Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

urot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, sama homma on minullakin. Esimerkiksi viime maanantaina löysin kaupasta Mayhemin - The Studio Experience boxsetin ja maksoi 87 pahemmin miettimättä sen ostin. Mutta hemmetti, sehän on vanhaa valuuttaa 522mk. Huh, tuommoinen summa olisi pistänyt kaupassa miettimään vähän pitemmän aikaa.

kyllä se niin on. kun miettii vaikka sitä, kuinka paljon oli ennen käteistä lompakossa. mulla oli joku 10-20 mk yleensä, nyt on 10 euroa ja sekin tuntuu jotenkin vähältä..

rahan käyttöön voi mulla ainakin myös vaikuttaa automaattiuudistus. pienin seteli minkä saa ulos on 20e. siitä jää useimmiten se 10 euroa yli ja se tulee sitten tuhlattua johonkin. tyhmää, ettei saa kymppiä ulos automaatista.

outoa.

10e setelit tulee automaatteihin...tai ainakin pitäisi tulla. jos tulevat niin siinä kestää päätöksen jälkeen varmaan aika kauan koska siitä on ongelmaa laitteen valmistajille kaikki pitää säätää uusiksi ja se vie aikaa tiedän kokemuksesta kun noita automaatteja on tullut säädettyä markoista euroiks

edit: typo

No kyllä, mutta ei siinä mitään, mulla vaan tuntuu olevan nykyään enemmän rahaa, ja kaikki tuntuu pieneltä.

Ylös Bottom