Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ah, onneksi näitä demoja sentään tulee ennen pelin julkaisua. Muuten ois mennyt arvostelumenestyksen perusteella ihan turhaan rahat tähän. Tommonen yksinpeli, millä ei ainakaan genren perusteella ole mitään arvoa pelata uudestaan läpi,
moninpelikin tietysti hyvältä alkaa tuntua ajan myötä, mutta itellä tuo 5min pelailu jo teki tiukkaa.
Onneksi Edge on kuitenkin melkein se ainoa lähde, jonka arvosteluihin voi luottaa.
Samainen arvostelu spoilaa peliä todella rankalla kädellä joten suosittelen pimennossa pysytteleviä pelaajia jättämään arvostelun lukematta.
Uncharted 2 tukee myös 1080p-tilaa, joskin Pleikkari huolehtii silloin kuvan skaalauksesta. Lisää voi lukea Digital Foundryn artikkelista, joka käsittelee Uncharted 2:n teknologiaa.Harmi ettei peli ole 1080p. Plege on kytketty tietokoneen näyttöön, sen takia kyylään sitä melko läheltä, jolloin pieni reso tulee ilkeesti esille. Ei onneksi paljon. Kuitenkin näyttävähän peli tää on.
Nyt en ymmärrä.. Kyllähän niitä headshotteja saa nakuteltua, ettei olisi pelaajassa se vikaPeli jossa ei ole edes headshotteja niin ei voita Killzonea.
Itse en kyllä missään nimessä uskaltaisi väittää, että tämä olisi Killzonen nettipeliä parempi. Ja näitäkin on aika turha vertailla sillä aika erillaisia ovat. Mutta tottahan tuo, että ei tässä mitään hedshotteja voi saada. Eli siis ei siinä ainakaan koskaan näe että saisi headshotin.
Btw näkyykö mistään statseja?
Ei niitä taida näkyä muuten kuin että headshoteista saa paremmat pisteet. Jokaisesta taposta saa siis erikseen pisteitä riippuen siitä, miten olet vihollisen kaatanut. Statuksia näkyy omasta profiilistä. Olikohan se nyt neliötä painamalla ennen uuden pelin alkua. Tietääkseni profiilistä näkee oman levelin mutta lopulliseen peliin taitaa tulle nuo pisteet mukaan.
Mä oon kyl nähny pari kertaa pään kuva siin listasMitäköhä se sit meinaa? Se mis näkyy äskettäiset tapot..
jääks noi levelit sit ku oikea peli julkaistaan vai tarviiko kaikki kerätä uudestaan.
Hienon näkönen peli, mutta kun ei ole AA:ta![]()
Yleensä peleissä jos ampuu päähän vastustaja kuolee, tässä saa ampua pari kolme kertaa päähän että kuolee joskus koko lippaan. Tämä on yksinpeli peli, nettipeli kuraa mielestäni. Arvostan peliä yksinpelinä ainoastaan.