Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]
(Spoilerissa edelleen juttua Chapter 18-19
Arvasin, että tästä joku on eri mieltä. Kerrot varmaan miksi tämä oli niin hienoa? Mulle tuli itselleni kyllä ensin fiilis, että wow, kun aavikolle tiputtiin. Se fiilis olikin jo ohi parin minuutin jälkeen kun huomasin että luvassa on loputonta tuskallisen hidasta taapertamista. Päästyäni chapterin läpi, olin varmasti ite uupuneempi ja väsyneempi kun Drake.
(Spoilerissa edelleen juttua Chapter 18-19
Missä aavikolle sijoittuvassa elokuvassa ei olisi tuollaista "olen hukassa keskellä aavikkoa ilman vettä" -kohtausta? Tottakai tollanen piti peliin laittaa mukaan. Varmasti Naughty Dogilla päättivät tuon asian heti, kun valitsivat hiekan kolmannen osan "teemaksi". Varmasti tullut heti ekana mieleen juuri tollanen itsestäänselvä kohtaus siellä tekijöiden palaverissa. Ja miten tuo kohtaus olis toiminut, jos se olis kestänyt vain hyvin lyhyen ajan? Toisena vaihtoehtona sitten välinäytökset, mutta olis ollut kyllä aika tympeetä vaan seurata Drakea laahustamassa eri kohdilla aavikkoa, aina välissä "fade to black" -siirtymä. Hauskempihan tuo kohtaus oli itse saada pelata. Ja en tiedä miten sä harhailit siellä aavikolla, mutta veljellä meni kyllä tuolla aavikolla vain (arviolta) noin 12-14 minuuttia, kun seurasin vierestä. Jaksoin jopa vain tyytyä katsojan rooliin ja silti seurata tuon koko aavikolla laahustamisosuuden, kun veli pelasi.