Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi iMac G5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Puhetta edellisestä iMac-mallista.

Inertia sanoi:
Missä olet päässyt laitteen näkemään?
Heh taisi tulla (taas) väärinymmärrys. Luulin, että tarkoitit tuota edellistä iMaciä (siis sitä puolipampulaa lätyllä).
Tuo uusi alkaa pikkuhiljaa näyttämään paremmalta ja ehkäpä sen pääsee näkemään piankin livenä, jos saan tuota tyyppivikaista iBookkiani taas viedä kohta huoltoon (olisi kuudes kerta).

Vastaus: Uusi iMac G5

Nätti kone kuten edeltäjänsäkin, eikä edes hinnalla pilattu. Jos "pöytäkonetta" kaipaisin, niin tuosta iBookini saisi hyvän kaverin :p

Oliver,

Mitäs vikoja siinä Omenassa on ollut?

feldon sanoi:
Mitä tulee uuteen iMacciin, olen epäileväinen, kun kaikki munat pannaan samaan koriin.Jotenkin vaan pelottaa, että jos yksikin komponentti falskaa, niin koko kone pitää viedä huoltoon.

Uuteen iMac G5 voi vaihtaa melkein kaikki osat itse kotona

Wizard sanoi:
Oliver, Mitäs vikoja siinä Omenassa on ollut?
Tämä. Koskee vain tiettyä sarjaa.
Viimeksi toimi noin puoli vuotta, kunnes taas pimeni. Sitä ennen hajoili noin kuukauden välein. Onneksi se on kannettava. :rolleyes:

Oliver sanoi:
Tämä. Koskee vain tiettyä sarjaa.
Viimeksi toimi noin puoli vuotta, kunnes taas pimeni. Sitä ennen hajoili noin kuukauden välein. Onneksi se on kannettava. :rolleyes:

Minulla oli sama ongelma, Applen politiikkaan kuuluu antaa uusi kone kolmannella huoltokerralla. Sanot sinne suoraan, että nyt et enää kestä tällaista kohtelua ja haluat uuden koneen. Minä sain jotakuinkin noilla sanoilla 14" G4:n 12" G3:n tilalle.

Voisi olla HTPC:nä näppärä. Monikanavaääni vain pitäisi saada vahvarille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Se on G4.

Kaveri osti itsellensä tuollaisen, pitänee käydä tyypittämässä kunhan posti sen hänelle kantaa.

Mac Minä on kyllä tullut viimeisen 24 tunnin aikana kuolattua aivan liikaa. Tuo olisi loistava kone tutustua Mac-maailmaan. Leluksi vaan vähän kallis. Sen sijaan käyttökoneeksi hinta on aivan uskomattoman pieni pakollisen varustelunkin jälkeen (512 MB rammia jne).

Ongelmana minulla on vain ollut keksiä Mini Macille käyttöä, koska pääkoneena toimiva PC on vielä liian nykyaikainen uusittavaksi (ja iMac 20" näytöllä on kuitenkin paljon parempi pääkoneeksi jo tehojensa puolesta). Mutta ei hätää, tähän mennessä olen keksinyt Mac Minin käyvän jo tässäkin threadissa mainituksi htpc.. htmaciksi, tai sitten voisin korvata PII-palvelinkoneeni tuolla. Vielä kun olisi rahaa ostaa moinen "ongelma" kotiin :p

Ylös Bottom