Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UrhoTV osana PlusTV:tä

salee007

Member
Onkos joku saanut jotain infoa tästä urhotv:n liittämisestä Plustv:hen. Mulle tuli muutama viikko sitten kirje Plustv:ltä, jossa vaan oli että halutko liittää Urhon kanava pakettiin. No minä tietty lisäsin, mutta nyt ei oo mitään kuulunu. Ei tässä muuten mitään, mut huomennahan tippuu kiekko jäähän, joten ois ihan jees et alkais näkyy. Mites muilla?
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

Onkos joku saanut jotain infoa tästä urhotv:n liittämisestä Plustv:hen. Mulle tuli muutama viikko sitten kirje Plustv:ltä, jossa vaan oli että halutko liittää Urhon kanava pakettiin. No minä tietty lisäsin, mutta nyt ei oo mitään kuulunu. Ei tässä muuten mitään, mut huomennahan tippuu kiekko jäähän, joten ois ihan jees et alkais näkyy. Mites muilla?

No eiköhän se huomenna näy kun kiekko tippuu jäähän. Voi tietenkin olla että pitää kanavien haku tehdä uudestaan. Kyllä tuo itsellä ainakin näkyy tuossa kanavalistassa.
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

No eiköhän se huomenna näy kun kiekko tippuu jäähän. Voi tietenkin olla että pitää kanavien haku tehdä uudestaan. Kyllä tuo itsellä ainakin näkyy tuossa kanavalistassa.

Joo kyllä mullakin se listassa on näkynyt jostain viime viikon alusta alkaen, mutta luulis kuitenkin et ois tullu jonkinasteinen tilausvahvistus jostain suunnasta. Katellaan...
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

Onkos joku saanut jotain infoa tästä urhotv:n liittämisestä Plustv:hen. Mulle tuli muutama viikko sitten kirje Plustv:ltä, jossa vaan oli että halutko liittää Urhon kanava pakettiin. No minä tietty lisäsin, mutta nyt ei oo mitään kuulunu. Ei tässä muuten mitään, mut huomennahan tippuu kiekko jäähän, joten ois ihan jees et alkais näkyy. Mites muilla?

Näyttäisi olevan sillälailla että 5e/kk lisähintaan saa vanhaan plustv pakettiin lisättyä.
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

Onkos joku saanut jotain infoa tästä urhotv:n liittämisestä Plustv:hen. Mulle tuli muutama viikko sitten kirje Plustv:ltä, jossa vaan oli että halutko liittää Urhon kanava pakettiin. No minä tietty lisäsin, mutta nyt ei oo mitään kuulunu. Ei tässä muuten mitään, mut huomennahan tippuu kiekko jäähän, joten ois ihan jees et alkais näkyy. Mites muilla?

Itse en ole juuri perustanut tuosta SM-liigasta mutta tällainen uutinen pisti silmään SM-liiga alkaa: Veikö kilpailuvirasto jääkiekon katsojilta? – Suomenkuvalehti.fi
Liittyy juurikin tuohon urhotelevisioon.
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

Näkyyköhän kauankin ilmaiseksi? Ainakin nyt jotain lätkävideoita pyörii. En kyllä tilaa vielä ennen kuin näen miten lähetykset on toteutettu
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

Kohuttu UrhoTV on startannut ja pelit menossa. Kertokaahan kokemuksia UrhonTV:n kuvanlaadusta.
- minkä kautta katsotte (antenni/kaapeli/sat)
- millaisella laitteistolla katselette.

Jos laatu ok niin voin harkita mutta jos samaa pikseli mössöä mitä urheilukanava tarjoaa niin ei kiitos.

Edit: tiedetään, hieman off-topic mutta ei viitsi uuttakaan ketjua avata
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

Kohuttu UrhoTV on startannut ja pelit menossa. Kertokaahan kokemuksia UrhonTV:n kuvanlaadusta.
- minkä kautta katsotte (antenni/kaapeli/sat)
- millaisella laitteistolla katselette.

Jos laatu ok niin voin harkita mutta jos samaa pikseli mössöä mitä urheilukanava tarjoaa niin ei kiitos.

Edit: tiedetään, hieman off-topic mutta ei viitsi uuttakaan ketjua avata

Antennin kautta katsotaan. Laitteistona tänään 32" putkitöllö ja ainakin sen kautta kuva on mielestäni hyvää. Mielestäni parempi kuvanlaatu kuin UTV:n mestis otteluissa.
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

LG 32" ja kaapeliboksin kautta kuva on ok ja lähetys ainakin kahden erän perusteella myös hyvin toteutettu. Ääni tosin on muihin kanaviin verrattuna vähän hiljaisella. Tilaukseen!
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

Antennin kautta katsotaan. Laitteistona tänään 32" putkitöllö ja ainakin sen kautta kuva on mielestäni hyvää. Mielestäni parempi kuvanlaatu kuin UTV:n mestis otteluissa.

Urheilukanavan kuva on toisinaan kohtuuttoman huonoa. Ei pelkkä mestis, kanavalta on näkynyt mm. jääkiekon MM-kisoista otteluita mitä YLE ei näytä ja ero on kyllä huikea. Sama homma pesäpallossa, olisi mukava nähdä pallo tai kiekkokin. Bitit ei vaan riitä liikkuvaan pieneen kohteeseen.

Hyvä jos UrhoTV tarjoaa paremman kuvan. Itsellä kaapeli joten odotan mielenkiinnolla niitä kommentteja.
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

Mites on, voiko tämän UrhoTv:n tilata ollenkaan kaapeliverkkoon? Näkyykö vain Soneran kaapeliverkossa? Tänään tosiaan näkyi ilmaiseksi.

Ja mitäs mieltä ootte tosta, että netissä maksaa 5 euroa yksi livematsi. :eek:
 
Vastaus: UrhoTV osana PlusTV:tä

Mites on, voiko tämän UrhoTv:n tilata ollenkaan kaapeliverkkoon? Näkyykö vain Soneran kaapeliverkossa? Tänään tosiaan näkyi ilmaiseksi.

Ja mitäs mieltä ootte tosta, että netissä maksaa 5 euroa yksi livematsi. :eek:

Kyllä se pitäisi olla saatavilla jo kaikkiin kaapeleihin. Ja viime vuonna Canalin aikaan nettimatsien hinta oli 8€...
 
Ylös Bottom