Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Taidan olla Unreal junasta pahasti myöhässä, koska eilen vasta koneenkin hommasin :/ Mut ei se mitään! Kysytään silti että pelaako tätä vielä joku? Peliä nimittäin saa tosi mukavalla hinnalla tänäpäivänä ja ajattelin sen jokatapauksessa ottaa testiin? Xboxille tuo myöskin ehkä tulee myöhemmin hankittua, koska suurin osa vakkaripeliseurasta on siellä. Mut vois sitä koittaa jotain säätää pleikkarillakin jos pelikavereita löytyy? Eli löytyykö?

Ainiin joo...tarkennusta vielä...kuulun siihen "leiriin" jonka mielestä konsolilla pelataan ohjaimella ja missään tapauksessa en halua kyyhöttää näppiksen ja hiiren kanssa pelaamassa. Sitä kyyhötystä saa tehdä riittävästi töissä joka päivä...rötväten sohvalla tai säkkituolissa on mun näkemys rennosta pelaamisesta.

Eli siis hieman tarkennettuna sama kyssäri, löytyykö ohjaimen kanssa pelaavia silleen että sais ehkä joskus suomitiimiä kasaan puplalle. Voicet olis kans hyvä olla mahdollisimman monella. Tietenkin olis kommeeta jos saisi peräti ihan suomi pelin? Niin ja kertokaa muuten vaan nobolle jos se näppis+hiiri vs ohjain samassa pelissä ei laitakaan hommaa ihan perseelleen ja niin voisikin ehkä pelata? Äkkiseltään vaan tuntuu siltä, että homma ei olisi tasapainossa? Ihan puhdas oletus tuo kuitenkin oli vaan.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

En ole itse vetäny UT3sta enää muutamaan kuukauteen, COD on vienyt mukanaan... Kovalla treenillä pärjäät myös padilla, mutta kyllä tässä on alussa aika kylmää se kyyti! Etenkin, kun on hiiri+näppis heppuja vastassa. Vähän harmittaa, että on jääny tää peli pölyttymään hyllyyn, mutta aika ei vaan riitä kaikkeen. Muista myös tsekata

http://www.ut3mod.com/

Sieltä löytyy hyvää omatekoista matskua! :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Kyllä mä uskoisin, että suomi-porukkaa löytyy, jos vaan järjestetään niitä huoneita foorumeiden kautta. Itse haluaisin ainakin pelata peliä edelleen.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Kovalla treenillä pärjäät myös padilla, mutta kyllä tässä on alussa aika kylmää se kyyti! Etenkin, kun on hiiri+näppis heppuja vastassa.
Sieltä löytyy hyvää omatekoista matskua! :D

Mjoo, siis kysyin kaverilta tästä Pleikkarin Unreal hommasta ja ymmärsin että sä voit tehdä "vain pädillä voi pelata" -serverin, jolloin kaikki olis samalla viivalla? Ainakin näin etukäteen voisin olettaa, että se on hauskojen matsien edellytys, että samalla inputilla pelataan.

Kyllä mä uskoisin, että suomi-porukkaa löytyy, jos vaan järjestetään niitä huoneita foorumeiden kautta. Itse haluaisin ainakin pelata peliä edelleen.

Ok, no hyvä homma. Ehkä mä sitten laitan tuon tilaukseen kerta niitä näköjään melkeimpä ilmaiseksi nykyään jaetaan. Kyllähän tuolla Xbox puolellakin on tiettyjen pelien (aliarvostettujen) kanssa sama homma, eli online-pelaaminen aka tervanjuomista kun peliseuraa on nirkosesti.

Mutta sopimalla saa useimmiten hyvät pelit kyllä päälle ja loppupeleistä on hauskaa pelailla. Niinku esim. tänään Shadowrunissa, niidenkin sessioden eteen joutuu näkeen vähän vaivaa mut taonhan ne sessiot sen arvosiakin sitten useimmiten :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

En ole itse vetäny UT3sta enää muutamaan kuukauteen, COD on vienyt mukanaan... Kovalla treenillä pärjäät myös padilla, mutta kyllä tässä on alussa aika kylmää se kyyti! Etenkin, kun on hiiri+näppis heppuja vastassa. Vähän harmittaa, että on jääny tää peli pölyttymään hyllyyn, mutta aika ei vaan riitä kaikkeen. Muista myös tsekata

http://www.ut3mod.com/

Sieltä löytyy hyvää omatekoista matskua! :D

Hohoo, meikä ei edes harkitse hiiri + näppi-comboa (ehkä muissa peleissä), olen etevämpi padilla.... Olen sentään käynyt Top 1100:ssa Ut3:ssa, mutta pudonnut kun olen muita pelejä tykittänyt. Odottelen lisää mappeja/modeja (virallisia) ja alan tykittelee uudelleen listoille. Voisi kyllä hupi-pelata, ettei vain tavoitteen omaista ''kilpa-pelaamista''.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mjoo, siis kysyin kaverilta tästä Pleikkarin Unreal hommasta ja ymmärsin että sä voit tehdä "vain pädillä voi pelata" -serverin, jolloin kaikki olis samalla viivalla? Ainakin näin etukäteen voisin olettaa, että se on hauskojen matsien edellytys, että samalla inputilla pelataan.

Pystyy tekemään padi only-servuja, joka varmasti rauhoittaa monien mieltä.

Luvattoman vähälle jäänyt tämän pelaaminen viime kuukausina, mutta mikäli joku kertoo vain ajan ja paikan, niin mielellään ollaan tulossa mukaan karkeloihin.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mä alan vaikka ens viikosta lähtien hostaamaa servua sillee kun kerkeän. Ilmottelen aina modeista mitä servulle tarvii etukäteen, niin pääsee niitäkin pelailemaan.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mä alan vaikka ens viikosta lähtien hostaamaa servua sillee kun kerkeän. Ilmottelen aina modeista mitä servulle tarvii etukäteen, niin pääsee niitäkin pelailemaan.

Hiivatin hyvä! Onko jo nimee ja paljon sulla on uppi?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Hiivatin hyvä! Onko jo nimee ja paljon sulla on uppi?

Vain megan uppi eli jos parempaa löytyy ni tottakai sellanen voi hostata.

Ajattelin ekaa servua keskiviikolle klo 21.30. Modeiksi nyt tähän servuun:

Tiberium SE

Odysseus

Throne

Tokay Towers

Lähinnä testimielessä eli ne mapit jotka havaitaa huonoksi voi tiputtaa aina pois ja hyvät mapit voi laittaa jatkossaki kiertoon servuissa.

Servun nimeksi laitan jotain Suomiporukkaa welcome tai vastaavaa.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Vain megan uppi eli jos parempaa löytyy ni tottakai sellanen voi hostata.

Ajattelin ekaa servua keskiviikolle klo 21.30. Modeiksi nyt tähän servuun:

Tiberium SE

Odysseus

Throne

Tokay Towers

Lähinnä testimielessä eli ne mapit jotka havaitaa huonoksi voi tiputtaa aina pois ja hyvät mapit voi laittaa jatkossaki kiertoon servuissa.

Servun nimeksi laitan jotain Suomiporukkaa welcome tai vastaavaa.

Ok, täytyy vääntäytyä paikalle.

PS3:n olematonta snoukkapeli-tilannetta saapuu korjaamaan Snowreal:
http://snowreal.blogspot.com/

Traileri: http://www.youtube.com/watch?v=iM8g2-9XXXY

Aika uskomatonta mihin kaikkeen pelimoottori taipuu.

Onko joku saanut tämän toimimaan? Latasin modin, mutta kun yritän tuoda sitä usb-tikulta Unrealissa, niin PS3 ilmoittaa, että ei ole mitään tuotavaa...
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Ok, täytyy vääntäytyä paikalle.



Onko joku saanut tämän toimimaan? Latasin modin, mutta kun yritän tuoda sitä usb-tikulta Unrealissa, niin PS3 ilmoittaa, että ei ole mitään tuotavaa...
Onhan se ihan USERDATA.JAM ja niin ettei ole missään kansiossa eikä nimen perässä USERDATA(1).JAM
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

On on. Onko kukaan saanut snowrealia toimimaan?

Kyllä tuo minulla toimii lähes ongelmitta, ainoastaan noita pisteitä ei saa 1000 asti laitettua mutta timetrial toimii ongelmitta. Userdata.jam vaan muistitikun juureen, asennus peliin ja sitten valitaan pelimuodoski snowreal ja jompi kumpi kahdesta jaksosta.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Kyllä tuo minulla toimii lähes ongelmitta, ainoastaan noita pisteitä ei saa 1000 asti laitettua mutta timetrial toimii ongelmitta. Userdata.jam vaan muistitikun juureen, asennus peliin ja sitten valitaan pelimuodoski snowreal ja jompi kumpi kahdesta jaksosta.

Hmm. Mikäköhän hitto täällä nyt sitten kitkuaa?:confused:
Kahdella muistitikulla oon testannu, eikä pelitä. Kansiot ja kaikki on varmasti oikein... Mystistä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

pziuz,
kansiot?? et kai vaa käytä vanhoja kansiota ps3 kansio jne jne? laitat vaa userdata.jamin tikulle ilman mitään turhia kansiota.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Servun nimeksi laitan jotain Suomiporukkaa welcome tai vastaavaa.

Voisin koittaa ilmestyä paikan päälle. Pitänee vain ensin latailla noita modeja koneelle (kaivaa toki ohjeet ketjun syövereistä). Tietty jos joku välttämättä haluaa laittaa step by step ohjeet (tai linkin postiin missä neon tähän niin olisin kiitollinen. Työaika kun tuppaa syömään surffausta :o. Olen täysin amatööri tässä. Pelannut ehkä vajaan tunnin kaikenkaikkiaan tätä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

pziuz,
kansiot?? et kai vaa käytä vanhoja kansiota ps3 kansio jne jne? laitat vaa userdata.jamin tikulle ilman mitään turhia kansiota.

PHHHUUUK!!!
Jahas ja testataan...
ja toimii, olin menneisyydessä. :p
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Eli Rixa lataat noista linkeistä muistitikulle tai ulkoselle kovolle suoraan juureen sen PS3-version modista ja sitten meet Unrealiin ja sieltä settings tai joku vastaava missä lukee my content. My contentissa näkyy alalaidassa import content tai jotain muistaakseni neliöllä. Painat sitä ja se tuo sulle esiin muistitikun tai ulkosen kovon. Siitä vaan valitset sen muistilaitteen mikä on PS3:ssa kiinni ja modi tulee suoraa esii ja klikkaat vaan ja se tuo sen sun kovalevylle. Sit lataat seuraavan modin juuree (eli tallennat sen edellisen päälle tai laitat sen edellisen johku muuhun kansioon) ja tuot samalla tavalla my content valikon kautta sen Unrealiin. Eli voit tuoda vain yhden modin kerrallaan, sen nimi on aina se USERDATA.JAM mikä noista linkeistä tulee, kun lataat.

Jos en osannu selittää kunnolla etkä tajunnu ni sano, ni yritän tehä jotenki järkevämmät ja yksityiskohtasemmat ohjeet.
 
Ylös Bottom