Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimate Fighting Championship: Throwdown

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

TeaR

Guest
Jeeh, olisko kellään tietoa koska tulee toi kyseinen peli, meinaan psx:n versio oli ihan liian hyvä, realistinen, hyvä pelattavuus, hyvät graffat (siis psx graffoiks), eikä kyllästyny helpolla;) :p :D

Ehei... Smackdown! on lähinnä lasten keskinäistä kinastelua lelujen kanssa hiekkalaatikolla verrattuna Ultimate Fightingiin. Toivon, että ultimate fighting-pelit löytävät tiensä ps2:lle. Kyllä silti wrestling-pelitkin ovat hauskaa viihdettä.

siis kysyin onks siit mitää tietoa koska se tulee enkä mitää commentteja jostai vitun smackdownista:D

Wrestling pelit on aivan perseestä, ainut hyvä voi olla Legends Of Wrestling :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Ehei... Smackdown! on lähinnä lasten keskinäistä kinastelua lelujen kanssa hiekkalaatikolla verrattuna Ultimate Fightingiin. Toivon, että ultimate fighting-pelit löytävät tiensä ps2:lle. Kyllä silti wrestling-pelitkin ovat hauskaa viihdettä.

Siis toi ultimate fighting peli on tulossa PS2, mutta ei ole tietoa vielä koska, juoksen kauppaa heti ku tulee :cool:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
lol
:) tota en kyllä usko..kaikki UFC pelit mitä oon nähny, tai pelannu, on aivan paas##¤"!¤ mutta sehän on mun mielipide..ettehän tekään diggaa smackdownista..:rolleyes:

PS2.ign:
http://ps2.ign.com/previews/16442.html
----- clip -----
Release
March 2002
----- clap -----

Gamespot:
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2815548,00.html
----- clip -----
Ultimate Fighting Championship: Throwdown will be released in Q1 2002 for the PS2.
----- clap -----

Eli muutama kuukausi vielä =(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

lol
:) tota en kyllä usko..kaikki UFC pelit mitä oon nähny, tai pelannu, on aivan paas##¤"!¤ mutta sehän on mun mielipide..ettehän tekään diggaa smackdownista..:rolleyes:

Eikös niitä ole vasta yksi tullut? PSX:lle ja DC:lle?

Hmm...Tästä UFC:stä on puhuttu paljon ja kehuttu.
Itse en tiedä pelistä mitään:)
Mutta jos olisitte ystävällisiä,voisitte kertoa mullekkin vähän siitä pelistä.:rolleyes:

kuulin huhua että Titolla olisi liikkeenä flying armbar!?
tyhmää jos on mutta silti tämä peli on pakko-ostos!
ufc:tapout kai julkastaa aivan lähiaikoina xboxille...

Psx versio oli/on kuulemma aivan susi, mutta dc versioo väitettiin ehkä jopa parhaaksi tappelu peliksi kyseiselle konsolille!

Mutta ps2 ja xboxille on myös tulossa Pride peli!!
aaah kun pääsee pistää porukkaa lukkoon Sakuraballa tai Graciella :D

joops, clagi ja silver, teidän ei kannata tätä peliä hankkia..
jos tykkäätte enemmän smackdown menosta...
ellette sitte hanki xboxia

UFC: Throwdown ilmestynyt

Peli löytyy ainakin Mustasta Pörssistä (65/kpl).
Muualla en ole vielä nähnyt???

Kunnon mättöä kerrankin realistisilla liikkeillä ja hyvällä hahmonkehitys mahdollisuuksilla.
Ja kaksinpeli itse luomilla/treenaamilla hahmoilla kruunaa kaiken.

Hankin pelin tossa vähän aikaa sitten ja ihan mukiin menevä pelihän toi on. Realistisia liikkeitä on paljon erilaisia ja ne on hyvin toteutettu. Grafiikka on ihan hyvää. Oman ottelijan luominen ja kaksinpeli kaverin kanssa (niinku yleensäki tämmösissä peleissä) on tän pelin suola. Noita ottelijoita on kiva kehitellä ku voi painottaa itse valitsemiaan osa alueita esim. mattoa, lyöntejä, potkuja. Hahmon kehittämisessä tökkii ehkä se että äijän ulkomuotoon ei voi hirveesti vaikuttaa ja vaihtoehtoja on vain muutama. Toisaalta aitoja ottelijoita pelissä on kyllä reilusti. Yksinpeli loppuu lyhyeen ja pienen harjoituksen jälkeen ei vaikeimmastakaan tasosta oo juuri vastusta, siinä suhteessa aika lyhyt ikäinen peli. Peli maistuu ehkä paremmalta, jos seuraa/harrastaa vapaaotteluita ym.

Melkolailla hanurista tuo peli:
Yksinpeli on tylsää ja kaksinpelissä kumpikin koittaa tehdä ainoastaan sitä lopetusliikettä.

Ylös Bottom