Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uudet koneet, vanhat pelit!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kalubo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kalubo

New Member
Mitä mieltä olet siitä, että samoja vanhoja pelejä uudelleen julkaistaan GBA:lle? Esim. Mariot, Zelda jne.
 
No ei niin olekaan. Mutta pointtini on, että olishan se kiva saada jotain uusiaki Mario pelejä GBA:lle.
 
Gba:lle han vejetään pelejä suoraan nessiltä, vois olla että kustannuksetki on paljo pienemmät kun peli on jo valmiiksi tehty, niin miksei sit hinta oo pienempi!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Nintendo osoittaa jälleen kerran olevansa rahastusyritys.

Joo vievät minunkin rahat jatkuvasti....

... ei vaan on tainnut sulla mennä hyväntekeväisyys ja liiketoiminta sekaisin. Toiseksi monet muut firmat ovat myös julkaisseet uudelleen pelejä GBA:lle (Final Fight, Super Ghouls 'n Ghosts, Contra taitaa olla tulossa yms.)

Ihmiset ovat valmiita maksamaan, vaikka olen samaa mieltä että uudelleen lämmitettyjen pelien hinnat voisivat olla alhaisemmat. Mutta kyllä mä olen ilmeisesti valmis maksamaan täydenkin hinnan, koska olen ostanut näitä uudelleenjulkaisuja esim. Mario Advance 2 & 3 ja vieläpä nauttinut näistä! Nyt joku juo Japanissa sakea meikäläisen rahoilla!

Niin ja nuo ovat ainakin mun asteikolla vuoden parhaat tasoloikat, vaikka Ratchet & Clankia en ole kokeillut... Blinxin kanssa taas ei, arvostelujen perusteella, kannata joutua samaan huoneeseen.

Zeldakin on ihan tervetullut, varsinkin matkoilla hyvä pitkäkestoinen peli. Rahastusta on mun mielestä konsoleiden myynti erikseen kaikesta esim. muistikortit, toinen ohjain, peli, RGB-piuhat... nuo ovat välttämättömiä tai lähes välttämättömiä, siksi on huijausta painaa hinta alas myymällä melkeinpä puolikas tuote (jos vähän kärjistetään). Ei voi olla rahastusta julkaista pelejä uudelleen täyteen hintaan, koska mun tai sun ei ole niitä pakko ostaa- voit ostaa Advance Warsin, Castlevaniat tai Mario Kart: SC:n ja nauttia täysin uusista peleistä (äänestää rahoillasi täysin uusia pelejä siis). Jos taas olet mennyt ostamaan uudelleenjulkaisuja ja nyt huomaat firman rahastaneen sinua, koska pelasit peliä SNES:llä, niin suosittelen itsetutkiskelua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom