Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Fable - huhut ja uutiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeveriS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
Uutta esittelyä. Päähahmon ulkonäkö on muuttunut aika paljon. Peli kyllä näyttää tosi hyvältä.

Siis kaikki pätkät tästä ollut hiton uskomattomia. Saaneet jotenkin, ainakin esitetyissä pätkissä, sen alkuperäisten pelien maagisuuden mukaan tähän. En malta odottaa. Ennakkotilaus vetämässä. Jos pelaisi alkuperäiset kolme ennen tämän saapumista.

Uutta esittelyä. Päähahmon ulkonäkö on muuttunut aika paljon. Peli kyllä näyttää tosi hyvältä.
Näyttää pirun hyvältä.

Mitä tulee hahmon ulkonäköön, niin miksi minulla on sellainen fiilis, että se olisi aika vahvasti muokattavissa ja siksi nyt monessa videossa hahmo on ollut eri näköinen. Välillä se on mies ja välillä nainen. Myös vaatetus vaihtuu aika radikaalisti. Uskon siis että hahmosta saa muokattua haluamansa näköisen. Toki voi olla että olen väärässä, mutta kyllä siellä vähintään mies- ja naisvaihtoehto pelattavalle hahmolle on.

Kyllä aidosti harmittaa että tämä siirrettiin syksystä sinne ensi vuoden puolelle. Toivottavasti vielä käyttävät ajan pelin hiomiseen että tästä tulee kunnon timantti kun saavat sen ulos. Todella hyvältä kyllä näyttää jo nyt. Tämä on ihan odotetuin peli itsellä.

Näyttää pirun hyvältä.

Mitä tulee hahmon ulkonäköön, niin miksi minulla on sellainen fiilis, että se olisi aika vahvasti muokattavissa ja siksi nyt monessa videossa hahmo on ollut eri näköinen. Välillä se on mies ja välillä nainen. Myös vaatetus vaihtuu aika radikaalisti. Uskon siis että hahmosta saa muokattua haluamansa näköisen. Toki voi olla että olen väärässä, mutta kyllä siellä vähintään mies- ja naisvaihtoehto pelattavalle hahmolle on.
Koska se on. Tässä on valittavissa se hahmo. En ole lukenut onko mitään muokkausmahdollisuuksia, mutta hahmon pystyy valitsemaan. Samahan se oli alkuperäisissäkin. Muokkasit pelihahmon vaatteilla, hiusmalleilla, tatuoinneilla jne.

Tällaista tietoa löytyi tekoälyn avustuksella:

Kehittäjien jakamien tietojen mukaan editori toimii käytännössä seuraavasti:

Valmiit pohjat liukusäätimien sijaan

Valmispäät (Presets):
Editorissa ei ole perinteisiä mikrotason liukusäätimiä (sliders), joilla hahmon silmien etäisyyttä tai leuan leveyttä voisi muokata millien tarkkuudella. Sen sijaan valitset hahmollesi mieleisesi kasvojen muodon useista erilaisista valmiista vaihtoehdoista.

Vapaa muokkaus:
Kun olet valinnut peruskasvot ja kehotyypin, voit muokata vapaasti seuraavia ominaisuuksia:
  • Ihonväriä
  • Hiustyyliä ja hiusten väriä
  • Partaa
  • Tatuointeja ja arpia
  • Äänivaihtoehtoja

Tällaista tietoa löytyi tekoälyn avustuksella:

Kehittäjien jakamien tietojen mukaan editori toimii käytännössä seuraavasti:

Valmiit pohjat liukusäätimien sijaan

Valmispäät (Presets):
Editorissa ei ole perinteisiä mikrotason liukusäätimiä (sliders), joilla hahmon silmien etäisyyttä tai leuan leveyttä voisi muokata millien tarkkuudella. Sen sijaan valitset hahmollesi mieleisesi kasvojen muodon useista erilaisista valmiista vaihtoehdoista.

Vapaa muokkaus:
Kun olet valinnut peruskasvot ja kehotyypin, voit muokata vapaasti seuraavia ominaisuuksia:
  • Ihonväriä
  • Hiustyyliä ja hiusten väriä
  • Partaa
  • Tatuointeja ja arpia
  • Äänivaihtoehtoja
Aika pitkälti siis sama kuin aikaisemmissakin.

Yksi hienoimpia ominaisuuksia Fablessa on se, että syöt lihaa ja juot kaljaa, lihoat. Kunpa tässä olisi mukana nuo ominaisuudet myös. :D

Edit. No eihän tuota ole mukana. Helvetin pettymys! Perun ennakkotilauksen.

Edit 2. Karmasysteemikin heitetty romukoppaan. Pitäisi ehkä hiukan perehtyä enemmän tähän peliin.

Okei, tuo combat näyttää ainakin sujuvalta. Vähän enemmän rupesi kiinnostamaan.

Sen verran omasta historiasta: ekan Fablen olen joskus pelannut läpi. Oli ihan jees, vaikkei mikään kummonen. Kolmonen ei sitten lähtenyt ollenkaan ja kakkosta olisin halunnut päästä pelaamaan, mutta en sitten päässyt. Eikä Xboxia ole enää, joten se jää pelaamatta.

Peli näyttää helvetin hyvältä ja hauskalta. Mutta eikö päähahmon voi luoda itse, ja netti-incel taistelijat sitten suuttuivat kun jossain demossa oli tehty ei seksilelun näköinen naishahmo?

Ylös Bottom