Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Itsekkin olen todella yllättynyt miten loistavan MP:n ovat saaneet laitettua mukaan. Yksinpelin takia tätä olin ostamassa, mutta nyt on vain entistä enemmän aihetta tuhlata rahojaan tähän.
Tiedä onko vain betan hommia, mutta cinemassa häiritsee ettei voi kelata taaksepäin, itsellä voi vain hypätä suoraan alkuun joten oikein kiva kun on jotain loistavaa saanut aikaiseksi matsin lopussa ja joutuu sitten alusta asti kelaamaan.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Eks tätä mainostettu, että tän toisen pitäs olla laajempi beta? Toivottavasti tulee vielä lisää koodeja ilmoille :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kaikin puolin vaikuttaa kyllä hauskalta tämä nettipeli. Yksi todella paha vika tässä on. Miks ihmeessä ei pysty liittymään jo käynnissä olevaan peliin. Nyt kestää peliin pääseminen todella kauan, ja eilen kun pelasin deathmatchia niin omasta tiimistä lähti kaikki muut pois ja sitten piti pelata 10 minuuttia 1 vs 4. En viittiny lähteä kesken pois koska olin saanut hyvän määrän rahaa..
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kävin eilen varaamassa Vaasan pelimiehestä sen limited editionin niin, et vein Lostin ja Top spin 3 ja maksoin euron. Sain myös beta koodin jota olen nyt pelaillut
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kuin myös itsellännikin oli pieni tunne tuosta moninpelistä... Olin melkeimpä aivan satavarma että moninpeli ei ole hirveän mukaansa tempavaaa :) Mutta tässä tosiaan tuntuu olevan jotain haastetta ja tuo animointi on niin mahtavaa! Ja meleekin tuntuu toimivan aivan niinkuin pitääkin. Mitä tässä olen MGO:ta pelaillut niin siinä ei toimi mikään tähä verrattuna. Tietty siinä on hyvät puolensa. KillZoneaki olen pelaillut mutta siitä tuntui häviävän kokonaan tunne siitä että olisi jotain kilpailua pääsä top2 joukkoon, kun se tuntui tapahtuan automaattisesti meni kesken pelin tai pelin alusta mukaan... Toivottavasti tähän ei kyllästy aivan samantien :) onhan tässä ns. perkkejä saavutettavana joka on hyvä puoli ja nuo tasotkin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

LOL, ei ole beettoja kuulunu.. eipä taitaneet sitten GS:lle niitä jaella.. :(
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Ihan pätevältähän tämä vaikuttaa, vaikken nettikahinoista yleensä perustakaan. Tosin, tämän betan halusinkin lähinnä siksi, että pääsee vähän näkemään pelin ympäristöjä ja hienoltahan ne näyttävätkin. Ja mikä parasta, peli näyttää ensimmäisestä Unchartedista poiketen tukevan myös 1080p tilaa! Mahtaneeko peli olla natiivisti FullHD?

Itse rymistelystä sen verran, että oikeastaan ainoa valittamisen aihe on se, että pääosumia saa jakaa oikeen urakalla, ennenkun vastustaja heittää lusikan nurkkaan. Muutoin meininki on ihan messevää, eikä lagia vaikuta olevan.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mahtaneeko peli olla natiivisti FullHD?.

Mitään vahvistusta tälle?

+ Sori, etten lukenut nyt ihan koko threadia, mutta onko tuohon taistelusysteemiin tullut parannusta? Ekan Unchartedin pienoinen kompastuskivi imho.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

LOL, ei ole beettoja kuulunu.. eipä taitaneet sitten GS:lle niitä jaella.. :(

Kyllä periaatteessa gamestopin pitäis niitä betakoodeja jakaa, itse soitin eilen gamestoppiin ja kysyin että jaetaanko niitä uncharted 2 koodeja ennakkovaraajille niin siellä sanottiin että koodit ei ole viel tullu sinne, mutta pitäis tän viikon aikana tulla ja sitten kun tulee niin ennakkovaraajiin otetaan puhelimitse yhteyttä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kyllä periaatteessa gamestopin pitäis niitä betakoodeja jakaa, itse soitin eilen gamestoppiin ja kysyin että jaetaanko niitä uncharted 2 koodeja ennakkovaraajille niin siellä sanottiin että koodit ei ole viel tullu sinne, mutta pitäis tän viikon aikana tulla ja sitten kun tulee niin ennakkovaraajiin otetaan puhelimitse yhteyttä.

Mulla muuten sama setti, mutta ilmoittivat että ensiviikon alussa koodeja tulossa ja soittelevat perään.. (Columbuksen GS)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Oho, ilmeisesti omia tilastoja betasta pääsee netistä jo tarkastelemaan.
Game Statistics

"Vähän" kesken toi taitaa kuitenkin vielä olla. :p
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kestääpä kauan tuo "Connecting..." tuossa alussa. Ekaksi en meinannu päästä sisään ollenkaan, vaikka latas 20 minuuttia. Koitin tätä pari kertaa. Sit laitoin kaikki asetukset defaulteiksi ja koitin taas, ei mitään. Jonkun ajan päästä se sit alko toimimaan, ja siinäki meni ladatessa yli 10 min. Nyt menee sisään onneks noin kolmessa minuutissa, edelleen kuitenkin melko hidas. Sentään nyt on päässyt pelaamaan.

Tuo moninpelimuotojen määrä yllätti ekana. Kivasti noita on ahdettu mukaan ja kun kokopelissä on (kai) vielä lisää pelimuotoja. Noh, kenttiä ainakin. Pelien ettiminen kestää taas helvetin kauan. Deathmatchia ei meiannu ekana löytää millään, sit löyty joku ja heti lensin pois pelistä. Sit kokeilin muita pelimuotoja hakea ja pääs peliin hieman nopeammin, mut nyt pääs jopa pelaamaan.

Täytyy sanoa että tuo Co-Op Arena on kyllä hauskaa. :P Zonessa (vai mikä lie) en päässy valtaamaan alueita kertaakaan, kun peli kerkes jo loppua, kun sellaseen kerran pääsin. Normaalissa co-opissa näytti taasen olevan sama kenttä kuin aiemmassa betassa, joten sitäkään ei enää jaksanu.

Ärsyttäviä ominaisuuksia: kun hosti lähtee, peli loppuu... Toinen, miks "Invites" -kohdassa näkyy kaikki tulleet kutsut, kun siinä vois näkyä vaan sellaset, joita ei oo vielä kattonu / ne on uusia. Eipä oikeestaan muuta valitettavaa. Videoita matseista en oo vielä käynyt kattelemassa jälkeenpäin.

Toivottavasti toi matsien hidas hakeminen on vaan betan ongelma, kun pelaajia on nyt niin vähän.


Mikshän tuossa betassa ei oo boostereita valittavana?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Edelliseen: Boosteja täytyy ostaa. Valikossa kun painat R1 pääset kauppaan.

Itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa betasta, kuten ei ollut viime betastakaan...ainoa jota voisin hieman moittia on se ettei taaksepäin voi kelata muuta kuin että video alkaa ihan alusta... :(

Itse asiaan olisko tänään tulossa pelaajia pelaamaan Uncharted 2:sta ja jos haluat peliseuraa lisätkää minun PSN eli Jonttutan?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kestääpä kauan tuo "Connecting..." tuossa alussa. Ekaksi en meinannu päästä sisään ollenkaan, vaikka latas 20 minuuttia. Koitin tätä pari kertaa. Sit laitoin kaikki asetukset defaulteiksi ja koitin taas, ei mitään. Jonkun ajan päästä se sit alko toimimaan, ja siinäki meni ladatessa yli 10 min. Nyt menee sisään onneks noin kolmessa minuutissa, edelleen kuitenkin melko hidas. Sentään nyt on päässyt pelaamaan.

Tuo moninpelimuotojen määrä yllätti ekana. Kivasti noita on ahdettu mukaan ja kun kokopelissä on (kai) vielä lisää pelimuotoja. Noh, kenttiä ainakin. Pelien ettiminen kestää taas helvetin kauan. Deathmatchia ei meiannu ekana löytää millään, sit löyty joku ja heti lensin pois pelistä. Sit kokeilin muita pelimuotoja hakea ja pääs peliin hieman nopeammin, mut nyt pääs jopa pelaamaan.

Täytyy sanoa että tuo Co-Op Arena on kyllä hauskaa. :P Zonessa (vai mikä lie) en päässy valtaamaan alueita kertaakaan, kun peli kerkes jo loppua, kun sellaseen kerran pääsin. Normaalissa co-opissa näytti taasen olevan sama kenttä kuin aiemmassa betassa, joten sitäkään ei enää jaksanu.

Ärsyttäviä ominaisuuksia: kun hosti lähtee, peli loppuu... Toinen, miks "Invites" -kohdassa näkyy kaikki tulleet kutsut, kun siinä vois näkyä vaan sellaset, joita ei oo vielä kattonu / ne on uusia. Eipä oikeestaan muuta valitettavaa. Videoita matseista en oo vielä käynyt kattelemassa jälkeenpäin.

Toivottavasti toi matsien hidas hakeminen on vaan betan ongelma, kun pelaajia on nyt niin vähän.


Mikshän tuossa betassa ei oo boostereita valittavana?

Pistivät muistaakseni Server side pätsiä tässä vähän aikaa sitte nopeuttamaan noita connectin aikoja. Tulis vaan nyt pleikalle oma Party juttu, niin ei tarvis kärvistellä näiden pelien omien party systeemien kanssa. Onko tässä muuten Host Migration?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Ärsyttäviä ominaisuuksia: kun hosti lähtee, peli loppuu...

Mikshän tuossa betassa ei oo boostereita valittavana?

Ei mulla ole ainakaan ikinä peli loppunut kun hosti on lähtenyt, se vain vaihtaa sitä hostia johonkin muuhun. Näin ainakin mulla on joka kerta mennyt ;)

Ja tosiaan noi boosterit/perkit/tehostukset täytyy ostaa sieltä kaupasta, ja sitten vielä valita ne sieltä omasta profiilista käyttöön. ;)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

eilen kokeilin parin pelin verran betaa ja täytyy sanoa, että ei kyllä iskenyt lainkaan (no grafiikat oli erittäin hienot, mutta se olikin oletettavissa). kaverit kestää aivan liikaa hittiä (pari kolme osumaa vähemmän olisi mukava) ja muutenkin jotenkin todella löysää menoa. ehkä johtuu siitä että on tullut socomia hieman pelailtua, ehkä ei.

no peli tulee kyllä 100 varmasti ostettua muutenkin, oli ykkösen single sen verran rautainen kokemus.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

kaverit kestää aivan liikaa hittiä (pari kolme osumaa vähemmän olisi mukava)

Tuossa täysin samaa mieltä, välillä saa valehtelematta ampua yli lippaallisen yhteen jannuun, että sen sais hengiltä :( Muutama healtti vähemmän pelaajille olisi huomattavasti parempi ;)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Tuossa täysin samaa mieltä, välillä saa valehtelematta ampua yli lippaallisen yhteen jannuun, että sen sais hengiltä :( Muutama healtti vähemmän pelaajille olisi huomattavasti parempi ;)

Ampukaa päähän.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Ampukaa päähän.

Nimen omaa :) Tosin päähänkään ei taida yhteen hittii kuolla. Tarvinnee pari siihenkin. Tai sitten siihen on vain hankalampi osua kuin missään MGO:ssa CoDissa Socomissa tai Killzonessa :P
 
Ylös Bottom