yksi lisää ja sitten loput johonkin tiettyyn stattiin että sen saa sinne kolmeenkymppiin.

Vaikeustaso on se toisiks helpoin (onks se nyt advanced vai experienced). Tosiaan, oon vetäny autosparria enkä manuaalia niin se voi olla että sen takia on vähä vaikeuksia.. Autosparrilla tulee aina se 12 vai 14 pistettä. Tää hommahan ois ihan simppeli, mut ku nää strengthit ja speedit ja cardiot sotkee tätä hommaa. Eli siis kannattaako strength, speed ja cardio vetää aluks tappiin ja sit vast alottaa sparraaminen? Ja onko noissa kolmessa myös ne välietapit? (30, 50, 70) ?
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Vaikeustaso on se toisiks helpoin (onks se nyt advanced vai experienced). Tosiaan, oon vetäny autosparria enkä manuaalia niin se voi olla että sen takia on vähä vaikeuksia.. Autosparrilla tulee aina se 12 vai 14 pistettä. Tää hommahan ois ihan simppeli, mut ku nää strengthit ja speedit ja cardiot sotkee tätä hommaa. Eli siis kannattaako strength, speed ja cardio vetää aluks tappiin ja sit vast alottaa sparraaminen? Ja onko noissa kolmessa myös ne välietapit? (30, 50, 70) ?

Autosparrit on kyllä tosi huonoja. :/ Manualeja kannattaa vaan tehä.

Attribuutteja kannattaa kehittää samaa tahtia kuin statseja, eli nekin ensin 30, sitten 50 ja sitten 70. Eli niissäkin on noi välietapit.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Autosparrit on kyllä tosi huonoja. :/ Manualeja kannattaa vaan tehä.

Attribuutteja kannattaa kehittää samaa tahtia kuin statseja, eli nekin ensin 30, sitten 50 ja sitten 70. Eli niissäkin on noi välietapit.

Okei, katellaan nyt jos alkais menee paremmin..

Niin ja muuten, kannattaako aina levätä sparrin ja trainingin jälkeen? Eli siis aina 1viikko trainia tai sparria ja sitten yks lepoa? Silleen että ois conditioning ja fatigue molemmat nollilla? Että esim. jos on conditioning 20 ja fatigue 50 nii voiko silloin vielä sparrata tai jotain light cardio trainingia esim vetää?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Okei, katellaan nyt jos alkais menee paremmin..

Niin ja muuten, kannattaako aina levätä sparrin ja trainingin jälkeen? Eli siis aina 1viikko trainia tai sparria ja sitten yks lepoa? Silleen että ois conditioning ja fatigue molemmat nollilla? Että esim. jos on conditioning 20 ja fatigue 50 nii voiko silloin vielä sparrata tai jotain light cardio trainingia esim vetää?

Elikkäs conditioningin kuuluis olla lähellä sataa ja fatigue lähellä nolla matsiin mentäessä. Yleensä kannattaa levätä silloin, kun fatigue on suurinpiirtein 60%, koska yhestä lepoviikosta lähtee sen verran pois.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Elikkäs conditioningin kuuluis olla lähellä sataa ja fatigue lähellä nolla matsiin mentäessä. Yleensä kannattaa levätä silloin, kun fatigue on suurinpiirtein 60%, koska yhestä lepoviikosta lähtee sen verran pois.

No just. Sittehän tää homma helpottuu ku ei tarvi joka toinen viikko lepäillä. Luulin tosiaan että molempien ( fatigue ja conditioning ) pitää olla nollilla matsiin mentäessä. :D

Niin ja kiitos paljon näistä neuvoista!

Edit. Mitens tota conditioningia saa sittten nostettua sinne lähemmäs sataa? Tiiän siis kyllä että treenaamalla cardiota ym. mut sitten aina ku lepää niin se laskee.. No joo ihan sama, tässä on tullu kyseltyy jo ihan tarpeeks. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

No just. Sittehän tää homma helpottuu ku ei tarvi joka toinen viikko lepäillä. Luulin tosiaan että molempien ( fatigue ja conditioning ) pitää olla nollilla matsiin mentäessä. :D

Niin ja kiitos paljon näistä neuvoista!

Edit. Mitens tota conditioningia saa sittten nostettua sinne lähemmäs sataa? Tiiän siis kyllä että treenaamalla cardiota ym. mut sitten aina ku lepää niin se laskee.. No joo ihan sama, tässä on tullu kyseltyy jo ihan tarpeeks. :D

Sparraamalla/treenaamalla tai sitten valitsen viikko ennen matsia jonkun Game Planin. Mieluiten semmosen mikää sopii seuraavaa vastustajaa vastaan.

Itellä on edelleen tuo subittaminen vähän pimennossa vaikka ylempänä siitä olikin kattava selitys.
Taitaa olla vaan täysin staminasta kinni.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Noista subeista kun on vinguttu, ni siinä on pari erilaista systeemiä joilla voi toteuttaa.

- Strenght submission, paina rs pohjaan ja päästä kun alkaa tärisee ja kuva zoomaantua (mitä parempi leveli subilla, niin sitä nopeammin voi päästää vapaaksi, vaatii harjoittelua..) -> päästä vapaaksi (voi myös lisätä shiningin tähän) Voi myös antaa lisä yankkia painamalla uudestaan Rs-tikkua.
Miinuksena, lähtee staminaa selkeä siivu pois epäonnistuessa ja sitä myöten tietysti submission rate tippuu. Tosin ainahan se tippuu epäonnistuneesta subista, mutta jos spammaat submissioneita ja aina epäonnistut, ni sitä vaikeammaksi submissionit on viedä loppuun..

- Shine submission, selkeä homma. cleaneja pyöräytyksiä, jolla saa tapettua hyvin ohjaimen.

Toiv. jotain apua vaikka kovin epäselvästi tuli kirjoitettua..
Voitko vielä selventää jos sinulta onnistuu.

Aloitan subin-> sitten joko pyöritellään tattia tai annetaan RSB olla pohjassa.
Staminahan laskee noita kumpaakin tehdessä. Pitääkö tuota RSB esim. pitää pohjassa sen aikaa et alkaa tärisemään ja sitten olla tekemättä mitään?

Nimittäin jos stamina loppuu niin loppuu subikin.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Nyt kun on tuota uraa tullut jo jonkin verran pelattua, niin onhan tämä jonkin verran parempi kuin 09, mutta muutama juttu vielä häiritsee pahasti. Jos THQ vain jaksaisi kuunnella asiakkaitaan ja pätsätä sitä sun tätä, saisi yksinpelistäkin loistavan.

Muutamia mietteitä uramoodista:

- Peli on asennettu kovalevylle, mutta silti peli latailee välillä jopa 30 sekunttia..
- Fun facts jutut ovat hyvä lisä lataus kohtiin, mutta teksti valuu niin hitaasti että loppu jää yleensä aina lukematta, ja samat tiedot (10-20 eri) tuntuvat pyörivän kokoajan.
- Focused Sparring on täysin turha.
- Normi sparrauksessa palkitaan vain lyöntimääristä, eikä niiden laadusta. Pelkillä heikolla iskuilla esim maissa saa yleensä enemmän pisteitä kuin tyrmätessä sparrauskaverin.
- Kuten 09:ssäkin, sparraus on tosi turhauttavaa, latausruuduissa vietetään aikaa enemmän kuin itse sparrissa. Sparrauksesta pitäisi ottaa kello pois kokonaan, ja sielä saisi viettää niin kauan kuin haluaa. Fatigue tietysti nousisi mitä enemmän rehkii, jolloin jossain vaiheessa olisi pakko mennä lepäämään.
- Sparrauksessa pisteet pitäisi ansaita sen mukaan mitä tekee, pelkillä iskuilla pisteitä saisi sijoittaa strikes/kicks offence ja defenceen, alasvienneillä saisi takedown offenceen jne..
- Camp Invite on hyvä idea ja perus potkujen yms hankkiminen on hauskaa puuhaa. Mutta jälleen kerran submissionit on kustu täysin. Kun hyvän potkuliikkeen saa vähintään 2:lla harjoituskerralla, vaatii uuden submissionin saaminen 10-20 harjoituskertaa. Expert ja Advanced tasoilla hyvä jos vastustajan saat subitettua max 2 kertaa yhden treenin aikana.
- Rachelle Leah:n pressitilaisuuksilla ja fanien määrällä ei ole pelissä mitään väliä.. Ja uramoodissa on muutenkin monia täysin turhia ominaisuuksia, mitä ei tule koskaan tarvimaan (focused sparring, email, rankingia lukuunottamatta koko info/news osio..)
- Game plan sen sijaan on loisto ominaisuus ja hyvä strateginen lisä peliin.

Ja itse matseissa kulminoituu pelin suurimmat AI ongelmat. Pystyottelijat voittaa millä tahansa vaikeusasteella vaikka silmät kiinni, kun taas clinch / bjj ja wresting tyyppien kanssa saa jo advanced tasolla hikoilla ihan kunnolla kun tuntuu että AI huijaa siirtymissä ja submissioneissa. Pelissä ei yksikään matsi mene tuomari korteille asti, oikeasti reilu 50% matseista menee korteille. Tämä pois lukee strategian käyttää heikkoja lyöntejä (täysin hyödyttömät koko pelissä) tai kontrolloida matsia maissa. Ja kuten on moneen kertaan todettu jo demon pohjalta, AI on käytännössä mahdoton subittaa kun taas se voi subittaa sinut helposti.

Peli on siitä erikoinen tapaus, että syystä tai toisesta sitä tulee kuitenkin pelattua suhteellisen paljon, vaikka 75% ajasta se ottaa hermoille aivan mielettömästi. Eli kaikille masokisteille hot tip!
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

MMA on oikeesti ***** raaka laji, nehän kai potkii toisensa lähes hengilt siel kehässä. Peliinhä ei tunnetusti voi tämmöstä lisätä.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

MMA on oikeesti ***** raaka laji, nehän kai potkii toisensa lähes hengilt siel kehässä. Peliinhä ei tunnetusti voi tämmöstä lisätä.

Kehtaatko tarkentaa? Ei tuosta ota mitään selvää.

Harvoin MMA:ssa suurempia loukkaantumisia on, useimmiten nivelvammoja/murtumia mitä muissakin lajeissa tulee.
 
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [X360]

Kehtaatko tarkentaa? Ei tuosta ota mitään selvää.

Harvoin MMA:ssa suurempia loukkaantumisia on, useimmiten nivelvammoja/murtumia mitä muissakin lajeissa tulee.

Varmaan jos ekaa kertaa katsoo matsia joka on agressiivinen ja verinen se voi näyttää erittäin pahalta. Muistan kun näin ensimmäisen UFC matsin jimiltä, oli turnaus Bonnar vs Forrest. Näytti aika pahalta. Verrattuna yleisiin nyrkkeily matseihin. Harvoin tosiaan porukka kuolee. Tuomarit tietää milloin lopettaa, ja toivottavasti kaikki tietää milloin luovuttaa :rolleyes:. Hieno laji.
 
Ylös Bottom