Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves -peliseura

Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

PSN: MDarkbladeM

Kaikki pelimuodot kelpaavat, mutta co-op innostaa eniten. :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Lisäilkääpä ihmeessä HiisiViisi kaverilistallenne. Deathmatch ja Plunder ovat toistaiseksi olleet omia suosikkejani. Olen vasta tasolla 23, joten noobihkoksi voisi varmaan kutsua.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

PSN: WeeX_XMan

Pääasiassa olen pelaillut co-oppia..tiimityö on kaiken A ja O!
Level taitaa olla nyt 36.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Lisäilkääs nyt sellaset jolla on mikki!

PSN veikka88

Tavoitepelejä pelaan, co-op ei oikeen kiinnosta
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

PSN: Webber329

Pelaan enemmän ryöstöä jne.
Co-op ei oo mun juttu :eek:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Joo lisätkään vaan Miikai. Deathmatchia ja Plunderia pelaan eniten. Mikki löytyy.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Saapi minutkin lisäillä ID: Eetude. Ei oikein toi Camp Warfare 2 jaksa kiinnostaa tällä hetkellä.

PS: Sisällyttäkää friend pyyntöön mieluusti mistä sivustolta olette ja mihin tarvitsette peliseuraa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

psn: dirtshredd
kaikki pelimoodit käy, kohtuu nuubi olen vielä. Levelillä 16.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

psn:paranoid1980Fin
saa lisätä ei tarvii olla mikään sanaseppo tyhjätkin kaveripyynnöt lisätään :D kaikki pelimuodot käy co-op lähinnä sydäntä mieluiten vaikealla tasolla ainakin siihen asti et murskaava avautuu :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Lisätkee miut ei tarvii aina nitten ulkomaalasten kaa pelailla nimi:Rombaah leveli 27 nii ja pelailen deathmatcheja ja eliminationii enimmäkseen mut kaikki käy
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Kassimarsu kaverilistalle. Lähinnä DM pelailen, mutta muutki käy. ;)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

compaq21 on mun PSN-tunnus. Pelaan pääasiassa deathmatchia, mutta voin pelata muutakin. Mikki löytyy. Lisätessä kannattaa mainita, että on tältä palstalta.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Vasta tossa reilu viikko sitten ekan kerran pelasin moninpeliä, joten aika alkutaipaleella vielä ollaan, mutta oikein hyvältä on vaikuttanut tähän mennessä :) Toistaiseksi eniten tullut deathmatchia ja eliminationia pelattua, mutta mielellään muitakin kokeilen. Mikkiä ei valitettavasti vielä ole, kun on jäänyt verkkopelaaminen aika vähälle ennen tätä...Eli PSN: Kaislamies
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Mikäs juttu tämä nyt on, kun ei saa sniperiin 6 kutia enempää?? Onko muut huomannu saman, vai onko peli muuten vaan tiltissä?:confused::eek:

PSN: WeeX_XMan
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Minut voi kanssa lisäillä, pelailen melko usein iltapuolesta. PSN ID on JimssiFIN.

Mikkiä ei vielä löydy.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among thieves - peliseura

Juu, kaikki keneltä löytyy mikki lisätkäää mut ( FIN-Sir-Henri ).
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves -peliseura

Pelaako kukaan UC2:ta missään klaanissa? Olisi hauska päästä mukaan vähän järjestäytyneempiin peleihin. Noissa avoimissa peleissä kun tuntuu olevan kovin sekalaista seurakuntaa.


Saataisiinkohan vaikka jonkunlainen KFIN-peli pystyyn joku päivä?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves -peliseura

Pelaako kukaan UC2:ta missään klaanissa? Olisi hauska päästä mukaan vähän järjestäytyneempiin peleihin. Noissa avoimissa peleissä kun tuntuu olevan kovin sekalaista seurakuntaa.


Saataisiinkohan vaikka jonkunlainen KFIN-peli pystyyn joku päivä?

Mulla on klaanitunnuksena KFIN, mutta toistaiseksi klaanissani ei ole muita jäseniä kuin minä itse. Olisi kiva kyllä pelata suomiporukalla.
 
Ylös Bottom