Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi capcom vs snk ps3

mewgle

New Member
olisi todella hienoa saada uusi capcom versus snk ps3:selle netti pelillä ja rankingeilla varusteltuina. vaikka vain capcom vs snk2 mark of the millenium vähäsen muokattuna ladattavaksi psstoreen. itse olen suuri 2d mätkintäpelien ystävä ja tämä lämmittäisi suuresti.

jotai pienii online turnauksii olisi myös kiva pelailla. =) muita joita asia kiinnostaisi?
 
Vastaus: Uusi capcom vs snk ps3

siis onko tämä fantasiaa vai täyttä totta että CAPCOM vs SNK olisi tulossa PS3 ?
 
Vastaus: Uusi capcom vs snk ps3

fantasiaa, ajattelin vaa että olisiko täällä samanhenkistä porukkaa. voitas tehä joku adressi capcomille :D
 
Vastaus: Uusi capcom vs snk ps3

taitaa CAPCOM mennä aika tossa SF 4 tekemisessä ja CAPCOM vs SNK on se ongelma että puolet ukkoista on SNK omaisuutta ja kun SNK meni nurin niin en tiedä omistaako CAPCOM vai SNK Playmore ne oikeudet kyseeseen pelisarjaan
 
Vastaus: Uusi capcom vs snk ps3

Ei ole mitään kuulunut, eikä välttämättä kannata pidättää hengitystään.

XO:n ja PS3:n nettikauppoihin on tulossa Marvel vs. Capcom 2. Japanissa on tulossa Wiille Tatsunoko vs. Capcom: Cross Generation of Heroes.
 
Vastaus: Uusi capcom vs snk ps3

itse en niin paljoa marvel vs capcomist välitä mutta auttaa sekin ensihätään. toivottavasti capcom vs snk:llekki tulee samanlainen lisäys
 
Vastaus: Uusi capcom vs snk ps3

Ei ole mitään kuulunut, eikä välttämättä kannata pidättää hengitystään.

XO:n ja PS3:n nettikauppoihin on tulossa Marvel vs. Capcom 2. Japanissa on tulossa Wiille Tatsunoko vs. Capcom: Cross Generation of Heroes.

Loistavaaa!!!!:D
 
Vastaus: Uusi capcom vs snk ps3

on kyl =) vielä capcom vs snk kans sinne ja olen tyytyväinen
 
Vastaus: Uusi capcom vs snk ps3

joo todella saisivat sen capcom vs SNK taikka sen SNK vs CAPCOM: SVC Chaous niin olis maailma parempi paikka elää, taikka edes noita legendaarisia KOF "king of fighters" sarjan pelejä PSN olisin iki onnellinen mutta tuskin ^^
 
Vastaus: Uusi capcom vs snk ps3

Onkos tuohon Marvel vs. Capcomiin saatu mitään varmistusta? Käsittääkseni tuon tulo on ollut kuitenkin ainoastaan huhuasteella. Jos tulee nettipelin kera niin varmaan menee hankintaan, muuten jää kyllä hommaamatta. Mieluummin ottaisin kyllä nettipelillä varustetun SFA 3:n.
 
Ylös Bottom