Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uskotko?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Ei tarvitse spekuloida kun tietää ettei Jumalaa ole :p
Miten voit puhua siitä jos sitä ei ole? Sanotaanko nyt että Aku Ankka on olemassa, se ei ehkä ole (ehkä :D) elävä ankka, mutta sarjakuvalehden sivuilla se on olemassa. Jumala taas ihmisten päässä ja kirjojen sivuilla tekstinä.
Ainiin, tänään kolmosen teinisarjassa selvisi että Jumala on nainen. Herramme vapahtajamme on nainen.
En nyt muista sarjan nimeä, sori.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Miten voit puhua siitä jos sitä ei ole? Sanotaanko nyt että Aku Ankka on olemassa, se ei ehkä ole (ehkä :D) elävä ankka, mutta sarjakuvalehden sivuilla se on olemassa. Jumala taas ihmisten päässä ja kirjojen sivuilla tekstinä.
Ainiin, tänään kolmosen teinisarjassa selvisi että Jumala on nainen. Herramme vapahtajamme on nainen.
En nyt muista sarjan nimeä, sori.
Asiallista viisastelua. :cool:

Sen sarjan nimi on Suositut. Hyvää matskuu. :D
 
Olen käynyt riparin ja menin vielä isoseksi, mutta olen vain löytänyt sen, että uskon yhä vähemmän taivaaseen ja Jumalaan (= siis kolmiyhteisen Jumalan isään Jeesukseen uskon)
Jeesuksen sen sijaan uskon sillä tavalla, että uskon vahvasti, että hän on ollut olemassa tehnyt temppuja ristiinnaulittu ja haudattu ja ryöstetty haudasta.
Kirkko väittää, että Jeesuksen ruumis nousi taivaaseen, mutta minä en usko siihen.
Samalla olen myös lisää kiinnostunut ev. lutista, vaikka en usko niiden pääasiaan, että taivas on olemassa.
Uskon siihen mihin tahdon, mutta silti käyn ev. lutin jumalanpalveluksissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Ainiin, tänään kolmosen teinisarjassa selvisi että Jumala on nainen. Herramme vapahtajamme on nainen.
En nyt muista sarjan nimeä, sori.
Kyllähän se selvisi jo Dogmassa. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Mutta miten sitten suu pannaan, jos helvetin liekeissä palat?
En nimittäin olisi koskaan niin varma asiasta... :D


mielummin siellä kun "Taivaan" portilla odottelemassa pietaria.
(mä eroon kirkosta heti kun voin, sillä en ala maksaan veroa kirkolle.)
 
Ylös Bottom