Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uskaltaako antaa pienempien pelata....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wl@n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wl@n

New Member
Niin...että uskaltaako antaa perheen pienempien pelata ohjaimella?
pahoja muistoja tulee n64 löystyvästä tatista! :) onko tatti saman oloinen cubellaki???

Ilmeisesti cuben tatit eivät löysty, koska ne ovat sellaisen "kuulan" päällä. N64:llä tatit löystyivät aivan liian helposti, olen kuluttanut kaksi ohjainta käytännössä pelikelvottomiksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ilmeisesti cuben tatit eivät löysty, koska ne ovat sellaisen "kuulan" päällä. N64:llä tatit löystyivät aivan liian helposti, olen kuluttanut kaksi ohjainta käytännössä pelikelvottomiksi.
No ei toi aivan totta ole. Mulla on kaksi ohjoainta jotka on n.2 kk. vanhoja ja yks 5 pvää vanha, ja eron huomaa kyllä!Siis ei yhtä rajusti kuin N64sella, mutta eipä noikaan varmaan ikuisuuksia kestä,(varsinkaan TelpeFionilla, se tappoi n64ohjaimensa älyttömän nopeasti:D Mun on vielä jotenkin toimintakunnossa.)

Itse olen pelannut päiväkausia N64:lla jo pelkästään Perfect Darkia enkä ole yhtään ohjainta saanut huonoon kuntoon. Analogitatti on kaikissa ohjaimissani edelleen aivan uuden veroinen. Näin myös kavereillani. Miten sen voi saada niin huonoon kuntoon? Kuinka väkivaltaisesti te sitä väännätte? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Itse olen pelannut päiväkausia N64:lla jo pelkästään Perfect Darkia enkä ole yhtään ohjainta saanut huonoon kuntoon. Analogitatti on kaikissa ohjaimissani edelleen aivan uuden veroinen. Näin myös kavereillani. Miten sen voi saada niin huonoon kuntoon? Kuinka väkivaltaisesti te sitä väännätte? :D
Ihmettelen samaa, ohjaimet(ennenkuin möin konsolin pois) olivat kaikki kolme hyvässä kunnossa. Konsoli ostettu -97...eli joko käyttötottumuksissa tai ohjainten laatuhaitarissa heittää pahasti. Muuten ei näin isoa mielipide-eroa voi tulla.

...Tai sitten ollaan Tonpan kanssa niin "neitipelaajia". :D

No se itse pelaaminen ei mua häiritse kunhan ne ei hakkaa sitä ohjainta lattiaan tms. Pelit pistän kyllä mieluusti itse paikalleen ja muutenkin pidän ne pelilevykkeet pikkutuholaisten ulottumattomissa.

juups...eli voi vähän löystyä mutta ei (ehkä) yhtä pahasti ku n64:jällä...Itselläni pysy vuoden tatti täydellisessä kunnossa kun en painanu sitä koskaan ihan pohjaan ku pelasin enkä muutenkaa runklannu edestakaisin! (ois se varmaan siitäki eteenpäin pysyny mutta sitte kun möin serkulle joilla on pienempiä niin jo oli tatti parissa viikossa löystyny täysin käyttökelvottomaksi!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Miten sen voi saada niin huonoon kuntoon? Kuinka väkivaltaisesti te sitä väännätte? :D
Noh, on tullut pelattua Mario Partya ja Track & Fieldin moukarinheittoa, jos se sanoo mitään...

Noh, on tullut pelattua Mario Partya ja Track & Fieldin moukarinheittoa, jos se sanoo mitään...

Myy mulle tuo Track & Field! Maksan hyvin! Todella hyvin! Pistä privaa!!!

ei löysty mutta ei löystynyt pleikkarinkaan tatit

on ollut pleikkari jo monta vuotta mutta vielä on uuden veroiset ja kaverilla kävin testaamas kutioo eikä kuulemma löysty just niitten kuulien takia:o

Hohoo, ei kai?
Kun meiltäkin löytyy vaan 3 eri Mario Party sarjaa...:p
Eihän ne kuluta oollenkaaan*köh*bullshit*köh*:D

Itse ainakin teen varotoimina pelien vaihdot(varsinkin cd-pohjaisissa koneissa), pelin alkuun laittamisen(jottei pennut pääse säätelemään niitä pilalle) ja otan muistikortin pois jottei ne edes vahingossa mene koskemaan siihen. Sitte vielä ohjain elmukelmuun ja kokoaikainen vahdinta niin eiköhän niiden voi antaa pelata.

kyllä uskoisin että voi antaa pikkusten pelata

ittellä on 1 sisko ja 3 villiä veljee parikertaa on tullut pleikkari alas mutta on ollut oma vika kun jätin ohjaimet lattialle lojumaan kun en jaksianut keriä niitä rullalle ja pikkuveli kompastu niihin mutta ei ainakaan ole mitään konsoliani rikkonut pelaamalla ja cd:n vaihto sujuu niillä ihan hyvin tai ei niistä pelaa kun yxi joka on 4 vuotias kohta viis vuotta

------------------------------------------------------------------------------------omistaa pelikuution vasta kesäloman jälkeen:D

Eivät löysty. Tekniikka samantyyppinen kuin dualshockissa. N64ssä analogiset olivat vain todella tarkat, mutta vähän menivät ajan myötä käyttökelvottomiksi. Itsellä 2/6 ovat käytännössä romua ja vielä 3/4 kunnossa olevista huonona.

Ylös Bottom