Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Entinen tanssimatto ei suostu enää toimimaan. Joku hakkeri tuon arvatenkin korjaisi kädenkäänteessä. Vaan kuten itellä ei oikeen kolvi pysy kädessä niin mielummin ostan uuden. Vaan mistä ja minkä?
Olen kuullut että Logic 3 tanssimatto olis hyvä? Pitääkö paikkansa? Mistä sellaisen voi ostaa?
Amazonista löytyy ainakin toi Logic 3. Se on ihan hyvä matto, mutta välillä se tuntuu ikävästi liukuvan jalkojen alta. Play.comissa myydään taasen Joytechin mattoa, mutta siitä ei ole sen enempää kokemuksia.
Sinun varmaankin kannattaisi käyttää googlea ja etsiä sitä kautta lisätietoa erilaisista matoista. Ainakin Ignition matoista olen kuullut paljon hyvää.
KARMAA!!! Mitkäs lätyt sulla oli? Eikös ne nyt ole ihan ok kestänyt?
Tosin kaikki pehmomatot ovat enämi tai vähempi kulutuskamaa ja kovat jätkät tilaa teräslankun vaikkapa Play-Asiasta .
Mulla on ne "viralliset". Ei ne kummoisetkaan ole, vaikka ovathan ne vielä ihan hyvin kestäneet - tosin ei niitä ole paljon vielä käytettykään.. Itse ainakin jättäisin pehmolätyt kauppaan ja hankkisin kovalätyn jos olisi tanssimatolle enempikin käyttöä - ja veikkaan että tulee vielä olemaan sitten jos/kun DDR-pelejä alkaa ilmestymään PAL-versioina tai markkinoille ilmestyy muita hyviä tanssipelejä.
Jos englanti ei tuota ongelmia niin kannattaa käydä tsekkaamassa DDR Freak -sivut ja sieltä löytyvä foorumi joissa löytyy DDR-peleistä ja kaikkeen niihin liittyvästä kosolti tietoa. Foorumissa on on ollut keskustelua varmaan kaikista markkinoilta löytyvistä tanssimatoista, ainakin varteenotettavista sellaisista. Jos haluaa kestävän/hyvän tanssimaton, tuo saitti on varmasti ykköstietolähteitä. Ja tässä askartelijoille mielenkiintoinen linkki