Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusin ps2 pelisi

Vastaus: Uusin ps2 pelisi

Pari päivää sitten Virtua Fighter 4 Evolution kaverilta 20, sekä Shadow of the Colossus verkkokaupasta ja hinta taisi olla 55.90. Mukana yllätyslahja, eli juliste, joka tuli vissiinkin pelaajan mukana. Mutta kyllä se minulle kelpaa, kun en sitä ennestään omista.
 
Vastaus: Uusin ps2 pelisi

Noh nyt olisi Shadow of the Colossus ostettava huomenna ja Need for Speed Most Wanted vaihto tehdään BBS:än jäsenen kanssa:)
 
Vastaus: Uusin ps2 pelisi

Shadow of the Colossus ostettu ja muoveissa on vielä. Huomenna aukaisen:) Tänään saapui myös NFS MW joka vaikuttaa mukavalta aivot narikaan peliltä.
 
Vastaus: Uusin ps2 pelisi

Black. Piti ostaa tämä vasta käytettynä, mutta kun se oli siinä ulottuvilla.. :p

Edellinen oli Killzone ihan pelkästään halvan hintansa(14,95e) vuoksi.
 
Vastaus: Uusin ps2 pelisi

Shadow of the Colossus ostin viimeviikolla.


teme_ sanoi:
Ongelma on vaan, että en jaksa pelata sitä. Kyse ei varmaankaan ole itse pelistä, sillä en ole jaksanut pelata viime aikoina yhtään mitään..

Sama juttu.Enpä ole tuota sofc:takaan jaksanut pelata kuin 2h ja tänään meni PS2 kaverille lainaksi.Onhan tuolla toinenkin PS2 peli minkä ostin jouluna,mutta sitäkään en ole edes avannut.
 
Vastaus: Uusin ps2 pelisi

Kirkkonummen prismasta Rez, Broken Sword 3, Ghosthunter ja Contra:Shattered Soldier. 10/kpl! Taisi mopo karata käsistä... :D
 
Vastaus: Uusin ps2 pelisi

Shadow of the Colossusta olen nyt kaksi viikkoa odottanut Jerseyn saarilta. Odotus on kova, mutta hinnassahan tuon voittaa takaisin. Lisäksi ohi mennyt - jos nyt helmi, niin ehkä hiomaton timantti - Prince of Persia: The Sands of Time tuli ostettua kympillä alkuperäisenä ja uudenveroisena.
 
Vastaus: Uusin ps2 pelisi

Kingdom Hearts 2 on tilattuna Lik-Sangista. Stnan persaukot eivät vain ole vieläkään saaneet varastoihinsa. :mad: Kestää siis jonkin aikaa kunnes saan sen käsiini.
 
Ylös Bottom