Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Urheilukeskustelua!

Triforce

New Member
No niin! Nyt päästiin asiaan.
Kertokaa tänne mitä urheilua porukka harrastaa ja listatkaa vaikka top 5 urheilulajit!
Itse harrastan yleisurheilua ja korkealta tasolta menestystä löytyykin...

Top 5 Mielenkiintoisimmat lajit

-Yleisurheilu
-Tennis
-Jalkapallo
-Jääkiekkko
-Jenkki-futis

Ps: Onpas loistava aihe Konsoli-Fin alueelle.

EDIT: Tennis mukaan ja otsikko jonkinlaiseksi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tätä mie odotin...
-Jalkapallo
-Salibandy
-Tennis
-Jääkiekko
-Yleisurheilu

Futista ja salibandyä harrastan.
 
Oon joskus harrastanut jalkapalloa ja judoa. Pariin vuoteen en ole mitään liikuntaa säännöllisesti harrastanut. Liikunta olisi kyllä hyvästä, mutta mitäs sitä laiskuudelleen voipi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Oon joskus harrastanut jalkapalloa ja judoa. Pariin vuoteen en ole mitään liikuntaa säännöllisesti harrastanut. Liikunta olisi kyllä hyvästä, mutta mitäs sitä laiskuudelleen voipi.

Nykyään erittäin monelle käy valitettavasti näin.
Nuorena jaksetaan urheilla ja ollaan hyvin mukana, mutta sitten porukka varttuu ja urheilu ei olekkaan niin cool juttu. Tuloksena noin 3/4 lopettaa.
Olen itsekkin seurannut monen kaverini lopettavan urheilun, jonka jälkeen he alkavat dokaamaan ja puuhaavat ties mitä juttuja. Tämä johtuu vain siitä ettei ole muuta tekemistä. Maine ja terveyshän siinä menee
Harmittava juttu sinänsä. (Ei koske lainausta)

Mutta ymmärrän senkin jos lahjat urheiluun ei ole suotu, niin ei se silloin ole kovin mukavaakaan.
Mutta ne jotka lajinsa taitaa, niin kannattaa nauttia siitä ja pyrkiä vielä parempaan, sillä onnistuminen palkitaan aina.
 
Hmm, urheilulajeja...
- irccaus
- pelaaminen
- leffojen katselu

Mitä muuta urheilua terve ruumis kaipaa? :p

Top5:ttä en ala tekemään, sillä jokainen kohta olisi moottoriurheilua :D
 
"Nuorempana en ollut näin laiska paska, enemmänki urheileva naskali." - Tulenkantajat

Fudista ja lentopalloa tuli pelattua vuosi toisensa jälkeen. Sitte lopahti innostus. Nykyään tulee lähinnä telemarkattua ja sillon tällön squashattua.

Viihdyttävimmät lajit:
-jalkapallo
-lentopallo
-telemark
-naisten beach-volley
-snooker
 
Itse pelaan jääkiekko c87 ikäluokassa SM-Sarjaa, harmi vain että ei oikein enään kiinnosta pelata..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Hmm, urheilulajeja...
- irccaus
- pelaaminen
- leffojen katselu

Mitä muuta urheilua terve ruumis kaipaa? :p

Top5:ttä en ala tekemään, sillä jokainen kohta olisi moottoriurheilua :D
Aamen :D
 
feldon's TOP-3

1. Punttisali
2. Kamppailulajit ja muu päähän hakkaaminen
3. Uinti
 
Re: Urheilu keskustelua!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Kertokaa tänne mitä urheilua porukka harrastaa ja listatkaa vaikka top 5 urheilulajit!
Top 5 Mielenkiintoisimmat lajit

-Ruoka
-Juoma
-Konsolit
-TV
-Duuni

Tuosta listasta on seurauksensa. Pituus 184, paino 95kg
Eli ei voi rauhassa ottaa aurinkoa rannalla kun vartin sisällä paikalle juoksee greenpeace-hihhulit ja kaataa ämpäreillä vettä niskaan ja yrittää työntää takaisin mereen. No, ainakin pääsee uutisiin. "Ryhävalas ajautui rantaan Enäjärvellä"

Aikaisemmin olinkin kova sporttaaja, ja aiemmassa duunissa oli pakko olla kondiksessa. Sitten vaihtui ala ja paino nousi 20kg.
 
Re: Re: Urheilu keskustelua!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Aikaisemmin olinkin kova sporttaaja, ja aiemmassa duunissa oli pakko olla kondiksessa. Sitten vaihtui ala ja paino nousi 20kg.
Todisteita Frankin sporttisesta menneisyydestä voi kaivella täältä :)
 
TOP 5

1.Jalkapallo
2.Kaukalopallo
3.Sähly
4.Tietokoneella pelaaminen
5.Telkun katselu
 
Itse harrastan Muay Thaita, siinä ohessa tulee myös lenkkeiltyä ja nosteltua painoja. Muita mielenkiintoisia lajeja ovat mm. muut kamppailulajit, kaikenlainen autourheilu ja yleisurheilu.
 
Itseäni eniten kiinostavat lajit:

1. Rullaluistelu
2. Salibandy
3. Jalkapallo
4. Laskettelu
5. Sulkapallo

Harrastuksia löytyy kyllä roppakaupalla, mm. kuntosoutu, pyöräily, juokseminen, vesihiihto...
Ja kesällä olisi tarkoituksena juosta kolmatta kertaa marathon.
 
Jääkkiekkoa tulee koitettua ihan tosissaan mutta sitten ihan harrastepohjalla on mm.lentopallo ja joskus hyppään jopa mäkeä.

Ja TOP 5:
-Jääkiekko
-Lentopallo
-Curling
-Mäkihyppy
-Koripallo

...Jostain kumman syystä jalkapallo ei ole ikinä iskenyt.
 
Vastaus: Urheilu keskustelua!

Ainoa oikea: lätkä. NHL playoffsit. hockeystreams.com <3 Sharks fanin paras kaveri.:cool: Tosin "vain" penkkiurheiluna.:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Urheilukeskustelua!

salilla, pyöräilemässä, lenkillä ja uimassa tulee käytyä angry
 
Vastaus: Urheilukeskustelua!

Urheiltua tulee jonkin verran.

Top5 (kai):
1. Yleisurheilu (kuulantyöntö)
2. Punttaus (pakko, että pärjää, en kyllä edes pärjää)
3. Hyppiminen ja pomppiminen - loikkia ja aitoja lähinnä (hauskaa ja kehittää räjähtävyyttä)
4. Koripallo (Kavereiden kanssa hauskaa)
5. Jotain iloista, mitä keksii. Kesällä esim. jalkapalloa.

Kuulantyöntöä tullut harrastettua vissiin enemmän ja vähemmän aktiivisesti 7 tai 8 vuotta, ei pysy laskuissa. Pienempänä olin hyvä, kun olin isompi ku monet saman ikäiset. Enää en pärjää, mutta matalalta on hyvä ponnistaa. Puntti touhut oli selvä homma, kun tuollaisen harrastuksen löysi. Rautaa nostelen 2-4 kertaa viikossa. Jonkin verran on voimaa kertynyt, mutta tavoitteena on saada roimasti lisää tehoa. Ei jaksa selittää enempää. :p
 
Ylös Bottom