Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Seiken Densetsu?

Joop kaikennäköisiä työntekijöitä tuota projektia varten näyttäsivät olevan palkkaamassa. Itse ihmettelen kun siitä uudesta Chrono-pelistä ei ole vähään aikaan tullut mitään uutisia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq
Joop kaikennäköisiä työntekijöitä tuota projektia varten näyttäsivät olevan palkkaamassa. Itse ihmettelen kun siitä uudesta Chrono-pelistä ei ole vähään aikaan tullut mitään uutisia.

Se pelihän on fanien tekemä eikä square-enix:n, jos tiesit?
Toivotaan että seuraava seiken densetsu tulisi myös cubelle.
Hyviähän muut osat ovat olleet. :)
 
Vastaus: Uusi Seiken Densetsu?

Loistavia uutisia, että Seiken Densetsut, tai toisin sanoen Secret of Mana pelit saavat jatkoa. Onko tästä tullut mitään uutta tietoa, että mille koneelle tämä tulee? Jostain olen kuullut huhuja että Nintendo DS:lle. Tietty olisi parempi saada enemmän J-RPGeitä Gamecubelle. Jotenkin minua nuo käsikonsolit ei houkuttele. :(
 
Vastaus: Uusi Seiken Densetsu?

Seiken Densetsu 3 on about maailman paras peli =) Kun sain sen rommin joskus '98 tjsp niin eihän mitkään koneet jaksanu ees pyörittää niitä emuja..mutta se peli on oikeasti se minkä takia mä rupesin opettelemaan japania, vedin sen joku kolme kertaa läpi ennenkun Neil Corlettin patchi tuli, sittemmin läpivetocountti on jossain kymmenen kerran hujakoilla. Mutta eipä siihen nyt mene kun joku 10 tuntia oikeeta aikaa kun emuihin saa nykyää mukavasti vauhtia ja äijille sopivissa kohdissa levelin parissa minuutissa ;-)

Mana no Densetsu pleikkarille oli "ihan jees" mutta kyl SD3 voittanutta vielä haetaan. Tossa uudessa projektissa vois olla ainesta =)
 
Ylös Bottom