Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

USB Headsetit PS2:een

Melankolistaja

New Member
Olisin kysellyt, että mitkä USB Headsetit toimivat PS2:ssa, kun jostain olen kuullut juttua, että kaikki eivät toimisi. Mulla on nyt mennyt kaksi USB headsettiä hajalle, Socom1:n mukana tullut Logitechin ja toinen Logitechin Socom2:ta varten valmistama headsetti, jota en kuitenkaan hankkinut samalla, kun ostin S2:n, vaan ostin sen Euroopan reissulla Saksasta. Haluaisin vain tietää, löytyykö pleikkarille mitään kestävämpää headsettiä, kun ei oikein kiinnostaisi maksaa tuollaisesta samanlaisesta headsetistä, mikä meni juuri rikki, taas päälle 30 euroo kun se saattaa taas hetken päästä hajota.

PS. Muistan, että joskus Nisu kertoi hankkineensa uuden headsetin ulkomailta, joka myös toimii. Olisin kiitollinen, jos Nisu kertoisit minkälainen se on ja mistä sen hommasit.

Vastaus: USB Headsetit PS2:een

Gamemastah sanoi:
Olisin kysellyt, että mitkä USB Headsetit toimivat PS2:ssa, kun jostain olen kuullut juttua, että kaikki eivät toimisi. Mulla on nyt mennyt kaksi USB headsettiä hajalle, Socom1:n mukana tullut Logitechin ja toinen Logitechin Socom2:ta varten valmistama headsetti, jota en kuitenkaan hankkinut samalla, kun ostin S2:n, vaan ostin sen Euroopan reissulla Saksasta. Haluaisin vain tietää, löytyykö pleikkarille mitään kestävämpää headsettiä, kun ei oikein kiinnostaisi maksaa tuollaisesta samanlaisesta headsetistä, mikä meni juuri rikki, taas päälle 30 euroo kun se saattaa taas hetken päästä hajota.

PS. Muistan, että joskus Nisu kertoi hankkineensa uuden headsetin ulkomailta, joka myös toimii. Olisin kiitollinen, jos Nisu kertoisit minkälainen se on ja mistä sen hommasit.
Alkaa kohta tuntua että noi headsetit ei kestä yhtään,kun todella monella se on mennyt vähintään 1 kerran rikki,minulla nyt 3 mennyt.Viemeksi en edes tehnyt mitään,se meni itsestään ja nyt on takuussa...

Kumma juttu. Minulla kun ei ole tullut tuohon ensimmäiseenkään mikkiin vielä mitään vikaa. Ostin sen viime vuoden heinäkuussa ja varsinkin viime kesällä ja syksyllä tuli pelattua aika kiitettävästi tuota socomia, mutta headset on vieläkin kuin uusi. Pitäkää ihmiset parempaa huolta tavaroistanne, niin ei mene rikkikään niin helposti :p

Lloope sanoi:
Kumma juttu. Minulla kun ei ole tullut tuohon ensimmäiseenkään mikkiin vielä mitään vikaa. Ostin sen viime vuoden heinäkuussa ja varsinkin viime kesällä ja syksyllä tuli pelattua aika kiitettävästi tuota socomia, mutta headset on vieläkin kuin uusi. Pitäkää ihmiset parempaa huolta tavaroistanne, niin ei mene rikkikään niin helposti :p
No ei se ihan siitä johdu, koska mulla ainakin kävi sillain, että kesken mapin alkoi kuulua muille mun mikistä suhinaa ja sitten meni kokonaan se puhumismahdollisuus. Nyt neljän päivän aikana olen sen saanut toimimaan aina hetkittäin, mutta sitten se menee taas hajalle. Se mikki on sillain hajalla, että kuulen, mitä muut puhuvat, mutta ne ei kuule mua. Ja alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että niissä mikeissä on joku vikana, koska voisin tästä suoralta kädeltä nimetä lähemmäs 20 Socom-pelaajaa, joilla mikki on mennyt hajalle.

HEI! Tarviin uuden mikin Socomiin (vanha lentänyt liian monta kertaa seinään ;) ),
niin saako jostain sellasen mikin mikä tuli Socom2 mukana sen EI siis tarvitse olla stereo mikki.

-kiitos :)

Foxi sanoi:
HEI! Tarviin uuden mikin Socomiin (vanha lentänyt liian monta kertaa seinään ;) ),
niin saako jostain sellasen mikin mikä tuli Socom2 mukana sen EI siis tarvitse olla stereo mikki.

-kiitos :)

Ainakin konsolinetissä tuota näyttäisi olevan. Tosin aika suolaiseen 39e hintaan. Tosin tuolla hinnalla taisin itsekin sen hankkia (ostin mikin ja itse pelin erikseen).

Pitäkää ihmiset nyt niistä mikeistänne parempaa huolta, niin ei tarvitse ostaa uusia. Headsettejä ei yksinkertaisesti ole tarkoitettu seinää vasten lentelyyn :)

Noni, uusi mikki laitettu tilaukseen!! :) -kiitos neuvosta!

Tulin just Prismasta, ja siellä oli Creativen mikki 19.90.

Gamemastah sanoi:

Anteeksi kun tulee vastaus vasta nyt, mutta en muista hankkineeni headsettiä ulkomailta joten erehdyit henkilöstä. Aikeissa oli kyllä eräässä vaiheessa päivittää rikkoontunut xbox-headsetti tälläisellä mallilla :)

Ylös Bottom