Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi peli Amusement Visionilta

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://nintendo.cloudchaser.com/news/index.php?view=385

--
Toshiro Nagoshi, president of Sega's Amusement Vision has revealed that the company has a secret game in development to be released later this year. No word on which game it is but we would speculate a conversion of Planet Harriers or a new Daytona title.
--

Daytona, Space Harrier, Nights 2... vasta nyt Sega alkaa hemmotella meitä Nintendo-pelaajia toden teolla!

:D

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Daytona, Space Harrier, Nights 2... vasta nyt Sega alkaa hemmotella meitä Nintendo-pelaajia toden teolla!

Jos Sega haluaa hemmotella niin saisi tulla tuo Shenmue 1 tai 2... Kun tuollaistakin luin jostain että on tulossa Cubelle. Ja toisella sivulla luki että Shenmue 2 tulee X-Boxille! huoh... ota tuosta nyt selvää... :(

Re: Re: Uusi peli Amusement Visionilta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Jos Sega haluaa hemmotella niin saisi tulla tuo Shenmue 1 tai 2... Kun tuollaistakin luin jostain että on tulossa Cubelle. Ja toisella sivulla luki että Shenmue 2 tulee X-Boxille! huoh... ota tuosta nyt selvää... :(

Itse sanoisin että uusi Daytona tai Nights olisi aikamoista herkuttelua jos se vain GameCubelle saataisiin. Shenmue 2 sensijaan on yksinoikeudella Xboxille Eurooppaa lukuunottamatta, jossa peli ilmestyi myös Dreamcastille.

- Esa

Re: Re: Re: Uusi peli Amusement Visionilta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Itse sanoisin että uusi Daytona tai Nights olisi aikamoista herkuttelua jos se vain GameCubelle saataisiin. Shenmue 2 sensijaan on yksinoikeudella Xboxille Eurooppaa lukuunottamatta, jossa peli ilmestyi myös Dreamcastille.

- Esa

Ilmestyi muuten Japanissakin, elikkä on vaan Amerikan yksinoikeus kakkososalla. Mutta eipä se vielä mitenkään järisyttävä ole ollut mitä olen sitä ehtinyt pelailla, ihan kiva, mutta selvästi jäänyt muiden pelien (ICO) taka-alalle.

Hmm, Amusement Vision vai? Arvelisin, että peli olisi Planet Harriers, koska tämä peli jo kertaalleen julkistettiin Cubelle. Muita mahdollsia pelejä olisivat: uusi Daytona, SpikeOut tai SlashOut (kaksi edellistä on loistavia mättöpelejä). Mutta ei kummiskaan NiGHTS, koska pelihän on Sonic Teamin käsialaa.

Ylös Bottom