Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Arvasin, että tästä joku on eri mieltä. Kerrot varmaan miksi tämä oli niin hienoa? Mulle tuli itselleni kyllä ensin fiilis, että wow, kun aavikolle tiputtiin. Se fiilis olikin jo ohi parin minuutin jälkeen kun huomasin että luvassa on loputonta tuskallisen hidasta taapertamista. Päästyäni chapterin läpi, olin varmasti ite uupuneempi ja väsyneempi kun Drake.

(Spoilerissa edelleen juttua Chapter 18-19:)

Missä aavikolle sijoittuvassa elokuvassa ei olisi tuollaista "olen hukassa keskellä aavikkoa ilman vettä" -kohtausta? Tottakai tollanen piti peliin laittaa mukaan. Varmasti Naughty Dogilla päättivät tuon asian heti, kun valitsivat hiekan kolmannen osan "teemaksi". Varmasti tullut heti ekana mieleen juuri tollanen itsestäänselvä kohtaus siellä tekijöiden palaverissa. Ja miten tuo kohtaus olis toiminut, jos se olis kestänyt vain hyvin lyhyen ajan? Toisena vaihtoehtona sitten välinäytökset, mutta olis ollut kyllä aika tympeetä vaan seurata Drakea laahustamassa eri kohdilla aavikkoa, aina välissä "fade to black" -siirtymä. Hauskempihan tuo kohtaus oli itse saada pelata. Ja en tiedä miten sä harhailit siellä aavikolla, mutta veljellä meni kyllä tuolla aavikolla vain (arviolta) noin 12-14 minuuttia, kun seurasin vierestä. Jaksoin jopa vain tyytyä katsojan rooliin ja silti seurata tuon koko aavikolla laahustamisosuuden, kun veli pelasi.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Juu, ja
kovan uupumuksen jälkeen kaveri tiputtautuu 15m kaivon pohjalle tapahtumatta mitään, vaikka oli pari mappia takaperin tippunut metrin matkan vesilätäkköön ja kuollut. :) Kaikki on suhteellista.
Hitto näitä spoilerikeskusteluita :)D) mutta juu, vaikkei näitä seikkailuja nyt liialla realismilla pitäisikään pilata niin olisi tuon vaelluksen voinut kyllä kosolti tasokkaamminkin päättää...
...vaikka sitten pistämällä Drake vihoviimeisillä voimillaan nitistämään stealthilla edes yksinäinen pahaa-aavistamaton jantteri, jonka vesipullo olisi tarjonnut riittävästi hetkittäistä virkistystä pistämään seuraavat parikymmentä vihua kylmäksi ennen aavikkoprinssin ravitsevien lihapatojen ääreen päätymistä ^^;
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Juu, ja
kovan uupumuksen jälkeen kaveri tiputtautuu 15m kaivon pohjalle tapahtumatta mitään, vaikka oli pari mappia takaperin tippunut metrin matkan vesilätäkköön ja kuollut. :) Kaikki on suhteellista.

Moninpelistä pientä kommenttia: Ei tullut tosin pelattua kun "kaikki vs kaikki" pelimuotoa, joka on melkein pelistä riippumatta aina oma suosikkini. Tässä ainakin itseäni ketutti se, että voittoon tarvittiin vain 15 tappoa. Usein tuntui menevän niin, että joku sai sen 15 tappoa muutamassa minuutissa ja sitten odotettiinkin sen saman verran että seuraava mappi alkaisi. En vielä kovinkaan hyvin pärjännyt, koska pelaaminen on aivan erilaista kun kampanjassa tietokone-uunoja vastaan :)

Juu no sentään ne alun kiipeilyt siellä settlementissä (en keksi hyvää suomennosta tälle - muuta kuin "asutus") / aavikkokylässä oli animoitu erilailla kuin tavallisesit eli Drake oli selvästi uupunut kiipeillessään. Kyllähän se siinä kaivoonkin pudotessa muistaakseni jäi hetkeksi siihen kontalleen uupumuksen vuoksi. Tosin ihmettelin myös itsekin tuota kohtuullisen korkeaa pudotusta. Ehkä se selitettiin sitten hiekkapohjalla, joka pehmensi laskua? No turha alkaa viilaamaan pilkkua tollasista pikkuasioista.

Deathmatch-pelimuodon pelit on tosiaan kuullema melko lyhyitä. Toivottavasti tämä tullaan korjaamaan päivityksellä. Itse tykkään tosin enemmän tiimipohjaisista pelimuodoista, niin ei oo tullut edes kokeiltua vielä tuota tavallista kaikki vastaan kaikki -tappomatsia.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

(Spoilerissa edelleen juttua Chapter 18-19:)

Missä aavikolle sijoittuvassa elokuvassa ei olisi tuollaista "olen hukassa keskellä aavikkoa ilman vettä" -kohtausta? Tottakai tollanen piti peliin laittaa mukaan. Varmasti Naughty Dogilla päättivät tuon asian heti, kun valitsivat hiekan kolmannen osan "teemaksi". Varmasti tullut heti ekana mieleen juuri tollanen itsestäänselvä kohtaus siellä tekijöiden palaverissa. Ja miten tuo kohtaus olis toiminut, jos se olis kestänyt vain hyvin lyhyen ajan? Toisena vaihtoehtona sitten välinäytökset, mutta olis ollut kyllä aika tympeetä vaan seurata Drakea laahustamassa eri kohdilla aavikkoa, aina välissä "fade to black" -siirtymä. Hauskempihan tuo kohtaus oli itse saada pelata. Ja en tiedä miten sä harhailit siellä aavikolla, mutta veljellä meni kyllä tuolla aavikolla vain (arviolta) noin 12-14 minuuttia, kun seurasin vierestä. Jaksoin jopa vain tyytyä katsojan rooliin ja silti seurata tuon koko aavikolla laahustamisosuuden, kun veli pelasi.

Ymmärrän kyllä pointtisi. Saattaapahan olla, että tuon kyllä suoraan kävelemällä nopeasti läpi pelaakin. Mutta itse pelaan kaikki chapterit tutkien joka nurkat, seinämät ja koloset, jottei missaisi yhtään aarretta. Tossa chapterissa se nyt oli vaan niin helvetin tuskallista kun lääniä on niin paljon ja liikkuminen erittäin hidasta. Voit kuvitella, että tuohon laahustamiseen ei edes kolme varttia riittänyt. Ja siltikään en löytänyt yhtään aarretta, perkales! :) Saisihan nuo aarteet selville helposti youtubettamalla, mutta onko se nyt niin hienoa.
 
Ylös Bottom