Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Resident Evil Online(?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuomas

Active Member
Kunnon online pelimuotoa olen kyllä tähän sarjaan odottanut ja Outbreak File 2:sta pelannut.Tyhmää vaan että capcom meni sulkee ne serverit euroopassa niin sen pelin itu meni siinä.Pienellä viilauksella (ei skenaarioita,vaan open ended city tutkittavana, ja satoja zombeja ala Dead Rising) olisi tässä ainesta hienoksi kokemukseksi,ja mieluiten jollain 8-16 pelaajan massiivisella nettipelillä varustettuna.Pelin pitäisi myös olla edelleen seikkailupainoitteinen eikä mikään tusinaräiskintä.Onko tulevasta pelistä tietoa?Esim File 3:sta?

Vastaus: Uusi Resident Evil Online(?)

Kannatan ideaa, kunnon vanhan tyylinen Resident Evil toimintaseikkailu verkossa! Ja pelissä olisi hyvä olla myös itse herra Shinji Mikamin kultainen kosketus:rolleyes: Outbreakit olivat aika kuraa näin suuren RE-fanin silmistä:( Ja todellakin se, että nettipeli painottuisi seikkailuun/puzzleihin ja toimintaa vähän vähemmän tyyliin RE1:)

mano sanoi:
Outbreakit olivat aika kuraa näin suuren RE-fanin silmistä:( Ja todellakin se, että nettipeli painottuisi seikkailuun/puzzleihin ja toimintaa vähän vähemmän tyyliin RE1:)
Kerkesitkö ees kokeilla Outbreakkia netissä kaveriporukassa?? Koska tuon tyylinenhän se juuri on. Jonkin verran actionia, mutta suurimmaksi osaksi hidastemposta puzzlejen ratkomista. Imo Outbreak 2 on paras (netti)peli mitä on tehty.

Myönnän, että en pelannut noita netissä ollenkaan, mutta jotenkin pelattavuus oli liian kankeaa ja olin hieman niiden peliytimeen pettynyt. Ainainen kiirus (virus kasvoi ruumissa) ainakin yksinpelissä pilasi kokonaisuuden lähes kokonaan:(

mano sanoi:
Myönnän, että en pelannut noita netissä ollenkaan, mutta jotenkin pelattavuus oli liian kankeaa ja olin hieman niiden peliytimeen pettynyt. Ainainen kiirus (virus kasvoi ruumissa) ainakin yksinpelissä pilasi kokonaisuuden lähes kokonaan:(
No sittehän tää on vähän kö arvostelis nettiräiskintöjä yksinpelin pohjalta.

Itsehän olen kans sarjan fani ollut jo vuodesta 1996 ja suomen kruunaamaton kuningas näissä :P tosiaan Outbreak ykköstä ja kakkosta paljo pelanneena tykkäsin niistä,mutta tuon skenaario rakenteen takia vähän kyllästyin.Olisi tosiaan ollut kivaa kun olisi kokonainen kaupunki (joka ei näin nextgen aikana oo homma eikä mikään) tutkittavana (wow what a man..city:)) ja pelaajat voisivat toki leikkiä yksinäistä sutta,mutta tiimeissä voisi myös liikkua.Rakennusten katoille ja sisälle pääsisi ja voisi vaikka katsoa alas jossa zombilauma on ahdistanu jonkun toisen umpikujaan jne. Itse ostaisin varmasti,vaikka kyllähän tuo vaatisi paneutumista.Eikös ole tulossa se joku city of dead mikä on fps kuvakulmasta ja siinä on nettipeli tms?

Muntu sanoi:
Mikä ettei, mutta 1677 signaatturia ei taida riittää...

tiedän mutta yrittänyttä ei laiteta.Jonkilainen tuommoinen open city tyyppinen seikkailu ja jännitysmäinen, " satoja zombeja karkuun/vastaan porukalla" peli olisi paikallaan.Joka tukisi voice chattia,olen aina halunnut tulla zombien syömäksi pelastaen sillä sankarimaisesti muut pelaajat :D

Jännä juttu kun minulla kävi viime perjantaina ihan sama idea, tosin ajattelin että tämä olisi FPS kaltainen peli. 8 pelaajaa joista 3 olis järeet aseet ja muut olisivat apujoukkoina joilla olisi erikoisuuksia parantamisessa, ammusten ja muiden tavaroiden kantamisessa tai tiirikoimassa auton tai talojen ja kaappien ovia, tosin näillä voisi olla vaikka magnumi siellä takataskussa itsepuollustukseksi. Kaupungissa olisi n. 4 ulos pääsyä joihin pitäisi päästä ennenkuin aika loppuisi (n.3 tuntia varmaan riitäisi), kävellen, autolla, helikopterilla:p ;) . Pystyisi päättää että millainen olisi vaikeusaste, ei kuitenkaan sillein että zombit ottais miljoona kutia vaan että kuinka paljon niitä tulee kerralla tai kuinka suurissa joukoissa ne tulee tai kuinka paljon on toimivia autoja saatavilla tai aseita, varusteita tai panoksia pitkin paikkoja. Vois olla niitä koiria taikka niitä mutantteja mitä näky viime RE:ssä. Oon kehitellyt hupaisat kuvaukset noille vaikeusasteille:) .

Tuomas sanoi:
Itsehän olen kans sarjan fani ollut jo vuodesta 1996 ja suomen kruunaamaton kuningas näissä :P tosiaan Outbreak ykköstä ja kakkosta paljo pelanneena tykkäsin niistä,mutta tuon skenaario rakenteen takia vähän kyllästyin.Olisi tosiaan ollut kivaa kun olisi kokonainen kaupunki (joka ei näin nextgen aikana oo homma eikä mikään) tutkittavana (wow what a man..city:)) ja pelaajat voisivat toki leikkiä yksinäistä sutta,mutta tiimeissä voisi myös liikkua.Rakennusten katoille ja sisälle pääsisi ja voisi vaikka katsoa alas jossa zombilauma on ahdistanu jonkun toisen umpikujaan jne. Itse ostaisin varmasti,vaikka kyllähän tuo vaatisi paneutumista.Eikös ole tulossa se joku city of dead mikä on fps kuvakulmasta ja siinä on nettipeli tms?

Täällä myös toinen fani, ihan vuodesta '96 alkaen:) Resident Evil kyllä räjäytti tajuntani ja sitten myöhemmin ostin Director's Cut version ja siinä tuli mukana legendaarinen RE2-demo, jota tuli kyllä tahkottua ennen kakkososan julkaisua aivan helkkaristi:p Oi niitä aikoja!

Tuomas sanoi:
tiedän mutta yrittänyttä ei laiteta.Jonkilainen tuommoinen open city tyyppinen seikkailu ja jännitysmäinen, " satoja zombeja karkuun/vastaan porukalla" peli olisi paikallaan.Joka tukisi voice chattia,olen aina halunnut tulla zombien syömäksi pelastaen sillä sankarimaisesti muut pelaajat :D
Sitten Left 4 Dead on sinulle. Siinä on tuo kaikki mainitsemasi, ja kaiken lisäksi se on hyvinkin realistinen (zombi voi purra jalan irti = kävely vaikeaa/mahdotonta ja niin edespäin).
Mutta nyt tais mennä oftopikin puolelle.

Kieltämättä se olis pirun hyvä idea, sen takia odotankin innolla tuota L4D:tä. Harmittaa kun en ikinä päässyt noita Outbreakkeja kokeilemaan, ja jos serverit on pois käytöstä niin ei niitä kumpaakaan sitten kannata ostaakkaan.

Ite oon tohon addressiin lisänny nimeni n. puol vuotta sitten. Ei oo näköjään kovin monta nimeä tullu lisää.

Ylös Bottom