Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Olen saamassa ps3.sen tämän pelin ajattelin hankkia sittenkun tulee, elikkä millonkas UT3 tulee sitten ps3.lle? Näin tuossa pari viestiä taakse päin että talon seiniä olisi mahdollista hajottaa. Luulen että ps3 verio on kaukana pc.n versiosta.

ps. eka viestini ^^
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Wolfigy sanoi:
Luulen että ps3 verio on kaukana pc.n versiosta.
Sama pelihän tuo on täysin samalla sisällöllä, pystyy jopa pelaamaan hiirellä, joten senkään kanssa ei tule ongelmia. Pelitempo on käsittääkseni hieman hitaampi (tosin tähänkin löytyy ilmeisesti jo modeja?), mutta on se edelleen nopeatempoisempaa touhua kuin melkeinpä yksikään muu (PS3-)räiskintä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Tänään kävin kysymässä tuota UT3.sta Gamestopista ja se sanoi että UT3 tulee 6 kuukauden päästä ps3.lle? Onko tämä muka totta?? Ei helevetti jos europpaa taas syrjitään niin peruutan ps3.n tilauksen!
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Harrastaako DS3 tässä tärinöintiä??
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Wolfigy sanoi:
Tänään kävin kysymässä tuota UT3.sta Gamestopista ja se sanoi että UT3 tulee 6 kuukauden päästä ps3.lle? Onko tämä muka totta?? Ei helevetti jos europpaa taas syrjitään niin peruutan ps3.n tilauksen!
Gamestoppihan tilaa pelinsä milloin mistäkin, mutta ainakin virallinen maahantuoja ilmoittaa UT3:n PS3-version julkaisupäiväksi 14.2.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Jar sanoi:
Harrastaako DS3 tässä tärinöintiä??

Kyllä harrastaa. Tärinät tulee vastaan monessa eri vaiheessa.

Ensimmäisen kerran kävin kokeilemassa tuota kamppanjaa. Näiden kokemusten pohjalta vaikuttaisi vahvasti siltä, ettei tässä pelissä ole co-oppia muuten kuin paikallisverkon tai internetin kautta. Yhdeltä koneelta siis aina yksi pelaaja. Peliseuraa haetaan luomalla julkinen campaign-serveri, johon mahtuu kerrallaan max. 4 pelaajaa. Säädettävää vihulaisbottien skill-tasoa löytyy useampi pykälä, josta viimeinen oli INSANE :D

Eräitä näyttävimpiä juonta kuljettavia välianimaatioita mitä nähnyt koskaan. Voisi hyvinkin olla seuraavasta Gears of Warista, niin lähellä nämä roolihahmot ovat toisiaan olemukseltaan. Näissä pätkissä testosteroni puskee jo panssarienkin lävitse. Muuten pitkienkin tarinankerrontojen jälkeen hypätään jo verkkopeleistä tutuille kentille, useampi samanaikainen tehtävä päällä yhtäaikaa. Jos pelaat yksin, voit käskyttää botti-frendejäsi valmiilla äänikäskyillä (suojatkaa, hyökätkää, puolustakaa ym.). Servulistalla matalin campaing-servun pingi oli nyt lauantai-aamupäivällä 43.

Tässä on nyt ehkä eräs kovatasoisin co-op mättö tiedossa, sillä ainakaan vauhdin puutteesta ei voi noita botti-raukkojakaan syytellä. Tarinan edetessä tulee varmaan käyttöön myös mm. Warfare- ja Vehicle CTF:stä tuttuja ajoneuvoja. Ehkä siellä pääsee jossain vaiheessa kohtaamaan tuon tylyn lonkerojalkaisen, Dark Walkerin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

tänään tuli peli kotiin.toka deathmatch matsi päätyi jo mun voittoon 46-24 kill/death :) lisäilkää vaan frendeihin jos unreal 3 omistat.
EDIT.älkää turhaan lisäilkökkään:) nimittäin peli lähti just myyntiin(konsolifinillä).peli ei miellytä itteäni.en tiedä..tykkään enemmän codista.täytyy sanoa että onko tota muka hidastettu:eek: ei uskois.vauhdikasta deathmatsia kyllä:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

FamaZ sanoi:

Testasin noi kolme kenttää bottien kanssa ja hyvin toimii! Elevation oli selkeesti hienoin ja moniulotteisin. Slaxin erikoisuus oli taas ilmasotaan käypäset Raptorit sekä passeli lumikenttä. Krodan taas oli aika tylsä pakkaus, lähinnä luolia ja pieniä aukeita.

Suojakilpihärpäkettä ei tullut testattua erikseen, mutta luulen pelin jo sen imuroineen taannoisessa online-mittelössä, muutenkaan noi mutators-jutut ei oikein vielä ainakaan nappaa kun saattavat kaataa koko pelin. Päivitystä siis odotellessa näiden osalta.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

mitäs mieltä olette UT 3 pelaajien tasosta? joko oon ihan paska (jota epäilen koska Codissakin tällä hetkellä K/D 2.37) tai sitte tuol on ihan pro pelaajia:eek: meikäläinen tapettiin koko ajan tuolla. välillä kyllä onnistui ihan hyvin mutta itteeni verraten Codissa jenkkejä vastaan oon eliittiä mutta unrealissa jenkkejä vastaan oon täys paska:) tosin siinä ei ollut syy miksi pelin myin,ei vaan jotenkin iskenyt meikäläiseen:) vauhdikasta peliä ja aseistakin löytyy valikoimaa.Mapit eivät ole toistensa kopioita vaan jokainen erilainen.itellä ei Lagia esiintynyt ollenkaan.pelailin servuilla joissa pingi oli 100-300.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Pelaataanko jenkki versiossa vain jenkki servuilla vai pystyykö sitten aikanaan pelaamaan myös eurooppalaisia vastaan? Eli kannattaako tätä hommata jenkkilästä?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Pelaajia on ympäri maailmaa ja monella on taustaa Unrealin puolella jo ennestään. Kun kyse on kuitenkin ainakin DM ja TDM osalta aika paljon vuosikertapäivityksestä, ovat mapit ja pelimekaniikka tuttuja jo monelle. Sitä auttaa lisäksi vielä tuttu hiiri+näppis -kombo, jonka nimeen vannovat varmasti monet tämän lajin veteraanit. Tiedät valmiiksi mistä saat mitäkin täydennystä ja missä vedetään täyteiset piippuun.

Aloittelijaa viedään kuin pässiä narussa, ainakin alkuun. Ehkä tylyin aloitus newbielle mies muistiin.

Uisor sanoi:
Pelaataanko jenkki versiossa vain jenkki servuilla vai pystyykö sitten aikanaan pelaamaan myös eurooppalaisia vastaan? Eli kannattaako tätä hommata jenkkilästä?

Tästä ei ole ihan varmaa tietoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

PC:lle peli jo entuudestaan kyllä löytyy, mutta se onkin hommattu sitten ihan muuta kuin pelaamista varten ja siksi tarvitsisin tuon PS3 version rinnalle, koska PC versiota käytän tuohon modaamiseen ja kenttien tekoon.

Olisi siis hyvä saada se peli jo PS3:lle jotta pääsisi kenttiä sillä testaileen. Hoituuhan tämä PC::lläkin, mutta heti, kun peli alkaa niin pätkiminen on melko suurta (välidemot pyörivät ilman ongelmia). Mutta olisi myös hienoa päästä sitten pelaamaan suomalaisia kavereita vastaan jotka pelin ostavat täältä ja jos se ei onnistu jenkki versiolla niin ei auta muuta kuin odottaa.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Uisor sanoi:
PC:lle peli jo entuudestaan kyllä löytyy, mutta se onkin hommattu sitten ihan muuta kuin pelaamista varten ja siksi tarvitsisin tuon PS3 version rinnalle, koska PC versiota käytän tuohon modaamiseen ja kenttien tekoon.

Nyt on jo nähty parempia kenttiä pelaajilta, kuin pelin tekijältä (mm. Elevation). Jos netissä sen mielenkiintoisimman sisällön tuottavat käyttäjät itse, niin ehkä se sama tehdään pian myös konsoleilla. Unreal Tournament 3 murtaa jo raja-aitoja tämän suhteen ja vielä tämän vuoden puolella LittleBigPlanet tulee tekemään sen lopullisen läpimurron. Sisällöntuotanto ei olekkaan enään vain harvojen yksinoikeus.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Juu, harvemmin on konsoleilla nähty käyttäjien itse tekemiä kenttiä ja taitaa kaikki nekin pelit missä on välineet olleet (esim. Timesplittersit) sisältäneet vain omaan käyttöön tehtäviä kenttiä eikä mitään jakelukanavia niille.

Aikanaan Max Paynen kautta aloin kenttiä tekemään ja siinä suht hyväksi tulinkin, mutta sitten PC pelaamisen vähentyessä myös tuo kenttien teko jäi hieman taka-alalle, mutta nyt kun tarjotaan tällainen mahdollisuus niin pakkohan siihen on tarttua. Ja tarjoaa tämä Unreal paremmat pohjat alaakin ajatellen kuin MaxEd.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

ps3-player sanoi:
mitäs mieltä olette UT 3 pelaajien tasosta? joko oon ihan paska (jota epäilen koska Codissakin tällä hetkellä K/D 2.37) tai sitte tuol on ihan pro pelaajia:eek: meikäläinen tapettiin koko ajan tuolla. välillä kyllä onnistui ihan hyvin mutta itteeni verraten Codissa jenkkejä vastaan oon eliittiä mutta unrealissa jenkkejä vastaan oon täys paska:) tosin siinä ei ollut syy miksi pelin myin,ei vaan jotenkin iskenyt meikäläiseen:) vauhdikasta peliä ja aseistakin löytyy valikoimaa.Mapit eivät ole toistensa kopioita vaan jokainen erilainen.itellä ei Lagia esiintynyt ollenkaan.pelailin servuilla joissa pingi oli 100-300.
Oliko K/D-ratio sinulla 2.37 ensimmäisen 10 tunnin aikana Codissa? Unreal vaan oon niin eri meininkinen peli, ettei siinä paljoa hyödytä kokemus Cod 4:sta. Ainakin, jos peli ei ole muuttunut temmoltaan ja aseiltaan pahemmin sitten ensimmäisen UT:n,joka on viimeisin pelaamani Unreal. Mitään muuta PC:n peliä en ole tainnut niin innoissani mättää. Yksinpeli ja God-like..siinäpä vasta riitti vauhtia viimeisissä kentissä:cool:

Codissa ajatellaan, kuunnellaan ja liikutaan järkevästi vs Unrealissa koetetaan saada vain verinen tappoputki päälle berserkkinä flak-gunilla riehuen
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

karpaasi sanoi:
Oliko K/D-ratio sinulla 2.37 ensimmäisen 10 tunnin aikana Codissa? Unreal vaan oon niin eri meininkinen peli, ettei siinä paljoa hyödytä kokemus Cod 4:sta. Ainakin, jos peli ei ole muuttunut temmoltaan ja aseiltaan pahemmin sitten ensimmäisen UT:n,joka on viimeisin pelaamani Unreal. Mitään muuta PC:n peliä en ole tainnut niin innoissani mättää. Yksinpeli ja God-like..siinäpä vasta riitti vauhtia viimeisissä kentissä:cool:

Codissa ajatellaan, kuunnellaan ja liikutaan järkevästi vs Unrealissa koetetaan saada vain verinen tappoputki päälle berserkkinä flak-gunilla riehuen
ei varmaankaan. mutta plussalla ollu kylläkin koko ajan.kaippa se on tuo edellisten osien tahkominen PCllä tuottanut tulosta noille pelaajille:) muutenkin,enhän pelannut kuin n.2h.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Nyt kun noita videoita pelistä katsellut niin on kiinnostus pelistä noussut. Saakos tätä viellä tilattua mistään EU maasta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

UT3-modit PS3:n selaimen kautta imuttaen osoitteesta http://www.ut3mod.com/ USB-tikulle (tai muulle muistivälineelle) ja ladataan peliin Community/My Content -valikoiden kautta.
Tärkeää on tehdä muistivälineen juureen hakemisto \PS3\SAVEDATA\BLUS30086-MODIMPORT\ ja imuroida USERDATA.JAM -tiedosto (=modi) sinne.

Lisää infoa em. linkistä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Ihan heti näin kärkeen pyydän anteeksi sitä etten edes itse kunnolla tiedä mistä puhun mutta yritän ilmaista asian jotenkin...Eli jos pelaa UT:ta näppiksellä ja hiirellä. Ja hiiri on vaikka joku Razer tai joku muu pelihiiri niin saatko hiirestä kaiken irti ilman jotain ajureita mitä ps3:selle ei voi laittaa? vai voiko ne laittaa? Toivottavasti saitte edes vähän selvää :D
 
Ylös Bottom