Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Xbox 360 60gigan malli vai uusi peli pc?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

GX

New Member
En tiedä oikein kumman ostaisi, mutta jos täällä osattaisiin neuvoa paremmin.

Uusi peli-PC pelaamista varten vai Xbox 360 60 gigan Premium-malli ja uusi hyvä teräväpiirtotelevisio Boksille teräväpiirtokuvaa varten. Kumpi järkevämpää? Kumman itse ottaisitte?

60 gigan malli Boksista riittäisi minulle mainiosti. En tarvitse Eliteä.

Otsikkoon unohtui laittaa, että uusi hyvä teräväpiirtotelevisio pitäisi samaan kauppaan tulla mikäli Boksiin päätyisin.

Minulle on hinta-laatusuhde tärkeää näissä asioissa.

Eli uusi Boksi 60 gigainen+uusi hyvä teräväpiirtotelevisio boksin pelien pelaamista varten vai uusi peli PC?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uusi Xbox 360 60gigan malli vai uusi peli pc?

No itse ainakin ostaisin boxin tai, niin mä ainakin tein. Ostin boxin 2007 kesällä silloin oli viel pc pelaamista varten, mutta ku boxi tuli niin en ole sen jälkeen pc pelannu mitään Pöytäkoneenki myin viime syksynä pois ja ostin läppärin tilalle. Boxin ostamisessa on se hyvä puoli et pelit näyttää aina hyvältä jos on vähintään hd ready telkku. Eikä tarvi olla koko aikaa rautaa uusimassa et vois pelailla.

Eli mun neuvo on osta boxi :) ja telkkari

Xbox360 ja HDTV.
Itse kun ostin nuo, ei PC pelit ole pahemmin kiinnostanut. Ainut mihin PC:tä tarvii, on MMORPG:it ja RTS:t (ehkä ei enää kohta niihinkään).
Jo pelkkä pelien varma toimiminen ja nopea aloitus (ei asennusta&säätämistä) on iso plussa boxille.

Minä myös telkun ja x0:n kannalla. Sen jälkeen kun siirtynyt ps3/x0 niin loppu pc:llä pelailut ja niin on pysynyt. Mennyt hermot siihen kun tuntuu että aina jotain säätöä niissä tai sitten pitää hommata parempia osia taas.

Konettakin käytän paljon mutta en vain pelaamiseen enään ollenkaan
Eikä ne pelailutkaan tule kalliiksi jos vain raaskii pelejä vaihdella sitten eteenpäin välillä :)

Konsolifinistä tota ei kannata kysyä. 1eriävä mielipide: osta pc ja siihen se fullhdtelkku.

Onko tiedossa teillä ketään sellaista ns. vannoutunutta PC-pelaajaa joka joskus tyyliin sanoi ettei ikinä koskisi konsoleihin ja niiden peleihin, mutta niin vain Xbox 360 teräväpiirtona tai ilman nähtyään olikin niin vaikuttava kokemus, että PC-pelaaminen sai jäädä ja hankki Boksin ja kenties HD-telkkarin?

Pakko sanoa että suurimmalla osalla vannoutuneista PC-pelaajista vaakakupissa painaa eniten "ilmaiset" pelit. :(

No ei ole ei, mutta PuuCee-maailmassa riittää että osaa ladata torrentin.
No juu, mutta kyllä tuota säätöä saa tehdä myös torrentin lisäksi molemmissa tapauksissa. PC:llä nyt ehkä pääsee jonkin verran helpommalla.

Minä myös telkun ja x0:n kannalla. Sen jälkeen kun siirtynyt ps3/x0 niin loppu pc:llä pelailut ja niin on pysynyt. Mennyt hermot siihen kun tuntuu että aina jotain säätöä niissä tai sitten pitää hommata parempia osia taas.

Yhdyn tähän täysin. Ei juurikaan ole tullut PC:llä pelattua muuta kuin pasianssia konsolien hankkimisen jälkeen. :)

PC jos siinä on rautaa koska sillä voit sitten pelata kaikkia PC pelejä oikeastaan..

Jos ei ole budjetista kiinni on PC tietysti parempi vaihtoehto, koska se on reilusti monipuolisempi. PC:llä saa suuremman resoluution, paremman ruudunpäivityksen ja voi pelata joko hiiri+näppis combolla tai padilla.

Jos siis vaadit ehdottoman tasaista ja korkeaa ruudunpäivitystä en voi suositella konsolia, koska useimmat pelit pyörivät ~30fps ja joskus jopa alle.

Itse pelailin ennen pc:llä, kunnes hommasin xbox360:n. Pelaamisen helppous se varmaankin on mikä konsolissa viehättää, nykyään kun en käytännössä pc:llä enää pelaile. Kehnompaan ruudunpäivitykseen tottui erittäin nopeasti vaikkakin tasainen sen täytyy edelleen olla, jotta pelistä voi nauttia.

Jos haluat vaivatonta pelaamista eikä hieman heikompi ruudunpäivitys häiritse on valintasi konsoli + lcd tv, muutoin peli PC. :)

itte nyt hommaisin boxin jo ihan pelivalikoiman takia. ei taida läheskään kaikki samat pelit tulla pc-raudalle.
pc:llä sitten etuna jos tykkää monkey islandin tapaisesta klikkailusta (jota itse ylistän kaikista eniten ja nämä pelit onneksi toimivat myös varsin nuhaisilla koneilla)

Vähiten hammastenkiristelyä tiedossa, kun otat sen Boksin. PC-pelien kanssa on aina ihme säätämistä detailien, frameraten, käyttiksen, virustorjuntaohjelmien, kopiosuojausten ym.. kanssa. Boksiin kun heität pelin, fps pysyy korkealla, detailit on aina 'täysillä' ja suu on messingillä.

PC on menettänyt pahasti otteen varteenotettavana pelialustana, nykyajan pelit suunnitellaan ensin konsoleita silmällä pitäen. PC:n sektori on simut, naksuttelut ja muut strategiapelit. Nämä genret ei minua kiinnosta enää tippaakaan.

Onhan se mukavampi pelata isosta televisiosta/valkokankaalta sohvalla maaten.

PC:n virka on olla lähinnä työkoneena ja surffilautana. Välillä joutuu starttaamaan ScummVM, Magic The Gathering: Duels of the Plainswalker tai satunnaisia peliherkkuja kuten The Tales of Bingwood.

Peli pc tietty.

1.Nykyään saa aika pirun hyvän koneen kohtuuhintaan.
2.Pc on teknisesti mennyt jo rankasti ohi, uudet pc pelit on aivan tajuttoman hyvän näköisiä.
3.Pelivalikoima on tietenkin huikea, ja hinnat alhaisempia.
4.Pc antaa mahdollisuuden niin monenlaisiin uusin pelikokemuksiin. (simulaatiot, kunnon strategiapelit, loputtomat määrät indie pelejä, muita loistopelejä on parin viime vuoden aikana tullut hirvittävät määrät.
5.Pc kelpaa niin moneen muuhunkin.
6.Kun taas alkaa boksi kutkuttamaan uudestaan, on varmaan hinta pudonnut vieläkin alhaisemmaksi, tämän hetken huippupelit jotka missaat saakin myös sitten jo huomattavasti halvemmalla.
7.Esim. COD sarjan pelit on paljon kivammat pc:llä, jo pelkästään parin loistavan modin takia. sama pätee moniin peleihin.
8.Last but not least.. Hiiri + näppis..

Mulla on jo muutaman kuukauden jälkeen sellainen olo että "boksi" on aika nähty.. tekis mieli myydä tuo 60gb malli + 30 peliäni ja vähän muuta ja sijoittaa ne tietokoneeseen..
(eipä silti että mitään tarvetta olisi pc:tä päivitellä mutta aina sitä tahtoo lisääää)
Forza 3 on melkein ainut syy etten ole jo myynyt koko vekotinta.

PC on menettänyt pahasti otteen varteenotettavana pelialustana, nykyajan pelit suunnitellaan ensin konsoleita silmällä pitäen.
Tämä on kyllä niin totta - ja ihan luonnollistakin, koska konsolipuolelta se pelien rahoitus tulee.

Onko tiedossa teillä ketään sellaista ns. vannoutunutta PC-pelaajaa joka joskus tyyliin sanoi ettei ikinä koskisi konsoleihin ja niiden peleihin, mutta niin vain Xbox 360 teräväpiirtona tai ilman nähtyään olikin niin vaikuttava kokemus, että PC-pelaaminen sai jäädä ja hankki Boksin ja kenties HD-telkkarin?

Sulla on vähän liian rankka fetissi tuohon TERÄVÄPIIRTOON. Mieti minkälaisia pelejä haluat pelata, ja tee valintasi sen perusteella. Strategiat, nettiroolipelit ja räiskinnät saattavat olla parempia (/helpompia) PC:llä, kun taas esim. urheilupelit toimivat paljon paremmin konsoleilla.

Ei laadukas grafiikka tee pelistä hyvää, vaan korkeintaan vähän mukavamman.

Sulla on vähän liian rankka fetissi tuohon TERÄVÄPIIRTOON. Mieti minkälaisia pelejä haluat pelata, ja tee valintasi sen perusteella. Strategiat, nettiroolipelit ja räiskinnät saattavat olla parempia (/helpompia) PC:llä, kun taas esim. urheilupelit toimivat paljon paremmin konsoleilla.

Ei laadukas grafiikka tee pelistä hyvää, vaan korkeintaan vähän mukavamman.

Varsinkin kun nykypc vie mennen tullen silmäkarkissa. ;)
Itselle olen ollut aina pääsääntöisesti pc pelaaja, mutta on konsoleita ollut myös koko ajan. Konsoleissa viehättää kaiken helppous. Istuu vaan sohvalle ja rentoutuu. Kunnon pelailuun sitten pc on minulle ehdoton vekotin. Kyllä se on niin henkilökohtainen asia millä laitteella tykkää eniten pelailla.. ja pelithän sen nimenomaan pitää ratkaista!

Vähiten hammastenkiristelyä tiedossa, kun otat sen Boksin. PC-pelien kanssa on aina ihme säätämistä detailien, frameraten, käyttiksen, virustorjuntaohjelmien, kopiosuojausten ym.. kanssa. Boksiin kun heität pelin, fps pysyy korkealla, detailit on aina 'täysillä' ja suu on messingillä.

PC on menettänyt pahasti otteen varteenotettavana pelialustana, nykyajan pelit suunnitellaan ensin konsoleita silmällä pitäen. PC:n sektori on simut, naksuttelut ja muut strategiapelit. Nämä genret ei minua kiinnosta enää tippaakaan.

Onhan se mukavampi pelata isosta televisiosta/valkokankaalta sohvalla maaten.

PC:n virka on olla lähinnä työkoneena ja surffilautana. Välillä joutuu starttaamaan ScummVM, Magic The Gathering: Duels of the Plainswalker tai satunnaisia peliherkkuja kuten The Tales of Bingwood.

PC on niin hankala käyttää kun käyttäjä itse siitä tekee ja samoin ymparistön miten haluaa sillä pelata

Ylös Bottom