Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Laatutaso tämän verkkopelin kohdalla juuri niin korkealla kuin osasi odottaa ensimmäisen osan perusteella. Jotenkin tuossa menossa on heti kotonaan, vaikka liikkeellä ollaan periaatteessa ihan kylmiltään. Kolmas persoona heti plussaa ja nämä trendikkäät liimahanskat vielä siihen päälle. Nyt koodeja jakoon kenellä ylimääräisiä vielä on, tätä pitää päästä jokaisen maistamaan!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Tuota 10 pelaajan (tdm vai mikälie) ei kait pysty pelaamaan ellei kaikki 10 slottia ole täynnä? Sai tovin odotella eilen että muita olisi joininut peliin, mutta odottavan aika meni niin pitkäksi että lopetin koko pelin. :mad:
Nyt on vain muutaman kerran päässyt pelaamaan coopissa.

Azerach: kutsu tuli perille, mutta menin vahingosssa painamaan ympyrää. :(
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

On muute mahtava beta! Se vaan outo, kun sammutan pelin pleikka piippaa kolmesti ja käynnistyy uudellee :S
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Se vaan outo, kun sammutan pelin pleikka piippaa kolmesti ja käynnistyy uudellee :S
Ihan silkka bugi se on. Ei sinällään mitenkään vaarallinen kuitenkaan.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Beta tuli eilen ladattua ja kyllä yllätti positiivisesti! 10 pelaajan määrä kuulosti aluksi aivan liian pieneltä mutta vähän aikaa kun pelasi niin huomasi että se onkin ihan sopiva määrä. Kyllä taas nousi odotukset tätä peliä kohtaan!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Veljellä jäi sen tunnuksil levu mut mul ei :o Äske pelasin kavereide kaa 5lvl saa nähä jäikö..
E: Nyt oli jääny :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Onko kellään käynyt Betaa pelaessa niin, että noi LV:t on nollautunut. Itse olin juuri pääsemästä 13 lv, niin yhtäkkiä lv nollautui. :s

Mutta ei se haittaa ainakaan itseäni. Meno on mahtava, mutta pelaajia ei aina löydy. Tuntuu siltä, että joutuu odottelemaan enemmän kuin pelaamaan. Sitten kun nuo pelit menee niin nopeesti, että :p
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Onko kellään käynyt Betaa pelaessa niin, että noi LV:t on nollautunut. Itse olin juuri pääsemästä 13 lv, niin yhtäkkiä lv nollautui. :s

Joo ihan normaali bugi, itsellä on mennyt kahdesti nollille mutta mitä pienistä kun peliin se ei vaikuta.

Harvinaisen vähän on itse pelatessa tullut suomalaisia vastaan...kaikenmaailman paimentolaismongerrukset kyllä on kuuluneet mikistä :cool:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Joo ihan normaali bugi, itsellä on mennyt kahdesti nollille mutta mitä pienistä kun peliin se ei vaikuta.

Harvinaisen vähän on itse pelatessa tullut suomalaisia vastaan...kaikenmaailman paimentolaismongerrukset kyllä on kuuluneet mikistä :cool:
Mulla taas lähes joka pelissä on joku suomalainen nimi :o
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

kukahan siellä nyt kusee paimenpoikaan kun yrittää mennä pelaa niin tulee vaan takasi siihen monipeli ikkunaan pienen latauksen jälkeen :(
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

kukahan siellä nyt kusee paimenpoikaan kun yrittää mennä pelaa niin tulee vaan takasi siihen monipeli ikkunaan pienen latauksen jälkeen :(
Iha normaalia mulla sama.. Kyllä se yleensä menee muutamalla yrityksellä..
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Nyt oon vähän aikaan Betaa pelannut ja tekee mieli sanoa:

Pelin löytäminen kestää todella kauan
Liikkuminen on vielä vähän kankeaa ja hidasta mutta tämä on vasta Beta-versio.
Ihmetyttää myös että taistelussa kun ammutaan jonkun kanssa kaksistaan, voi käydä niin että molemmat kuolevat, jopa nyrkkitappelussa voi käydä samoin.
En tosin tiedä onko se hyvä vaiko huono asia... Riippuu tilanteesta.
Myös kentät voisivat olla isompia ja mukana enemmän pelaajia, sekä pelin aika on kovin lyhyt, en tosin tiedä mitä koko-versioon tulee.
Ärsyttävää on myös se, että vastustajaan joutuu tyhjentämään kokonaisen lippaan (joskus jopa enemmänkin)
Jos tuota saadaan vielä hyvin hiottua, nettipelistä voi saada todella hyvän. :)

Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Nettipeli on vähintääkin kökköä, taas yksi tusinräiskintä muitten joukossa. Joudut tyhjentämään hitosti kuteja vastukseen, menee siihen että kummatkin ampuu toisiaan ja jompikumpi kuolee. Rankitkin tehty aivan per*eelleen ja mappi suunnittelu aivan hanurista. Miksi tehdä jokaiseen peliin nettipeli kun se tehdään aivan perseelleen, miksi vit*ss* pelin tekijät eivät ymmärrä sitä että codia ja socomia ei vaan voida voittaa tämmöisellä *askalla! Unchartedin hyvä muotti mentiin rikkomaan kusisella nettipelillä... Kivahan se on resursseja pas*aan netipeliin tuhlata. :mad: (Siinähän se mielipiteeni tuli selväksi. huh.) Täytyy vielä pari kertaa testata, siitä olen varma etten koskaan tähän täysversiossa koske silloin voi pelata yhtähyvin uutta messiasta MW 2:sta. Kiitos naughty dog!...
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Onneksi tämä on vain beta. Jos kokopelin online on samaa "laatua", ei hyvin mene.

Vihollisiin saa upottaa lippaan tai useamman ennenkuin ne kaatuvat, liikkuminen on todella hidasta ja kankeaa, ampumisessa ei ole minkäänlaista fiilistä ja pelin löytäminen kestää ikuisuuksia.

Ei tuota jaksanut puolta tuntia enempää pelata kunnes vaihdoin taas inFamousin pariin.

Toivottavasti parantavat paljon tuota nettipeliä julkaisuun. Tai sitten panostavat vain yksinpeliin, joka on ainakin mulle se, joka tässä pelissä merkitsee.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Omia ongelmia tuolta betasta kyllä löytyy mutta aika hauskaahan tuo oli mitä tunnin testailin.
Vihollisiin menee kyllä välillä vähän turhankin paljon ammuksia ja tuo cover system toimii vaihtelevalla menestyksellä. Välillä hahmo menee jotain ihan ihme esinettä vasten vaikka tarkoitus olisi suojautua sen vieressä olevan seinämän taakse.

muuten kohtuu sulavaa menoa ollut.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Joo aika samaa mieltä. Pieni pettymys tämä Beta... ei löydy pelaajia tai jos löytyy niin kestää tosi kauan? :confused:

Tosin silloin kun löytyy pelaajia, pelaaminen on tosi hauskaa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Joo aika samaa mieltä. Pieni pettymys tämä Beta... ei löydy pelaajia tai jos löytyy niin kestää tosi kauan? :confused:

Tosin silloin kun löytyy pelaajia, pelaaminen on tosi hauskaa :D

Se onkin Beta eli siellä ei tosiaan niitä pelaajia niin paljoa ole. Jos se kuitenkin on hauskaa ja hyvä silloin, kun pelaamaan pääset niin en tajua miten Beta voi olla pettymys.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Se onkin Beta eli siellä ei tosiaan niitä pelaajia niin paljoa ole. Jos se kuitenkin on hauskaa ja hyvä silloin, kun pelaamaan pääset niin en tajua miten Beta voi olla pettymys.

Samaa minäkin tässä ihmettelen, että jos pelaaminen on hauskaa niin miten beta voi pettymys olla?
Ja tosiaan siinä vaiheessa kun käynnistät multiplayerin niin siinä on viesti naughty dogilta, että tietävät että pelin hakemisessa on vikaa ja yrittävät tehdä asialle jotain.

Minä en oikeastaan muuta valitettavaa keksi kuin sen, että kentät ovat liian pieniä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Samaa minäkin tässä ihmettelen, että jos pelaaminen on hauskaa niin miten beta voi pettymys olla?
Ja tosiaan siinä vaiheessa kun käynnistät multiplayerin niin siinä on viesti naughty dogilta, että tietävät että pelin hakemisessa on vikaa ja yrittävät tehdä asialle jotain.

Minä en oikeastaan muuta valitettavaa keksi kuin sen, että kentät ovat liian pieniä.

Eilen illalla ei tainnut olla? Noh.. pettymyksestä vielä että jos tarkkoja ollaan petyin noihin matchmakingbugeihin, ois luullut et toimii kunnolla. Pelaajia siellä näky eilenkin n. 1900 kokoajan. Tosin tää onkin se Beta vasta!
 
Ylös Bottom