Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

USA-pelejä netistä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Onko tiedossa mitään hyvää ja ennen kaikkea luotettavaa nettisaittia, josta saisi tilattua USA-pelejä eri konsoleille? Visa Electron toimisi maksukorttina.
 
Vastaus: USA-pelejä netistä

arttq sanoi:
Täältä olen itse tilannut:http://www.dvdsoon.com/
Kaikki omat tilaukset tähän mennessä, on tullut ongelmitta.

Ja Visa Electronilla olet tilannut?

Joitain halpoja pelejä tuolta näytti löytyvän. Kanadan dollari näyttää olevan aika alhaalla, $30 CAD on alle 20 euroa... :eek:
 
Vastaus: USA-pelejä netistä

www.dvdboxoffice.com - Juuri tuli Shrek 2 ja Ghost in the Shell 2 lähti tulemaan joten hyvin tulee ainakin Sammon Electronilla. (Aikaisemmin olen siis tilannut pelejä eikä niissä mitään sen kummempaa ole ollut.)
 
Vastaus: USA-pelejä netistä

Tonppa sanoi:
Ja Visa Electronilla olet tilannut?

Joitain halpoja pelejä tuolta näytti löytyvän. Kanadan dollari näyttää olevan aika alhaalla, $30 CAD on alle 20 euroa... :eek:
Nordean Electronilla olen tilannut. Viime vuonna oli erikoiskampanja käynnissä, jolloin oli ilmaiset postitukset mutta ei ne muutenkaan käsittääkseni paljoa maksa.
 
Vastaus: USA-pelejä netistä

Pitää antaa pientä noottia tässä threadissa esitellyistä kaupoista:

DvdBoxOffice: Yleensä tuotteeet tulevat viidessä päivässä suomeen. Paketeissa ei ole oikeita merkintöjä, joten menevät tullista siististi lävitse. Jos peliä ei löydy yhtiön varastoista, saattaa kestää parikin kuukautta pahimmassa tapauksessa ennen kuin saat tuotteen itsellesi. Postimaksuja ei ole.

DVDSoon:DVDLate olisi kyllä paljon parempi nimi. Hinnat ovat loistavia, mutta DVDSoon ei pidä pelien suhteen kovinkaan suurta varastoa. Seurauksena on vääjämättä se, että pelejä ei lähes koskaan lähetetä heti. Lisäksi jos perut tuotteen tilauksen, et saa rahojasi takaisin vaan saat ns. DVDSoon luottoa joka on pakko käyttää DVDSoonin tuotteisiin. Postimaksut viisi CAD:ia per levy. Levy tulee viidessä päivässä tänne. Paketeissa oikeat hinnat, joten tulliin napsahtaa jos ylittää tullirajan.

Videogameplus.ca:VGP+:n hinnat saattavat olla korkeammat kuin muissa kaupoissa, mutta tuote yleensä lähtee heti samana päivänä tulemaan (paras ennätys oli 3 minuuttia tilauksen jälkeen). Postimaksut määritellään tuotekohtaisesti, mutta peleille ne ovat viisi CAD:ia. Eivät lähetä pöytäkonsoleita, mutta taskulaitteet (GBA, PSP ja DS) tulevat tännekin (tosin vain kuriirilla jolloin napsahtaa tulliin). Pelien paketteihin ja kuitteihin laitetaan väärät tiedot, joten tulliriskiä ei ole. Paketit tulevat yleensä viidessä päivässä.
 
Ylös Bottom