Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi ruotsalainen retropelikauppa?!

Teppo_Holmqvist

New Member
Satuin juuri pari päivää sitten vahingossa löytämään ruotsalaisen retropeleihin erikoistuneen webkaupan nimeltä Retrosuperstore. Heillä näyttäisi olevan aika lystikkään laaja (vaikkakin) kallis valikoima CIB kuntoisia pelejä eri konsoleille. Koska retrokaupat ovat näinä päivinä harvinaisia, aloin tehdä pikkuisen tutkimusta liikkeestä. Kyseinen liike on vasta aloitettu tämän vuoden alussa ja googlettamisen avulla saatujen tietojen perusteella sillä tuntuisi olevan erittäin positiivinen maine ruotsalaisten pelisivustojen keskuudessa. Ja mikä parasta, liike lähettää pelejään minne tahansa pohjoismaissa. Onko kenelläkään kokemusta tästä kaupasta?

URL: http://www.retrosuperstore.com/webshop/
 
Vastaus: Uusi ruotsalainen retropelikauppa?!

Kyllähän tuolta monia retropelejä löytyy, mutta Ultima IX pelikin saisi olla niiden valikoimassa.. :(
 
Vastaus: Uusi ruotsalainen retropelikauppa?!

Jesu sanoi:
Kyllähän tuolta monia retropelejä löytyy, mutta Ultima IX pelikin saisi olla niiden valikoimassa.. :(

Heh. Minulla on kyseinen peli alkuperäisenä Jewel Casena kiekkoineen päivineen. Pakettia ei löydy. Paljonko tarjoat?* :)

* Kyseinen peli ei valitettavaa kyllä pöhää koneessani koska en löydä sen kanssa kunnolla toimivaa Glide Wrapperia. :(
 
Vastaus: Uusi ruotsalainen retropelikauppa?!

Ei näkynyt PC Engine-pelejä, vaikka laitteistoa siellä myytiinkin. Pöh.
 
Vastaus: Uusi ruotsalainen retropelikauppa?!

Aika helmee. On phantasy star nelonen smd:lle. ja sit kans 3d vääntöö sms:lle. onko joku tilannu tuolta? miten toimitukset?
Harmi ettei tuoltakaan löydy Sega Mark III + Fm. Ois helmee ku pääsis nauttiin fm popeist...
 
Vastaus: Uusi ruotsalainen retropelikauppa?!

Itse kyselin tuolta puolitoista vuotta sitten, että lähettääkö ne pelejä Suomeen ja silloin vastasivat kieltävästi. Pitää ottaa asiasta uudestaan selvää, kunhan saavat taas sivunsa pystyyn.
 
Vastaus: Uusi ruotsalainen retropelikauppa?!

Dramon sanoi:
Itse kyselin tuolta puolitoista vuotta sitten, että lähettääkö ne pelejä Suomeen ja silloin vastasivat kieltävästi. Pitää ottaa asiasta uudestaan selvää, kunhan saavat taas sivunsa pystyyn.


Konkurssi ...
 
Ylös Bottom