Esa Mäkijärvi
KonsoliFIN Alumni
... jotka tarjoaa tällä kertaa ystävämme Raretopia! http://www.raretopia.com/news/2002/06/28.html
Sivun uutisissa on nimittäin pari mielenkiintoista Rareware-huhua. Painotan siis sanaa huhu:
1.) Conker's Other Bad Fur Day oli kehitteillä GameCubelle, mutta se pistettiin toistaiseksi jäihin tuntemattomasta syystä.
2.) Microsoft on yrittänyt ostaa Conker's Bad Fur Dayn oikeuksia xboxille.
3.) Rareware kehittää roolipeliä.
Itse sain tänään Conker's Bad Fur Dayn N64:lle ja kyseessä on todellinen helmi, joten jatko-osan saaminen olisi todellinen lottovoitto. Toivon ainakin itse, että Mikkisofta ei saa oikeuksia ostettua, koska silloin on allekirjoittaneellakin Xboxin osto edessä.
Ja Rarewarelta roolipeli? Taitaa olla ensimmäinen laatuaan ko. yhtiöltä...?
- Esa
Sivun uutisissa on nimittäin pari mielenkiintoista Rareware-huhua. Painotan siis sanaa huhu:
1.) Conker's Other Bad Fur Day oli kehitteillä GameCubelle, mutta se pistettiin toistaiseksi jäihin tuntemattomasta syystä.
2.) Microsoft on yrittänyt ostaa Conker's Bad Fur Dayn oikeuksia xboxille.
3.) Rareware kehittää roolipeliä.
Itse sain tänään Conker's Bad Fur Dayn N64:lle ja kyseessä on todellinen helmi, joten jatko-osan saaminen olisi todellinen lottovoitto. Toivon ainakin itse, että Mikkisofta ei saa oikeuksia ostettua, koska silloin on allekirjoittaneellakin Xboxin osto edessä.
Ja Rarewarelta roolipeli? Taitaa olla ensimmäinen laatuaan ko. yhtiöltä...?
- Esa