Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi 28" WS-tv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakkerton
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kumma kun kaikki muut ovat neuvoneet minua menemään nimenomaan liikkeisiin katsomaan tv:itä.

ja kaipa niitä ruutuja edes hiukan säädetään, sillä niitähän sinne mennään katsomaan, ja olishan se myyjä voinu siinä säädellä sitä sonyä/saloraa

ja tosta xboxvertailusta.

Njooh, yleensä ne testi-tv:t on vaan jotain 18" ja aina normi kaapelilla, mutta tajusin kyllä pointtisi.

T:Wombut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
kumma kun kaikki muut ovat neuvoneet minua menemään nimenomaan liikkeisiin katsomaan tv:itä.

ja kaipa niitä ruutuja edes hiukan säädetään, sillä niitähän sinne mennään katsomaan, ja olishan se myyjä voinu siinä säädellä sitä sonyä/saloraa

ja tosta xboxvertailusta.

Njooh, yleensä ne testi-tv:t on vaan jotain 18" ja aina normi kaapelilla, mutta tajusin kyllä pointtisi.

T:Wombut

Sehän siinä just hassua onkin, että näinhän sitä normaali ihminen (tai mies) ajattelisi, että kuvaa siellä demotaan ja säädöt on parhaimmillaan. Karu totuus on kuitenkin toinen ja ilmeisesti ainoa tarkoitus on esitellä töllöjen ulkomittoja ja -näköä sille hallitukselle, joka sitten päättää että mikä tv se parhaiten siihen kodin sisustukseen sitten sopii...ja hintoja tietenkin.

onneksi tuo toimii molempiin suuntiin =) eli ei tainut olla Salorakaan sitten parhaimmillaan =)

njooh, varmasti sitten säätämällä siitä sonystä saisi paremman kuvan, mutta kun minulle riitti jo tuo saloran silloinen kuva mainiosti, niin vielä sitä säätämällä se on varmaankin enemmän kuin hyvä (hintaan nähden)

Sonyssä nyt kumminkin oli hintaa yli 500 euroa enemmän. Joo joo, laatu maksaa =))

Tuosta kuvan laadusta vielä senverran, että todellakin siinä mun vanhassa Sonyssä 25" vuodelta 8? (Analoginen stereo) oli kyllä parempi kuvanlaatu kuin uudessa 32" 16:9 lootassa... Mutta tietysti suuremmalla screenillä nuo häiriöt tietysti näkyvät paremmin. Muutenkin Sonyssä oli virheetön kuva (ei tyynyvääristymiä jne), kun taas omissa kakkostöllöissä (uudempia Saloroita) kuva on lievästi vääristynyt.

Onneksi Philipsi ei (ainakaan paljoa) kuvaa vääristä... :)

3 n k ! n E

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
onneksi tuo toimii molempiin suuntiin =) eli ei tainut olla Salorakaan sitten parhaimmillaan =)

njooh, varmasti sitten säätämällä siitä sonystä saisi paremman kuvan, mutta kun minulle riitti jo tuo saloran silloinen kuva mainiosti, niin vielä sitä säätämällä se on varmaankin enemmän kuin hyvä (hintaan nähden)

Sonyssä nyt kumminkin oli hintaa yli 500 euroa enemmän. Joo joo, laatu maksaa =))

Jokainen on tietysti vapaa tekemään omat valintansa...kerroinpahan nyt vain ihan yleiseksi tiedoksi ton jutun. Itseäni himottais kyllä skipata toi koko 16:9-telkun osto ja hankkia suoraan tykki vanhan töllöni kumppaniks. Masentaa, kun joku 36":nen maksaa niin tanasti ja kuva ei siltikään nyt niin kovin iso ole. Tykeissä on tietty omat ongelmansa, mutta iso kuva on aina iso kuva...

EDIT: Niin ja toi 500 ero ei varmasti ole kuitenkaan merkkien "saman tason" mallien välinen ero, vaan sony on varmasti ollut hippasen ylemmän pään malli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover

Itseäni himottais kyllä skipata toi koko 16:9-telkun osto ja hankkia suoraan tykki vanhan töllöni kumppaniks. Masentaa, kun joku 36":nen maksaa niin tanasti ja kuva ei siltikään nyt niin kovin iso ole. Tykeissä on tietty omat ongelmansa, mutta iso kuva on aina iso kuva...

Sonylla on hyva tykki 3000e. Mukana tulee viela kangas.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Onkos jollain kokemuksia tästä TX-28PK3 tv:stä. Gigantista saisi 799. Toisaalta tuon DK1:n saisi 609, mutta erityisesti, PK3:ssa oleva, flattikuva tuntuisi houkuttelevalta.
Onko flatscreen-kuva todellakin 200 arvoinen?

Itselläni on Finluxin 82F110 MC ja tyytyväinen olen. Kuvan laatu on ihan ok ja ominaisuudetkin ihan kohdallaan.
Mitä noihin liikkeiden kuviin tulee niin kannattaa myyjä sedältä kysyä, että tuleeko kuva boxin kautta vai ihan perinteisellä menetelmällä.
Useimmat töllöt virittävät itse itsensä ensi käynnistyksellä ja jos kuva tulee boxin kautta niin voi tehdä paremmin vertailua.

Ylös Bottom