Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No ei toi aivan totta ole. Mulla on kaksi ohjoainta jotka on n.2 kk. vanhoja ja yks 5 pvää vanha, ja eron huomaa kyllä!Siis ei yhtä rajusti kuin N64sella, mutta eipä noikaan varmaan ikuisuuksia kestä,(varsinkaan TelpeFionilla, se tappoi n64ohjaimensa älyttömän nopeastiLainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ilmeisesti cuben tatit eivät löysty, koska ne ovat sellaisen "kuulan" päällä. N64:llä tatit löystyivät aivan liian helposti, olen kuluttanut kaksi ohjainta käytännössä pelikelvottomiksi.
Ihmettelen samaa, ohjaimet(ennenkuin möin konsolin pois) olivat kaikki kolme hyvässä kunnossa. Konsoli ostettu -97...eli joko käyttötottumuksissa tai ohjainten laatuhaitarissa heittää pahasti. Muuten ei näin isoa mielipide-eroa voi tulla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Itse olen pelannut päiväkausia N64:lla jo pelkästään Perfect Darkia enkä ole yhtään ohjainta saanut huonoon kuntoon. Analogitatti on kaikissa ohjaimissani edelleen aivan uuden veroinen. Näin myös kavereillani. Miten sen voi saada niin huonoon kuntoon? Kuinka väkivaltaisesti te sitä väännätte?![]()
Noh, on tullut pelattua Mario Partya ja Track & Fieldin moukarinheittoa, jos se sanoo mitään...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Miten sen voi saada niin huonoon kuntoon? Kuinka väkivaltaisesti te sitä väännätte?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Noh, on tullut pelattua Mario Partya ja Track & Fieldin moukarinheittoa, jos se sanoo mitään...
Hohoo, ei kai?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Noh, on tullut pelattua Mario Partya ja Track & Fieldin moukarinheittoa, jos se sanoo mitään...