kissanpoika
Well-Known Member
Fable on tulossa myös Playstationille, mikäli peliä haluaa pelata:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Uutta esittelyä. Päähahmon ulkonäkö on muuttunut aika paljon. Peli kyllä näyttää tosi hyvältä.
Peli kyllä näyttää tosi hyvältä.
Näyttää pirun hyvältä.Uutta esittelyä. Päähahmon ulkonäkö on muuttunut aika paljon. Peli kyllä näyttää tosi hyvältä.
Koska se on. Tässä on valittavissa se hahmo. En ole lukenut onko mitään muokkausmahdollisuuksia, mutta hahmon pystyy valitsemaan. Samahan se oli alkuperäisissäkin. Muokkasit pelihahmon vaatteilla, hiusmalleilla, tatuoinneilla jne.Näyttää pirun hyvältä.
Mitä tulee hahmon ulkonäköön, niin miksi minulla on sellainen fiilis, että se olisi aika vahvasti muokattavissa ja siksi nyt monessa videossa hahmo on ollut eri näköinen. Välillä se on mies ja välillä nainen. Myös vaatetus vaihtuu aika radikaalisti. Uskon siis että hahmosta saa muokattua haluamansa näköisen. Toki voi olla että olen väärässä, mutta kyllä siellä vähintään mies- ja naisvaihtoehto pelattavalle hahmolle on.
Uutta esittelyä. Päähahmon ulkonäkö on muuttunut aika paljon. Peli kyllä näyttää tosi hyvältä.
En ole lukenut onko mitään muokkausmahdollisuuksia, mutta hahmon pystyy valitsemaan.
Joo, en hirveästi kuuntele, pikaisesti vaan selailen läpi kun en halua spoilaantua kuitenkaan. Haluan vain nähdä miltä maailma näyttää.Ihan tuossa videossakin mainitaan ohimennen mm. parturi, tatuointiliike ja vaatturi, joten uskoisin hahmon olevan laajasti muokattavissa.
Aika pitkälti siis sama kuin aikaisemmissakin.Tällaista tietoa löytyi tekoälyn avustuksella:
Kehittäjien jakamien tietojen mukaan editori toimii käytännössä seuraavasti:
Valmiit pohjat liukusäätimien sijaan
Valmispäät (Presets):
Editorissa ei ole perinteisiä mikrotason liukusäätimiä (sliders), joilla hahmon silmien etäisyyttä tai leuan leveyttä voisi muokata millien tarkkuudella. Sen sijaan valitset hahmollesi mieleisesi kasvojen muodon useista erilaisista valmiista vaihtoehdoista.
Vapaa muokkaus:
Kun olet valinnut peruskasvot ja kehotyypin, voit muokata vapaasti seuraavia ominaisuuksia:
- Ihonväriä
- Hiustyyliä ja hiusten väriä
- Partaa
- Tatuointeja ja arpia
- Äänivaihtoehtoja
Peli näyttää helvetin hyvältä ja hauskalta. Mutta eikö päähahmon voi luoda itse, ja netti-incel taistelijat sitten suuttuivat kun jossain demossa oli tehty ei seksilelun näköinen naishahmo?Uutta esittelyä. Päähahmon ulkonäkö on muuttunut aika paljon. Peli kyllä näyttää tosi hyvältä.
Ei tietoa miten laaja pelin hahmotyökalu on.Peli näyttää helvetin hyvältä ja hauskalta. Mutta eikö päähahmon voi luoda itse, ja netti-incel taistelijat sitten suuttuivat kun jossain demossa oli tehty ei seksilelun näköinen naishahmo?
Minä itse oletin heti että hahmon saisi itse luoda alussa. Toivotaan että näin onEi tietoa miten laaja pelin hahmotyökalu on.
Näin onkin.Minä itse oletin heti että hahmon saisi itse luoda alussa. Toivotaan että näin on
Hienoa, saan tehdä taas jonkun epämuodostuneen mörönNäin onkin.