Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: The Lost Legacy

  • Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä
Tänään tuli aloitettua tää peli. Muutaman tunnin oon pelannu eikä oikein iske tää peli. Ainakin näin aluksi tuntuu, että tykkäsin enemmän tuosta Chloesta noissa aikaisemmissa peleissä kun se ei ollu pelattava hahmo. Oon menossa tässä avoin maailma kohdassa. Toivottavasti tää paranee pidemmälle mentäessä. En tiiä onko mulla tällä hetkellä Uncharted kiintiö täynnä kun lyhyessä ajassa tullu nuo 4 ensimmäistä osaa pelattua läpi. Maisemat tässä on komeat kuten oli Uncharted 4:ssa. Parasta tähän mennessä on ollut arvoitukset missä piti miettiä miten mennä eteenpäin. Kiipeily kohdat on tuntunut vaikeammilta kuin 4:ssa, koska ei oo aina tienny minne mennä.
 
Tänään tuli aloitettua tää peli. Muutaman tunnin oon pelannu eikä oikein iske tää peli. Ainakin näin aluksi tuntuu, että tykkäsin enemmän tuosta Chloesta noissa aikaisemmissa peleissä kun se ei ollu pelattava hahmo. Oon menossa tässä avoin maailma kohdassa. Toivottavasti tää paranee pidemmälle mentäessä. En tiiä onko mulla tällä hetkellä Uncharted kiintiö täynnä kun lyhyessä ajassa tullu nuo 4 ensimmäistä osaa pelattua läpi. Maisemat tässä on komeat kuten oli Uncharted 4:ssa. Parasta tähän mennessä on ollut arvoitukset missä piti miettiä miten mennä eteenpäin. Kiipeily kohdat on tuntunut vaikeammilta kuin 4:ssa, koska ei oo aina tienny minne mennä.
Vaikken itsekään ihan tästä 1-4 osien tavoin tykännyt ja Chloe/Nadine-hahmoina olivat vain tasoa "ihan jees", niin täytyy se sanoa, että peli on kyllä parempi jälkimmäisellä puoliskollaan. Varsin lyhytkin peli kyseessä niin sinnittele loppuun asti vain jos mahdollista. Voi olla, että mielipide pelistä muuttuu astetta positiivisemmaksi pelin vanhetessa. :)
 
Vaikken itsekään ihan tästä 1-4 osien tavoin tykännyt ja Chloe/Nadine-hahmoina olivat vain tasoa "ihan jees", niin täytyy se sanoa, että peli on kyllä parempi jälkimmäisellä puoliskollaan. Varsin lyhytkin peli kyseessä niin sinnittele loppuun asti vain jos mahdollista. Voi olla, että mielipide pelistä muuttuu astetta positiivisemmaksi pelin vanhetessa. :)
Tänään tuli pelattua peli läpi. Loppua kohden peli kyllä parani kovasti. Chloe ja Nadine tuntuivat pelin edetessä paremmilta hahmoilta. Jäi kuitenkin sellainen olo ettei ihan kaikkea saatu irti noista hahmoista. Lopputaistelu oli tässä sarjan parhaimpia ellei jopa paras. Avoimessa pelialueella oli kiva se
arvoitus missä piti saada hevosen kuva tehtyä. Jonkun aikaa mulla meni siinä ennen kuin tajusin sen.
Kyllä tämäkin osa kannatti pelata. Se oli sitten siinä Uncharted pelisarja.
 
Tulipas tämäkin nyt sitten kuitenkin pelattua jo läpi PS5 ehostettuna. 6h10min vierähti ja aarteita keräsin 51/68 joten tuli kyllä aika hyvin nuohottua, ainoastaan sitä alussa olevaa hubi aluetta ei jaksanut käydä läpi joten suurinosa puuttuneista aarteista löyty sieltä. Jotenkin rasittavaa niin valtavalta alueelta niitä yrittää poimia vaikka apuja siihenkin saa.

Lost Legacy on enemmän paluu sarjan juurille, ja tuntui siltä että tämä oli sitä mitä 1-3 oli ja 4 oli mielestäni hyppy parempaan. Hyvä se oli silti, joskaan pääsankari kaksikko ei vetele vertoja pääpelin hahmoille.

Teknisesti tietenkin aivan jäätävän upeaa laatua ja ääninäyttely tietysti tuttu Naughty Dogia. Ympäristöt oli kokonaisuudessaan tylsempiä koska vain yksi paikka jossa ollaan suurimmaksi osaksi, metsää ja hautaholveja. Sen verran kuitenkin vaihtelua ettei nyt ihan tympimään rupea.

Tämän meinasi pilata äärettömän heikko viimeinen chapteri joka oli aika järjetön ja lopulta täysin merkityksetön.

Kuitenkin kokonaisuudessaan ehtaa Unchartedia ja ei nyt ihan parhaimmistoa mutta erinomainen silti.
 
Tämä jäänyt itseltä pelaamatta..onko näin että tätä ei saa yksinään ostettua? Kun ei storesta löydy..
 
Mulla on uncharted 4 -digi ostona ps4! Pystyykö tota jotenkin päivittään..tapaan 10€ ps5 versioon mikäli sen mukana tulis tuo lisäri..?? Vai onnistuuko..
 
Ylös Bottom