Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Nisupulla sanoi:
"UT3 now running better on PS3 than Gears on 360 last year" - Mark Rein, Epic Games

http://www.gamespot.com/video/928117/6174965/videoplayerpop?

:D
:D

Tuo E3-traileri oli kyllä viimeinen tikki, + tuo modijuttu ja 4 pelaajan co-op; Nyt lähtee näppis ja hiiri ostoon plegelle, ja UT3 marraskuussa.
Kai tässä muuten on jaetunkin ruudun moninpeli?
Mukava päästä pikkuveljee omistamaan hiiri-näppis-yhdistelmällä, kun se pelaa padilla!!! MWAHAHAHA!!! :D
Vähä oftopikkia; Nisu, mikä tossa sun nickis alapuolella on toi [FL] ?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Muntu sanoi:
Kai tässä muuten on jaetunkin ruudun moninpeli?

Vähä oftopikkia; Nisu, mikä tossa sun nickis alapuolella on toi [FL] ?

Löytyy kahden pelaajan co-op jaetulta ruudulta. [FL] -tagi on klaanitunnus.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Vähän turhan nopeatempoista omaan makuun, tosin minulle Resistancekin oli liian nopea :D
Yhtä asiaa olen tosin miettinyt, tämän pelin graffoja ylistetään niin pirusti, mutta itse en niissä mitään kovin ihmeellistä näe.
Olenko vain outo, vai voiko joku näyttää minulle jotain pirun hienoa tästä ? :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Snigge sanoi:
Vähän turhan nopeatempoista omaan makuun, tosin minulle Resistancekin oli liian nopea :D
Yhtä asiaa olen tosin miettinyt, tämän pelin graffoja ylistetään niin pirusti, mutta itse en niissä mitään kovin ihmeellistä näe.
Olenko vain outo, vai voiko joku näyttää minulle jotain pirun hienoa tästä ? :D

Katso vaan se E3-traileri. On kyllä niin perkeleen (sorrii) tarkkaa ja hienoa että... Kyllä kiilteleekin, mutta parasta grafiikkaa mitä oon nähny pitkään aikaan
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Muntu sanoi:
Katso vaan se E3-traileri. On kyllä niin perkeleen (sorrii) tarkkaa ja hienoa että... Kyllä kiilteleekin, mutta parasta grafiikkaa mitä oon nähny pitkään aikaan
Kai se olen sitten vain minä, kun peli ei näytä mitenkään kummoiselta minusta :D
Paljon tosin tekee se, että peli vaikuttaa liian Sci-Filtä minulle, itse pidän enemmän siitä kun aseet ampuvat luoteja eikä bio-mönjää tai laasereita..
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Snigge sanoi:
itse pidän enemmän siitä kun aseet ampuvat luoteja eikä bio-mönjää tai laasereita..
Sama täällä, mutta jotenki UT on hyvä juuri sen takia :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

http://kotaku.com/gaming/e307/epic-talks-unreal-mods-on-ps3-278648.php
Morris said that the mods will be created on a PC and then "cooked" to work better on a PS3 using a built-in option. That file can than be slapped onto a Memory Stick and imported into the PS3 version of the game with the console's built-in MS reader. He said the company is also looking at ways of making the mods downloadable through an in-game browser on the PS3 and perhaps even Home.

The current plan is for the content not to be filtered by either Sony or Epic, leaving it to the gamers themselves to be the arbiter of what is and isn't worth playing on the console. I suspect one of the companies will retain the right to remove content they deem offensive.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Ristisiitokset välillä PS3 <> PC saattaa toteutua tämän pelin kohdalla, myös muuten kuin modien osalta. Tästä on ollut spekulointia jo pitkään, ja nyt Mark Rein, sieltä Epicin yläkerrasta heittää lisää vettä kiukaalle (lähde):

Mark Rein sanoi:
Speaking on official Epic forums, Mark Rein revealed that the developer's not yet decided about cross-platform play between PC and PS3.

We're not 100% sure that users want that feature", Rein said in a post, "but if we get time we'll play around with it and see how it works".

Periaatteessa tyhmää tuoda PC-pelaajat meidän bileisiin, mutta jos lähtökohta on oikeudenmukainen molemmille (hiiret+näppikset, kuvanpäivitys ym) niin mikäs siinä. Kuitenkin niin, että tarvittaessa peliseuran hakeminen onnistuu pelkästään konsolipuolelta.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Gamespotin E3-haastattelussa (löytyy gamespotin E3-sivustolta) Mark Rein kommentoi Unreal Enginea PS3lla, ja sanoi peräti että tässä vaiheessa tuotantoa (eli pari kk ennen julkaisua) Unreal pyörii jopa paremmin ps3lla kuin Gears samassa vaiheessa 360llä. Eli murheet tuosta Unreal Enginen toimivuudesta Pleikkaripuolella voi varmaan tässä vaiheessa jo unohtaa. Vielä kun saataisiin muut 3rd partyt samalle tasolle niin alkaa huonot 3rd party porttaukset vähenemään.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Janus sanoi:
Asia Carreran omia modeja odotellessa..

*reps*

Peli ei sinänsä kiinosta pätkääkään (vaikka tulisi 360:lle) mutta piti kertoa että huomasin R-kiskalla uuden (?) Official Xbox Magazinen ja eikös kannessa mainostettu UT 3:a ja oikein ison jutun kera. Hyvin ajoitettu...:D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Sniper sanoi:
*reps*

Peli ei sinänsä kiinosta pätkääkään (vaikka tulisi 360:lle) mutta piti kertoa että huomasin R-kiskalla uuden (?) Official Xbox Magazinen ja eikös kannessa mainostettu UT 3:a ja oikein ison jutun kera. Hyvin ajoitettu...:D

UT on koko ajan ollut tulossa Boksille, hiukan perässä vaan. Itseä tämä kiinnostaa enemmän kuin moni muu räiskintä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Vähän jää vielä ilmaan, onko mahdollista valita ohjaustavaksi pelkkä pädi? Hyvin oletettavaa tietysti että näin on, mutta kuitenkin..

I checked with Steve Polge and he said that YES we are supporting keyboard and mouse in Unreal Tournament 3 on PS3. He is confident we are doing it in a way that will be balanced without feeling gimped for either side. Well also allow people to choose whether or not they want to allow mixed controller vs. keyboard/mouse games or not.
I think you guys are going to love UT3! - http://gamers-creed.com/?p=209
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Nisupulla sanoi:
Vähän jää vielä ilmaan, onko mahdollista valita ohjaustavaksi pelkkä pädi? Hyvin oletettavaa tietysti että näin ..
Niin tuossahan sanotaan, että on vielä auki voiko pädi ja näppishiiri pelaajat ottaa mittaa toisistaan Toki siihen padiohjaus tulee yhdeksi ohjaustavaksi. Ja kun hiukan itsekin terästin sisälukutaitoa, niin näköjään sekapelit ovat valittavana optiona.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Nisupulla sanoi:
Vähän jää vielä ilmaan, onko mahdollista valita ohjaustavaksi pelkkä pädi? Hyvin oletettavaa tietysti että näin on, mutta kuitenkin..
Niin nettipeleissä? Se olisi jo aika epäreilua pädipelaajille jos ei voisi valita tuota....
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]

Olisivatko viimein saaneet alustarajat ylittävän verkkopelin toimimaan, välillä PS3 <-> PC?

PSU sanoi:

PS3 UT III To Have Cross Platform Play

Posted on August 7th, 2007 at 03:24 EDT

According to Mark Rein from Epic Games, the PC and PS3 versions of Unreal Tournament 3 will be cross platform enabled.

In addition to this cross platform question, PSU asked Rein if the PS3 would be the only console to support cross platform play for the UTIII title, the answer was that they "seem to believe so."

Now UT III has cross platform play, including mouse and keyboard support thanks to the beautifully crafted FragFx. PSU can't wait to see the mayhem of PS3 players and PC players duking it out this coming November.

Source:

Epic Forums

(lähde)
 
Ylös Bottom