Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi PSP-malli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uusi PSP-malli

Tuli tänään sitten itekkin poistettua kyseinen laite kaupan hyllyltä mukaan. Pienen testailun jälkeen täytyy olla kyllä todella tyytyväinen ostokseen. Ensimmäiseksi PSP peliksi tuli hankittua Ratchet & Clank: Size Matters, joka sekin vaikuttaa oikein kelpo peliltä. Täytyy varmaan pikimiten hakkia myös Vice City Stories sekä toi MGS: Portable Ops, koska vaikuttavat kumpikin oikein hyville peleille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uusi PSP-malli

Tänään mä sen sain! Oon nyt pari tuntia tuolla läpräillyt, ja perusasiat ovat tulleet tutuiksi.

Mutta miten voin tehdä tuon PSP - tilin? En ole löytänyt mitään nettisivua, tai sellaista.
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Olen pelannu kummatkin läpi ja jos haluaa leppoisan pelin niin suosittelen tuota ratchettia ja jos haluaa jännitystä niin mgs. Itse pidin enemmän r&c:stä juonen hauskuuden takia. Tosin aika lyhyt peli oli. Tuplamoukuttimet rulettaa kaksipiippuisina!
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Onko tosta valkoisesta versiosta tullut mitään infoa? En tahdo vieläkään mustaa tai hopeaa kun ei sovi DS Liteni kanssa yhteen.:(
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Tosiaan PSP Slim & Lite TV Out on perseestä. ensinnäkin jos ostat tuon kompostiittikaapelin ja liität PSP telkkuun ja silloin voit vain katsoa kuvia ja videoita.Mutta et voi pelata PSP pelejä ja jos haluat pelata pelejä telkussa ja silloin tarvitset tuon komponenttikaapelin ja teleivion joka tukee progressive scania.
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Ittelläni on ollu nyt toi hopeinen Slim&Lite viikon ajan, ja hienohan se on. PES kutosta pelatessa huomas kanssa ton latausaikojen lyhenemisen, ja näyttö on ehkä vähän kirkkaampi. :D
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Itse hankin tuossa viime perjantaina slimin ja ihan näppärä vehjehän tuo on. Omistin siis vielä viime helmikuussa julkaisu psp:n mutta omaan hölmöyteen hajosi eli custom firmwareen.
Mutta niin - painoero selkeämpi ja umb luukku näppärämpi, ei räjähdä se luukku auki, kuten vanhassa. Mutta alan olemaan hieman pöpperössä, niin ei jaksa sen enempiä skrivailla, joten kokeilkaa itse.
Ai niin, yksi kuollu pikseli tässä omassa slimissä, vanhassa pyöreät nolla oli, kun oli vielä ehjä, mutta tuo pieni piste nyt meinaa mitää, hyvä jos huomaa. Mustassa taustassa erottuu paremmin, mutta nipin napin.

Eddy, et voi, ainakaan socomeita.
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

En ole ihan varma, että pitäisikö minun otaa vanha Psp käytettynä vai uusi..uutena.. Vanha malli olisi varmasti halvempi, mutta tuntuu kuitenkin typerältä ostaa vanhaa, vaikka uudistukset ovatkin niin pieniä..

Mitä mieltä olette?
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Itse en kyllä ole uutta versiota kaivannut. Tosiaan nuo uudistukset ovat melko turhanpäiväisiä mielestäni, joten ei siinä mistään paitsi jää jos vanhemman mallin ostaa.
Ellei nyt tahdo töllöstään katsella mokomia, mutta itse en kyllä ymmärrä miksi pitäisi.

Sitäpaitsi vanhakin malli on varsin vaikuttava vekotin vieläkin, eikä uusi kevyempi malli sen tasoa laske mihinkään. :)
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

The Great Samu sanoi:
Onko tosta valkoisesta versiosta tullut mitään infoa? En tahdo vieläkään mustaa tai hopeaa kun ei sovi DS Liteni kanssa yhteen.:(
Tilaa Amazon UK:sta, sillä valkoinen versio on jo saatavilla Britanniassa. Jostain luin (Wikipedia tms) että valkoinen versio tulisi muualle Eurooppaan helmikuussa 2008.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uusi PSP-malli

Tänään pitäisi saada PSP takaisin. Uusi tai vanha - 3 viikkoa se on takuussa ollut ja kauppa ei ole ilmoitellut mitää Itse eli itse pitäny soitella. Viimeinen laite mitä sieltä ostan. Mutta katsotaan nyt miten käy joudunko sen "viallisen" vai uuden hakemaan, mutta todella surkeaa palvelua.
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Mistä saisi Psp:n+pelin halvalla?
Verkkokauppa.comissa The Simpson bundle on 216. Onko kallista vai halpaa?
Joulun jälkeen olen aikeissa ostaa, kertokaas mistä olette bonganneet halvimmat hinnat...
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

aggzzu sanoi:
Mistä saisi Psp:n+pelin halvalla?
Verkkokauppa.comissa The Simpson bundle on 216. Onko kallista vai halpaa?
Joulun jälkeen olen aikeissa ostaa, kertokaas mistä olette bonganneet halvimmat hinnat...

Jos joulun jälkeen aiot PSP ostaa kannattaa aluksi tsekkailla tarjouksia, muuten suosittelisin ihan verkkokaupasta sen hankkimaan en ainakaan ole halvemmalla suomessa nähnyt.
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Kuinkas pitkään tuon PSP pitäisi olla ensilatauksessa? Ja voikos sitä räplätä ensi latauksen aikana.
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Itse annoin olla yön yli latauksessa ja kyllähän sitä voi räpeltää kesken latauksenkin, varsin mukavan pituinen johtokin siinä ettei tarvitse istua siinä nurkassa missä pistorasia on :D
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Itse ainakin pelailin laitteella kun tein ensilatausta.
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Joo ja kysyisin vielä, että onko normaalia että lataus valo sammuu noin 1h jälkeen ekalla lataus kerralla?
 
Vastaus: Uusi PSP-malli

Thilli sanoi:
Joo ja kysyisin vielä, että onko normaalia että lataus valo sammuu noin 1h jälkeen ekalla lataus kerralla?
Niinhän se tekee kännyköissä, yms, joten anna vain olla yön yli latauksessa, että akun käyttöikä on mahdollisimman pitkä. Eikä se haittaa vaikka se olisi puolipäivään asti latauksessa, koska eikös se ole yleensä joku 16 tuntia paljon akkujen pitäisi olla ensimmäisellä kerralla latauksessa.
 
Ylös Bottom