Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimaattisen pelitelkun metsästys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Uutena verkkokauppiaana Veikon Kone tarjoaa Sonyn televisioita tälläisellä ominaisuudella:

Suoratoista PlayStation® 3 -pelit suoraan televisioon:

PlayStation® Now on nyt saatavilla osana Private Pilot Service -ohjelmaa. Tutustu nyt PlayStation® Now -palveluun, jonka suoratoistotekniikka vie sinut PlayStation®-pelien mukaansatempaavaan maailmaan. Pelaa PLAYSTATION®3-pelejä suoraan Sonyn televisiossa – ilman pelikonsolia. Liitä vain DUALSHOCK®4-ohjain suoraan PlayStation® Now -yhteensopivaan televisioon ja aloita peli.


Lähde: http://www.veikonkone.fi/tv-aani/tu...ed-tv-xr200hz-t2-s2-c-xrp-wifi/4548736002142/
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Onko kellään hommattuna Android TV -käyttiksellä toimivaa telkkaria? Kokemuksia kyseisistä telkuista?

Philips on ollut omalla ostolistalla jo monta vuotta koska Ambilight, mutta nyt kun Philips aikoo tukea Android TV lähes kaikissa tulevissa telkkareissaan niin alkaa kohta polttelemaan tosissaan. Hyvin on palvellut jo 8 vuoden ikään päässyt Samsumg LE40M86.

Miksi android TV mm. kiinnostaa: https://www.youtube.com/watch?v=hdRjLEf0EBA

Vaikka tuo onkin devausboxista, niin tuossa on niitä mahdollisuuksia joita tulevat telkkarit voivat jo tehdä. Jälleen yksi askel jolla tehdään pelaaminen entistä helpommaksi. (Ja postasin siksi, koska emulaattoreilla pelaaminen on joskus vaan helvetin paljon helpompaa kuin alkuperäisten PS möhkäleiden asentaminen telkkariin).
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Vihdoin ja viimein sain tilattua uuden töllön. Markantalosta on tulossa SONY KDL55W805B kotiin toimitettuna hintaa 799e.
Taitaa markantalo ja giganttl olla sama pulju. Varasto tilanne on ollut aina sama muutamien töllöjen suhteen mistä oon ollut kiinnostunut. Ja mahdollisen tyytymättömyyden sattuessa töllön voin palauttaa giganttiin.:)
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Meinasinkin tuota jo kysyä linkittäessäni :)
Ensin kyl kysyn markantalosta/gigantista,ett oisko mahdollisuutta saada 200e takas ilman palauttamista. Tämä ois ainakin ilman pahempia valovuotoja ja sit se uus on tietysti revontulien koti.:( Mut voinhan sit palauttaa revontuli töllön ja ostaa taas uuen ja toivoa että nyt ois hyvä yksilö ja jos ei..ni takas jne.
Ja noi valovuodot eivät ole vikoja vaan ominaisuuksia.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Tuo 55W805BBN on ilmeisen hyv tv mitä olen lukenut. Onko tästä mitään muuta negatiivista sanottavaa kuin mahdollinen käynnistymisen hitaus ja 3D-toisto? Eli etei tulisi mitään sudenkuoppia jos tän hommaisi. :) TÄä tulisi lähinnä tv:n katseluun, tietokoneen "monitoriksi" sekä luonnollisesti konsolipelaamiseen :)
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Varmaan aika suppean sovellusvalikoiman voi sanoa myös miinukseksi, mutta kaikki oleelliset pitäisi kuitenkin siellä olla. Tämä siis 50w828 perusteella.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Tuo 55W805BBN on ilmeisen hyv tv mitä olen lukenut. Onko tästä mitään muuta negatiivista sanottavaa kuin mahdollinen käynnistymisen hitaus ja 3D-toisto? Eli etei tulisi mitään sudenkuoppia jos tän hommaisi. :) TÄä tulisi lähinnä tv:n katseluun, tietokoneen "monitoriksi" sekä luonnollisesti konsolipelaamiseen :)
Mul kuva tulee heti, kanavan vaihto ja voluumi toimivat heti. Sit n.15s(mittasin)kuluttua toimii kaikki. 3D:tä en oo ees koittanut vielä,hd kuva on erinomainen,jopa sd kuvakin on yllättävän hyvä ja kaikista tärkein kriteeri oli mulle pelaaminen..tosi hyvä töllö pelaamiseen,kuten taitaa kaikki sonyn W-sarjan mallit olla. Valovuotoja voi olla ja six en taida alkaa palautus rumbaan..koska täs viikon vanhas ei niitä ole. Suosittelen lämpimästi ja hinta/laatusuhde on tolla 799e:kin loistava. Ja huomenna 599e,joten ei muutakuin laitat tilaukseen.

Kaveri sanoi kyl,ett noi ois palautus töllöjä..tiä sit mikä on totuus. Hän on ollut vantaan gigantin varastolla töissä.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Mul kuva tulee heti, kanavan vaihto ja voluumi toimivat heti. Sit n.15s(mittasin)kuluttua toimii kaikki. 3D:tä en oo ees koittanut vielä,hd kuva on erinomainen,jopa sd kuvakin on yllättävän hyvä ja kaikista tärkein kriteeri oli mulle pelaaminen..tosi hyvä töllö pelaamiseen,kuten taitaa kaikki sonyn W-sarjan mallit olla. Valovuotoja voi olla ja six en taida alkaa palautus rumbaan..koska täs viikon vanhas ei niitä ole. Suosittelen lämpimästi ja hinta/laatusuhde on tolla 799e:kin loistava. Ja huomenna 599e,joten ei muutakuin laitat tilaukseen.

Kaveri sanoi kyl,ett noi ois palautus töllöjä..tiä sit mikä on totuus. Hän on ollut vantaan gigantin varastolla töissä.

Palautustöllöjä? Oikeesti?? Eikö niistä piotäisi olla jokin maininta tuotetta myytäessä? Ainakin näin voisi kuvitella.. :) Joo itselle nuo sovellukset ei ole kovinkaan tärkeitä, niitä ei ole tässä vanhassakaan Sonyssä joten uskon että jäisivät itsellä muutenkin ihan kuriositeetiksi. Tuskin laitan koko tv:tä nettiin muuten kuin ehkä softan päivitystä varten jos se on tarpeen. :)
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Mulla on toi W805B, 55-tuumaisena, ostin viime syksynä kun oli 899e alennuksessa ilmaisella toimituksella. Katsoin joo että nyt hinta olis tullut vielä roimemmin alas. Telkkari on muuten sama kuin kovasti kehuttu 55W828, mutta siinä on erilainen jalusta ja vain 400hz Motionflow (verrattuna 800hz). Sen saattaa huomata, tai ei.

Sonyissa on tuo pelipuoli Game Moden myötä yleensä tosi hyvä - niin tässäkin - pelit näyttävät todella loistavalta ja toimivat hyvin.

Sellainen varoituksen sana, että kyseinen telkkari vaatii paljon konffausta ja säätämistä elokuva- ja TV-käyttöön asetusten optimoinnin puitteissa. Nettifoorumeilla on paljon asetuksia, mitä voi kokeilla (minäkin voin postata omani).
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Palautustöllöjä? Oikeesti?? Eikö niistä piotäisi olla jokin maininta tuotetta myytäessä? Ainakin näin voisi kuvitella.. :) Joo itselle nuo sovellukset ei ole kovinkaan tärkeitä, niitä ei ole tässä vanhassakaan Sonyssä joten uskon että jäisivät itsellä muutenkin ihan kuriositeetiksi. Tuskin laitan koko tv:tä nettiin muuten kuin ehkä softan päivitystä varten jos se on tarpeen. :)

En kyl usko ett on palautustöllöjä,väitti ett munki töllö on ku oli ni halpa. Häntä vain ehkä vituttaa ku joku ostaa halvalla ja ite vuos sitten maksoi tulpasti. En mä ees tarvi sovelluksia,nettiä yms töllössä. Sinuna tilaisin tämän töllön huomenna ja voithan sit palauttaa jos ei miellytä.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Kiitti Wyclef ja hiphei_finland. Konffaaminen ei pelota ja teen sen mielelläni. Uskon myös että tuo 400Hz kuvanparannus on ihan tarpeeksi, ja 3D:tä tuskin tulen liiemmin edes käyttämään alkuinnostuksen laannuttua. :)

Ja taisi tosiaan sitä "käytettyjä telkkareita"-kaveria vähän nyppiä jos itse oli joutunut kovan hinnan maksamaan. :D Sovin jo itseasiassa tänään kaupat tuosta mun vanhasta tv:stä eli Sonyn 40V4000:sta, pyysin siitä vaan 140e joka varmaan on ihan linjassaan kun kaverille menee. :)

Aamulla pistän tämän 55-tuumaisen tilaten! :D

AI NIIN! Ja kysymys: Saahan tuon Game Moden päälle parille eri HDMI:lle??
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Kiitti Wyclef ja hiphei_finland. Konffaaminen ei pelota ja teen sen mielelläni. Uskon myös että tuo 400Hz kuvanparannus on ihan tarpeeksi, ja 3D:tä tuskin tulen liiemmin edes käyttämään alkuinnostuksen laannuttua. :)

Ja taisi tosiaan sitä "käytettyjä telkkareita"-kaveria vähän nyppiä jos itse oli joutunut kovan hinnan maksamaan. :D Sovin jo itseasiassa tänään kaupat tuosta mun vanhasta tv:stä eli Sonyn 40V4000:sta, pyysin siitä vaan 140e joka varmaan on ihan linjassaan kun kaverille menee. :)

Aamulla pistän tämän 55-tuumaisen tilaten! :D

AI NIIN! Ja kysymys: Saahan tuon Game Moden päälle parille eri HDMI:lle??
Ite netistä kokeilin pari eri säätöohjetta,kumpikaan ei miellyttänyt mua,joten säädin ite ja olen tyytyväinen kuvaan.

Kysyin tänään vielä kamultani tota palautusten myynti jutskaa,hän vain "ARVELI" ett ne ois palautettuja töllöjä..eli vitutuksen piikkin meni se "TIETO".:)

Kaikkiin 4 HDMI saa pelitilan päälle. Mulla on ps3 ja ps4 kytkettynä töllöön. Viikon nyt töllö käytös ja erittäin tyytyväinen oon ollu.:)
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Ite netistä kokeilin pari eri säätöohjetta,kumpikaan ei miellyttänyt mua,joten säädin ite ja olen tyytyväinen kuvaan.

Kysyin tänään vielä kamultani tota palautusten myynti jutskaa,hän vain "ARVELI" ett ne ois palautettuja töllöjä..eli vitutuksen piikkin meni se "TIETO".:)

Kaikkiin 4 HDMI saa pelitilan päälle. Mulla on ps3 ja ps4 kytkettynä töllöön. Viikon nyt töllö käytös ja erittäin tyytyväinen oon ollu.:)

Kiitos! Yritänpä haalia itselleni tuon töllön :D Nyt kliksuttelen F5:tä jos ilmestyisi myyntii, yhdeksältä lupasivat mutta vielä ei ainakaan ole mahdollista, prkl! Noh, pääaisa että saisin tuon hyppysiini.. :)
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Kiitos! Yritänpä haalia itselleni tuon töllön :D Nyt kliksuttelen F5:tä jos ilmestyisi myyntii, yhdeksältä lupasivat mutta vielä ei ainakaan ole mahdollista, prkl! Noh, pääaisa että saisin tuon hyppysiini.. :)
Jää nähdäväksi saanko itse ostettuu kyseisen tv:n töiden jälkeen, kun telkku näköjään on myynnissä vain kaupoissa(?)
 
Ylös Bottom