Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Championship

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pääsin testaan Unrealia ja eipä ainakaan äkkiseltään hirveesti säväyttänyt. Oon lueskellut ko. pelistä juttua myös jenkki foorumeilta ja aika iso osa porukasta tuntuu olevan siihen pettynyt...

Halo on edelleen ylivoimaisesti paras 3D-shooteri...
 
Onpahan ainakin vaihtelua haloon, jota on tullut pelailtua huhtikuulta asti. Ja enemmän MP-kenttiä.
 
arvostelujen mukaan aivan loistava, metacritics.com on paras sivusto näille

kuulin jostain vähän sellast et pelis olis vehiclet mukana onko totta?
vai elänkö xbox toive maailmassani?
 
Mä kuulin että vehiclejä Ei oo vaik ois pitäny. Sellasta oon kuullu kans et vehiclet sais ladattuu netistä, niinkuin myös kenttäeditorit, hahmoja ynm.
 
On tämä kyllä surkeista surkein XB-forumi,eikö täällä saatana ketään osaa puhua,että mitä tämä retail-versio todella on...mm. visuaalisilta ominaisuuksiltaan? Esim. onko textuureihin käytetty pixel- ja vertex shaderiä,bump mäppinkiä yms.?

Tiltissä tätä UC:ta kehdattiin jopa arvostella graaffisesti hienoimman näköiseksi peliksi mitä XB:lle on tähän asti tehty...itse epäilen tuota suuresti jos esim. vertailupohjaksi otettaisiin Halo!

Olen vähän saanut jo sellaisen käsityksen tästä,että tätä XB-peliä hypetettiin niin viralliselta kuin epäviralliselta puolelta yli kattorajan,esim. muutamat luvatut ominaisuudet jäi kokonaan pois...Liven kautta sitten joskus...ehkä!

Digital Extreme hehkuteli myös vähän siihen tyyliin,että UC olisi jopa hieman kehittyneempi versio kuin UT2k3,mutta taisi olla tämäkin aikamoista bull shittiä? UC paremminkin sanottuna taitaa olla karsittu versio UT2k3:sta,ainakin tietyiltä osin...mutta jos olen väärässä,niin mieluusti kuulen tarkkaa/fakta kommenttia siltä joka tämän UC:n omistaa ja ymmärtää näiden seikkojen perään jotakin...taitaa olla kuitenkin täältä liikaa pyydetty...

Jos kommenttini pitävät vähääkään kutinsa,niin tarvii toivoa,että tälläiset skeida-hype pelit ovat jatkossakin erittäin harvinaisia XB-pelien saralla! Kun esim. taas Halo:n hype oli aikoinaan miltei joka suhteessa ansaittu ja nyt Splinter Cell:istä puhumattakaan!

:rolleyes:
 
Offtopic:
Mitähän tuo kaveri tuossa ylhäällä vaahtoaa...?!
Vois esittää juttunsa "hieman" asiallisemmin.
 
Miltei heti hyvä esimerkki taas tämän XB-forumin laadusta! vastaukset/kommentit ovat enimmäkseen samaa sarjaa muidenkin peli-aiheiden kohdalla,eli liittyy helvetisti pää aiheeseen!

Voisi asiallisemmin esittää...siis voi herranletta sentään mitä neitejä täällä on pikkusormi pystyssä säätämässä!

Esitin asiani kuitenkin varsin selvästi jos tostakin joku otti kuulan nenäänsä,niin ei voi kun jälleen kerran haukotella tämän forumin perään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Miltei heti hyvä esimerkki taas tämän XB-forumin laadusta! vastaukset/kommentit ovat enimmäkseen samaa sarjaa muidenkin peli-aiheiden kohdalla,eli liittyy helvetisti pää aiheeseen!

Voisi asiallisemmin esittää...siis voi herranletta sentään mitä neitejä täällä on pikkusormi pystyssä säätämässä!

Esitin asiani kuitenkin varsin selvästi jos tostakin joku otti kuulan nenäänsä,niin ei voi kun jälleen kerran haukotella tämän forumin perään.

Ohi aiheen:

Jos sä kadulle meet kysymään joltain:

-Mitä vit*ua vi*un fägä*i mis täällä näin on se v*tun dösäri?

Saat luultavasti ainakin pienen näpärin nenään, jos se jäbä on tarpeeksi iso voi jopa tulla sairaala keikka.

Jep.
 
Tarvii kyllä sanoa sulle avanto,että eipä ole pahemmin tullut oltua sairaalassa paikattavana ja kyllä niissä tapauksissa on yleensä joku muu keräillyt silloin itseään sieltä katukivetyksen rajalta ja sitten itse vuorostaan ollut siellä leivättömän pöydän äärellä kuuntelemassa kun mikki hiiri vaatii korvauksia kivusta ja särystä!

Suorasanainen kuitenkin olen ja puhun asioista kuten ne ovat tai ainakin pyrin aina puhumaan piti siitä joku tai ei!

Mutta toi esimerkki nyt oli sulta aika typerän kärjistetty,eikä edelleenkään liity millään tavalla itse aiheeseen! Ne ketkä tohon tyyliin taas sönkkää,että ei erota enää itse pääasiaa kirosanojen joukosta,niin on jo asia erikeseen...

Ja olisin mä sitten ton asiani kuinka asiallisesti ilmaissut,niin lopputulos olis ollu aivan sama,eli mitään sanomaton! Se on täällä jo monesti nähty...muutoin kyllä olen erittäin tyytyväinen tämän KonsoliFin:in Xbox-saittiin,mutta tämä BBS on perseestä,siis se on mulle ajan mittaan tullut selväksi ja se on myös mun mielipiteeni!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke


Tarvii kyllä sanoa sulle avanto,että eipä ole pahemmin tullut oltua sairaalassa paikattavana ja kyllä niissä tapauksissa on yleensä joku muu keräillyt silloin itseään sieltä katukivetyksen...


Jep, uusi peelo on syntynyt.
 
(offtopic)
Vaikka olen roikkunut Konsolifin BBS:ssä jo iät ja ajat, niin eipä ole tullut ikinä vastaan noin kiihtyneessä mielentilassa kirjoitettua postausta.
(/offtopic)

Ja sitten aiheeseen...

Esim. onko textuureihin käytetty pixel- ja vertex shaderiä,bump mäppinkiä yms.?

Kun nuo techspecsit eivät oikein ole alaani, niin pistinpä Digital Extremesille kysymyksen. Katsotaan tuleeko vastausta... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
(offtopic)
Vaikka olen roikkunut Konsolifin BBS:ssä jo iät ja ajat, niin eipä ole tullut ikinä vastaan noin kiihtyneessä mielentilassa kirjoitettua postausta.
(/offtopic)

Ja sitten aiheeseen...



Kun nuo techspecsit eivät oikein ole alaani, niin pistinpä Digital Extremesille kysymyksen. Katsotaan tuleeko vastausta... :)
No joo...ehkä toi oli vähän tollasta lapsellista uhoa taas,mutta olen kyllästynyt tän BBS.n lätinöihin,kun kaikki pelit tuntuu olevan täällä hyviä laatupelejä,harva on uskaltanut avata suunsa ja sanoa niin kuin asiat ovat,täällä moni niin sanotusti lässyttää paskaa...eikä kukaan halua kuulla tai myöntää,että joku XB-peli olisi todella huono tai ollut hypensä veroinen,siis ymmärretysti en haluaisi minäkään tälläistä kuulla,mutta loppujen lopuksi kuitenkin palvelisi edukseen kaikkia jäseniä jos keskusteltaisiin XB-peleistä myös hieman pintaa syvemmältä/seikkaperäisemmin ja ne huonotkin puolet tulisi esille! Jokainen voi sitten itse päätellä,että onko jokin negatiiviseksi/positiiviseksi luonnehdittu piirre pelissä hyvä vai huono juttu! Täällä vähän liikaa väliin kaunnistellaan asioita,höpistään jostain aivan muusta ja liian puolueellista...se on kuitenkin ihan hieno juttu,mutta toisaalta taas ei,jos joku nyt ymmärtää mitä ajan takaa!

Olen lukenut mm. Pelaaja lehdestä ton Digital Exteremen UC:ta koskevan haastattelun ja se on vähän turhan kaunistelevaa tekstiä,mitä taas muilta tahoilta on tullut esiin...Tossa annettiin mm. ymmärtää,että UC:n sama epicin-engine olisi tietyiltä osin jopa kehittyneepi/viilatumpi kuin UT2k3:ssa.

Tarvisi melkein ostaa tämä UC ennen kuin näkisi itsekkin,että mitä tämä retail-pelinä on laatuaan,mutta ei oikein sen takia raaskisi sitä tehdä,koska muutoin peli ei minua kiinnosta!

Ja kiitokset XRay:lle että joku sentään viitsi vaivautua...


:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom