Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Oishan noitakin kiva päästä kokeilemaan kunhan nyt keskittyisivät myös tuon 'Error Syncing Player Data'(Suom. Virhe pelaajatietojen synkronoinissa) virheilmoituksen korjaamiseen.
Kyllä ne keskittyykin. Viimeksi eilen Naughty Dogin edustaja kommentoi näin:
I know the wait can be torture, but we are working on this specific issue, we just don't have anything we can share right now, but we'll do our best to get everyone back into the game as soon as we can.

Kyllä ne keskittyykin. Viimeksi eilen Naughty Dogin edustaja kommentoi näin:

Tiedetään, niillä vaan kestää yllättävän kauan löytää tää ongelma, kun joillain pelaajilla on jo ennen joulua tullut tämä ongelma ja mul vasta tuli pari viikkoa sitten.

Mutta onhan tää mahtava peli tästä huolimatta!:)

Tietääkös kukaan miten monenpelissä saa avattua Eddy Raja -skinin?

Jooh, tuli tosiaan nykästyä Platinum trophy tästä nyt sitte ensimmäisenä pelinä mun historiassa. :D Ihan uskomattoman hyvä peli kyl kysees. Onlineki on niin timanttia, ettei vieläkään jää pitkään aikaan pölyttyyn muiden pelien alle. :cool:

Mites muuten noita moninpelissä otettuja videoita voi siirtää koneelle?
Vois kyllä vähän kyrsii kun rankit nollautuu jonain päivä (en nyt millään muista milloin), no onneksi itse olen päässyt vasta level 10.

Vois kyllä vähän kyrsii kun rankit nollautuu jonain päivä (en nyt millään muista milloin), no onneksi itse olen päässyt vasta level 10.

Mikäs juttu tää on? Onko virallista ja miksi ne rankit ylipäätään nollattaisiin?

Mites muuten noita moninpelissä otettuja videoita voi siirtää koneelle?
Kyseinen päivä oli ja meni. 15.01.2010. Näkyy uutisviestissä kun käynnistää moninpelin. EIkä se ainakaan mun statseja nollannut.

Siis tuo kyseinen ranki nollaaminen tapahtuu sille arvopeli rankille ei sille rahamäärärankille.

No niinpä tietysti :rolleyes:.
Ihmettelinkin että mitä se pieni numero tarkoittaa peleissä joissa seurataan taitotasoa.

Suomenkielistä puhetta ei löydy pelin mistään versiosta.

Luojan kiitos. Nathan Drage = Vesa Vierikko: "Voi hitsinpentele kun ukkoja vaan tulloo! Pittää ampua niitä! Vai kiipeäiskö tuon patsaan päälle ku siellä joku aarre vilikkaa.." :D

Siis tuo kyseinen ranki nollaaminen tapahtuu sille arvopeli rankille ei sille rahamäärärankille.

Juu juu. Sori väärinkäsitys kun nopeesti vain vilkaisin sitä tekstiä. Mutta en kyllä vieläkään hiffannut että mikä siinä nyt sitten nollautui? :D

Missä vika? Yritän pelata chapter 6 mutta mainoksen jälkeen vain se 'tikari' jää näytölle pyörimään, muut chapterit kyllä toimii. Onko peli rikki vai pleikka vain jotenki bugannut? Jos peli on rikki, onko mahdollista saada uutta kappaletta tilalle kun pelin ostosta alle kuukausi?

Onko peli rikki vai pleikka vain jotenki bugannut? Jos peli on rikki, onko mahdollista saada uutta kappaletta tilalle kun pelin ostosta alle kuukausi?
Mahdollisesti pelitallennus on korruptoitunut. Poista (tai siis kopioi ensin vaikka muistitikulle talteen) kaikki pelin savet ja yritä uudestaan. (Tosin sen jälkeen peli pitää aloittaa alusta, eikä Chapter 6 välttämättä ole heti valittavissa.)

Missä vika? Yritän pelata chapter 6 mutta mainoksen jälkeen vain se 'tikari' jää näytölle pyörimään, muut chapterit kyllä toimii. Onko peli rikki vai pleikka vain jotenki bugannut? Jos peli on rikki, onko mahdollista saada uutta kappaletta tilalle kun pelin ostosta alle kuukausi?
Itsellänikin jäi tikari kerran pyörimään. Sammuta ja käynnistä myöhemmin uudelleen, itselläni toimi näin (varmaan olet jo kokeillut?)

Ystäväni sanoi että vika voi olla siellä Game Data Utility kohadassa missä on pelien asennukset yms... Hän sanoi että poista se UC2'n 'asennus' tai mikä nyt on eikä saveja tartte poistaa. Mutta mikä pitää poistaa kun siellä on UC2'n Steelbook bonus matskut, UC2 Game Data Utility ja UC2 Game Data Utility v 1.03? Sori sekavasta tekstistä Edit: Kokeilin muillakin Saveilla, eikä toiminut, vika on Game Data Utilityssa?

Vihdoinkin sain tämän huipputeoksen toiseen otteeseen päätökseen. Vaikeusasteena tällä kertaa hard ja ei oikeastaan mitään vaikeuksia missään kohtaa tullut. Aarteita tuli kerättyä yhteensä 60.
Muuten jos haluaa niitä asekohtaisia trophyja niin ihan vinkkinä kannattaa hommata ne siinä viimeisessä isossa taistelussa (siis se huone missä tulee normivihuja ja niitä supertyyppejä jouskarien kaa). Pysyy vaan niillä reunoilla niin vihollisia tulee loputtomaksi (ennen kun menee keskelle).

Onko tällä pelin juonella mitään merkittävää tekemistä ykkösosan kanssa? En ole pelannut ykköstä ja ajattelin jos kokeilisi tätä. Vai onko kokonaan erillinen juoni ja eri peli? Luin kyllä ketjua mutta suoraa vastausta en löytänyt..

Ylös Bottom