Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusia tarvikkeita tulossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samulila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan samulila
Eli tulossa uusia PS2-tarvikkeita Blazelta!
(hinnat arvoituja hintoja jälleenmyyjillämme)

44,90 VGA Adapter
-Aito VGA-boxi
-mm. Progressive Scan-ominaisuus!

Siis VGA-adapterin avulla saat PS2:n liitettyä monitoriin, esim. alunperin VGA-tarkuudelle tehdyt pelit näyttävät todella hyviltä kunnon näyttötilan ansiosta, esim. Tekken 4, Tony Hawk, Medal Of Honor, GTA jne.

Eli toimiiko tuollainen vekotin myös elokuvien kanssa? Siis tukeeko progressive scania? Tarkoitus olisi kytkeä ps2 videotykkiin.

Re: Re: Uusia tarvikkeita tulossa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomppu
Eli toimiiko tuollainen vekotin myös elokuvien kanssa? Siis tukeeko progressive scania? Tarkoitus olisi kytkeä ps2 videotykkiin.
En usko että toimii DVD-elokuvilla. PS2 ei ole tehty progressiiviseksi DVD-soittimeksi, joten siitä puuttuu kaikki oikean progressiivisen kuvan luomiseen tarvittavat algoritmit.

t. Ola

Re: Re: Uusia tarvikkeita tulossa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Vau ! Tämä kuulostavat ainakin minulle hyvältä. 100hz telkkarin omistajana olen joutunut tyytymään paljon pienempään 2 telkkaan pyssypelien kanssa :(

Oletko mahdollisesti hankkinut jo tuota Scorpion 3 Light Gun:ia, tai onko jollain muulla kokemusta?

Onko ase hyvä kädessä ja yhtä kevyt kuin G-Con2? EDIT: Niin ja onko ase yhtä tarkka?

Re: Re: Re: Uusia tarvikkeita tulossa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Oletko mahdollisesti hankkinut jo tuota Scorpion 3 Light Gun:ia, tai onko jollain muulla kokemusta?

En ole, eikä ole missään vastaankaan vielä tullut.

Re: Re: Re: Re: Uusia tarvikkeita tulossa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
En ole, eikä ole missään vastaankaan vielä tullut.

Huomasin ainakin VPD:n listoilta aseen löytyvän ja yllätyin kun ei ole muualla osunut silmiin. Itseasiassa olo on jostain syystä hieman skeptinen koko asetta kohtaan, mutta kai tuon täytyy toimia :).

Välitöntä tarvetta mulla ei aseelle vielä ole, mutta mahdollisen tv:n vaihdon kautta saattaa olla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Mistä noita tuotteita voi sitten ostaa tai mitkä ovat Sanuran jälleenmyyjiä? Tuo Sanuran sivu kun näyttää olevan, tai ei itse asiassa ole ollenkaan :(.

Game Acceleratoria eniten haluaisin...

Itse tilasin äskettäin Game Acceleratorin www.play.com:sta 11 euron hintaan. Postailen vehkeen toiminnasta lisää kunhan saan sen käsiini ehkä jo perjantaina.

No tulihan tuokin vehje vihdoin postin mukana ja pikaisen testin perusteella toimiikin, mutta oman TV:ni kanssa toimivuus ei ole täydellistä.

Testailin tuotetta Resident Evil Code: Veronica X:n, Grandia 2:n ja Zone of the Endersin kanssa ja kaikki käynnistyivät 60 Hz:n moodissa, mutta kuvasta näkyy vain noin 3/4. TV kuvan voi toki nostaa näkymään ruudulla jos TV tukee sitä, mutta silti pieni kaistale jää näkymättä. Tämä kuvan siirtyminen voi olla TV kohtaista joten täytyy kokeilla jossain vaiheessa toisella TV:llä.

Toinen ongelma on välivideoiden kanssa, jotka ainakin Grandia 2:ssa nykivät urakalla 60 Hz:n moodissa. Tämä ongelma oli tosin arvattavissakin.

TV:nä toimi Sonyn KV-32FX20E eli 32 tuuman, 50 Hz:n laajakuva TV, jossa on NTSC tuki.

vga-boxi

tossa aiemmin mainostettiin Blazen vga-boxia. omasta kokemuksestani--> en pitänyt. toimii kylläkin.
Onko kellään tietoa kuka suomessa myy REDANT:in vga-boxia?
Tai vastaavaa...tarvisi saada myös ps1:sen pelit toimiin ps2:sen kautta monitorilla.

Mulla olis tommonen Redantin uudempi vga boxi, sisäänmenona voi valita video, svideo tai ps2:n komponentti signaalin. Itellä ei tuolle käyttöä lopulta löytynyt, voin myydä pois jos jollain on tarvista..

Ylös Bottom