Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jännä, että jos joku pässi Sonyn toimistolta menee typeryyksissään kirjoittelemaan tuollaista, niin heti se leimataan Sonyn viralliseksi kannaksi.Paolo sanoi:Kait te sentään uutisoitte Sonyn wikipediatrollauksen?
No minä tuolla konsolisodan puolella kommentoin vähän samaa asiaa.Kojo sanoi:Jännä, että jos joku pässi Sonyn toimistolta menee typeryyksissään kirjoittelemaan tuollaista, niin heti se leimataan Sonyn viralliseksi kannaksi.
Your Sweet 666 sanoi:Kyllä syy herneen vetämiseen on ihan yksinkertaisesti siinä, että juttu "Peli X ei mahdu DVD:lle" on uutinen, kun taas juttu "PS3:n tehot eivät riitä peliin Y" Ei ole uutinen. Olen kyllä jo huomannut, että logiikkani on teille vaikeaa ymmärtää.
Oliver sanoi:jne. jne. ? Olet löytänyt kaksi esimerkkiä, joista toinen on jo viime vuodelta, joten kyllähän kyse on ihan jatkuvasta toiminnasta...
Varmasti jäänyt vähintään saman verran PS3-myönteisiäkin uutisia referoimatta viimeisen vuoden aikana...
Your Sweet 666 sanoi:Kyllä syy herneen vetämiseen on ihan yksinkertaisesti siinä, että juttu "Peli X ei mahdu DVD:lle" on uutinen, kun taas juttu "PS3:n tehot eivät riitä peliin Y" Ei ole uutinen. Olen kyllä jo huomannut, että logiikkani on teille vaikeaa ymmärtää.
XShava sanoi:KonsoliFIN on pakostakin fani -sivusto. Kuka hullu tätä muuten tekisi harrastuksena.
KonsoliFIN on jaettu 3 osaan. PlaystationFIN, NintendoFIN ja XboxFIN. Kait nyt uutiset alueilla on suurimmaksi osaksi positiivisiä. Kuka fani haluaa lukea vain negatiivisia uutisia omasta konsolistaan? En minä ainakaan.
Jos ette halua lukea toisen konsolin uutisia, niin älkää käyttäkö www.konsolifin.net osoitetta. Linkatkaa itsenne noille alasivuille, yhdelle tai kahdelle.
Your Sweet 666. Sinä voit siirtyä lukemaan vain XboxFIN osiota. Tai jos siirryt Livegamersin sivuille, niin siellä ei S3 positiivisia uutisia ole. Tai jokin ydinjoukko sivusto missä myös Xbox -pelaajia ainoastaan.
Jokaisella on vapaus valita mitä uutisia lukee ja missä.
Ja mikä tuossa kohun aiheuttaneessa uutisessa nyt oli sonnanheittoa?Your Sweet 666 sanoi:Toiveeni oli, että sonnanheittoartikkeleita ei julkastaisi ollenkaan
jryi sanoi:Ja mikä tuossa kohun aiheuttaneessa uutisessa nyt oli sonnanheittoa?
Miksi sitten pyydät sitten karsimaan uutisia? Ja miksi sitten nostat hirveän haloon esim. tästä Killzone-jutusta jos kerran meinaat kaikki peliuutiset lukea, mihin tämäkin uutinen lukeutuu?Your Sweet 666 sanoi:Mutta kun minua kiinnostavat myös muut peliuutiset, mukaan lukien PS3 uutiset.
Melkoinen vastuu tälle porukalle.Tautofonia sanoi:Sen sijaan, että Konsolifin alkaisi sensuroida uutisia, voimme siirtää vastuun mediakriittisestä suhtautumisesta lukijoille.
Osittain se ongelma on myös jossain muuallakin vai väittääkö joku "Sony vaihtaa vialliset PS3-konsolit Taiwanissa"-juttua uutiskynnyksen ylittäväksi uutiseksi?Tautofonia sanoi:Osittain ongelma on se, että Sony pitää huomattavasti isompaa ääntä itsestään kuin muut firmat, syitä voi jokainen arvailla.
Kieltämättä. Mutta toimittajan tehtävä (johon meidän siis täytyy asettua) ei ole tulkata uutisia, vaan kertoa faktat objektiivisesti. Subjektiivinen tulkinta jää aina lukijalle.Paolo sanoi:Melkoinen vastuu tälle porukalle.
Lezlie sanoi:Heille asiasta uutisoiminen on todella paljon helpompaa kun uutista ei tarvitse osoittaa joko PlaystationFIN tai XboxFIN-lokeron alle
Your Sweet 666 sanoi:
Lezlie sanoi:Pelaaja-lehti teki eilen samoista Playstation-asioista uutisen kuin Konsolifin. Tänään Pelaajan sivuilla on uutinen myös tuosta Wiki-töhrimisestä, mikä ainakin osoittaa lehden olevan tasapuolinen kaikkia kohtaan.
Koska oon niin väittänyXShava sanoi:KonsoliFIN on pakostakin fani -sivusto.