Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta eivät kuole yhdestä täsmä sydänosumasta, eivätkä jää vatsaosumasta kitumaan tuntikausia tuskasta ulvoen. Jalkaosuman pitäisi vähintäänkin rampauttaa vihulainen. Täysin tajutonta, ettei osumapisteistä vieläkään saada mitään muuta iloa kuin uusia animaatioita. Absurdia, että vihut porskuttavat puoli lippaallista ysimillisen luoteja reidessään täysin samalla riemulla koko ajan, ennen sitä viimeistä, kymmenettä ja tappavaa luotia.Edelleen ne kuolee yhdestä pääosumasta.![]()
Just joo. Varsinkin tappeluissa pelihahmo on kankea kuin nakkeli aamutuimaanJa kontrollit oli loistavat.
Olen tämän mielipiteen tuonut esille ja tuon edelleen. Uncharted toi niin mieleen TR:Legendsin, ettei tosi. Ei se ole paha asia. Se vaan tulee ensimmäisenä mieleen kun pelin(demon) aloittaa.Ja miten tämä Tötterö-Larapelistä keskusteleminen enää liittyy Unchartediin?![]()
Uskon kyllä. Pointti oli, että pidetään keskustelu Uncharted 2:ssa, ei pelisarjojen mahdollisissa yhtäläisyyksissä. Etenkin kun Uncharted 2:sta ei vielä tiedetä juuri mitään, joten sen vertaaminen yhtään mihinkään on toistaiseksi lähes mahdotonta.Olen tämän mielipiteen tuonut esille ja tuon edelleen. Uncharted toi niin mieleen TR:Legendsin, ettei tosi. Ei se ole paha asia. Se vaan tulee ensimmäisenä mieleen kun pelin(demon) aloittaa.
En odota peliltä yhtään mitään, niin ehkä yllätyn iloisesti.
Drake's fortune on pirun näyttävä, mutta umpitylsä ja geneerinen räiskintä. Samoja vihuja eri vaatteissa, jotka kestävät osumaa kuin kallio. Tiukasti rajattu putki ja käsittämättömän kömpelöt kontrollit eivät paljon auttaneet viihtymään. Päähenkilön karismakin on kuin keskiverto betoniporsaalla. Noh, kansa saa sitä mistä maksaa. Mitäs sitä pelinkehittäjät turhia innovoimaan: kun peli on nätti kuin sika pienenä, ei yli kymmenen vuoden takainen pelimekaniikka haittaa massoja ja peli myy kuin häkä.
En odota peliltä yhtään mitään, niin ehkä yllätyn iloisesti.
Drake's fortune on pirun näyttävä, mutta umpitylsä ja geneerinen räiskintä. Samoja vihuja eri vaatteissa, jotka kestävät osumaa kuin kallio. Tiukasti rajattu putki ja käsittämättömän kömpelöt kontrollit eivät paljon auttaneet viihtymään. Päähenkilön karismakin on kuin keskiverto betoniporsaalla. Noh, kansa saa sitä mistä maksaa. Mitäs sitä pelinkehittäjät turhia innovoimaan: kun peli on nätti kuin sika pienenä, ei yli kymmenen vuoden takainen pelimekaniikka haittaa massoja ja peli myy kuin häkä.
Sitä varten kannattaa kaluta pelistä kaikki läpi niin saa Elenan jota on kans ihan kiva katellaOnhan Laraa kivempi katsella, eikö näin?
Ei juuri missään, siksi ei nämä räiskinnät enää nappaakaan juuri yhtään.No missä pelissä nämä jutut on korjattu?
Kuoleehan ne nytkin, jos päähän osuuLeZe sanoi:No olisiko sitä sitten enää edes hauska pelata jos yhdestäkin osumasta kaikki vain kuolisivat/eivät pystyisi jatkamaan taistelua?
Mutta eivät kuole yhdestä täsmä sydänosumasta, eivätkä jää vatsaosumasta kitumaan tuntikausia tuskasta ulvoen. Jalkaosuman pitäisi vähintäänkin rampauttaa vihulainen. Täysin tajutonta, ettei osumapisteistä vieläkään saada mitään muuta iloa kuin uusia animaatioita. Absurdia, että vihut porskuttavat puoli lippaallista ysimillisen luoteja reidessään täysin samalla riemulla koko ajan, ennen sitä viimeistä, kymmenettä ja tappavaa luotia.
Just joo. Varsinkin tappeluissa pelihahmo on kankea kuin nakkeli aamutuimaan![]()
käsittämättömän kömpelöt kontrollit eivät paljon auttaneet viihtymään.
Jos tekoälyä kaipaat, niin testaapa piruuttasi Unchartedia murskaavalla vaikeustasolla. Peli ei muuten muutu, mutta vihollisista tulee aggressiivisempia ja ne käyttäytyvät fiksummin.Itse asiassa voisi olla hitosti hauskempi pelata, jos vihollisia olisi vähemmän, niiden tekoäly olisi rutkasti parempi
Jos tekoälyä kaipaat, niin testaapa piruuttasi Unchartedia murskaavalla vaikeustasolla. Peli ei muuten muutu, mutta vihollisista tulee aggressiivisempia ja ne käyttäytyvät fiksummin.
Jos totta puhutaan, ei niistä vihulaisista sen älykkäämpiä / älykkäämmin käyttäytyviä tule. Pelkästään aggressiivisempia. Kiireellä kun kaikki koittaa saada äkkiä nurin ennen kuin henki menee voi tietysti tulla sellainen olo että jotenkin fiksumpaa se mosujen käytös olisi.Totta esim se kohta missä ollaan siellä jossain ihmeen vesiluolassa vihollisia tulee joka reiästä suunnilleen on aivan perkeleen vaikee, kun ne hiukan tuhdit haulikko/revolveri miehet tulee, suunnilleen kuolet 2 panoksesta ja ne osaa piiloutua. Tiedän tämän tunteen läpäistyäni Uncharted 1sen murskaavalla + sitten kaikki trophyt![]()
Jos totta puhutaan, ei niistä vihulaisista sen älykkäämpiä / älykkäämmin käyttäytyviä tule. Pelkästään aggressiivisempia. Kiireellä kun kaikki koittaa saada äkkiä nurin ennen kuin henki menee voi tietysti tulla sellainen olo että jotenkin fiksumpaa se mosujen käytös olisi.
Jos tekoälyä kaipaat, niin testaapa piruuttasi Unchartedia murskaavalla vaikeustasolla. Peli ei muuten muutu, mutta vihollisista tulee aggressiivisempia ja ne käyttäytyvät fiksummin.
Ei mennyt. Itse kestät osumaa ihan saman verran, vihollisia on yhtä paljon ja ne kuolevat yhtä helposti kuin helpoimmalla tasolla. Viholliset kyllä käyttävät suojaa enemmän ja pysyvät vähemmän aikaa ammuttavissa, joten oman tulen täytyy olla nopeampaa ja tarkempaa. Lisäksi osan vihollisista ampuessa suojatulta osa yrittää kiertää sivustalle.vaikeimmalla kuolet itse parista osumasta, mutta vihuja tulee enemmän, ne ovat aggressiivisempia ja oletan, että kestävät vielä osumaakin enemmän. Menikö oikein?